Translate

יום שני, 17 בספטמבר 2018

סוכות של חוויות בסוכה של הרצל. מאת: שרית יוכפז


סוכות של חוויות בסוכה של הרצל
במסגרת אירועי שנת ה- 120 לביקורו ההיסטורי של הרצל בירושלים
מרכז הרצל בירושלים יקיים הפנינג סוכות שכולו ציונות
בימי חוה"מ סוכות – שלישי עד שישי, ט"ז – י"ז תשרי  25-28.09.18
במהלך חוה"מ סוכות, הציבור הרחב מוזמן להשתתף בחוויה ייחודית ולזכות להעשרה חינוכית תוך בילוי מהנה במרכז הרצל בירושלים. משפחות עם ילדים, בני נוער ואנשי חינוך, חיילים, סטודנטים, גמלאים, עולים חדשים ותיירים – כולם מוזמנים ליהנות מפעילויות המתאימות למגוון רחב של גילאים.  להכיר את מורשתו של הרצל באמצעות סיור חווייתי במוזיאון הרצל האורקולי וליהנות מסיור מומחז בהר הרצל המפגיש את המבקרים עם המנהיגים שהשפיעו על ההיסטוריה של המדינה. כל האקססוריז המסמלים את אותה תקופה, מגבעות וזקנים ימתינו למשתתפים ליד שחזור המרפסת המפורסמת ושם יוכלו להצטלם ולהיות "ההרצלים של היום".

ביקור במוזיאון הרצל– מוזיאון הרצל הינו מרכז חינוכי ייחודי, המעניק מפגש חווייתי עם התנועה הציונית ומייסדה, בנימין זאב (תיאודור) הרצל. המוזיאון מעוצב ברוח צעירה ומודרנית, המספרת בשפה עדכנית ורעננה על דמותו של הרצל כאדם וכמנהיג, תוך שימוש באמצעים אורקוליים מרהיבים. המוזיאון חוויתי ומעשיר מחולק לארבעה חללים המתארים את התמורות שחלו בדרכו של חוזה המדינה, החל מנעוריו המוקדמים כאירופאי בורגני הנאמן למורשת האוסטרו-הונגרית ולתרבות הווינאית של המאה ה –19 ועד להיותו מדינאי מתוחכם, הפועל ומסור כל כולו להגשמת החזון ולהקמת מדינה יהודית עצמאית באדמת ארץ-ישראל.

"הצגה מסיירת " – סיור מומחז לכל בני המשפחה, המפגיש בצורה הומוריסטית אך מדויקת את המבקרים עם מנהיגים ולוחמים הקבורים בהר הרצל. דוד וולפסון, הוגה רעיון דגל המדינה, גולדה מאיר, ראש הממשלה הרביעית של מדינת ישראל, זאב ז'בוטינסקי וחברי מחתרת ניל"י. הדמויות מגולמות ע"י שחקנים מקצועיים, הסיור בעל ערך חינוכי ציוני, אורך כשעה וחצי, מהווה אתגר ועניין רב לילדים החל מגיל 10 ומעלה. 


שעות הפעילות הפנינג במרכז הרצל, בחוה"מ סוכות:

הצגות מסיירות בהר הרצל
10:30 – 11:30 – למשפחות עם ילדים עד גיל 12
15:00 – 16:30 – למשפחות עם ילדים מגיל 8 ומעלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה