Translate

יום חמישי, 27 בספטמבר 2018

פעם בחיים: עומר אדם ואסתי גינזבורג בדואט מרגש. מאת: שרית יוכפז


פעם בחיים:
עומר אדם  ואסתי גינזבורג בדואט מרגש

שחקנים ושחקניות, דוגמניות, מובילי דעת קהל,
אושיות אופנה וידוענים רבים  הגיעו לפתוח את הסטורי בתצוגת האופנה של גולברי

זה כבר עשור שמידי שנה מתקיימת תצוגת האופנה המסורתית של בית האופנה גולברי, באמפיתיאטרון בקיסריה.

שיירת סלבס, מובילי דעת קהל, אושיות אופנה, אנשי עסקים  וידוענים רבים הצפינו אתמול בערב (יום ב)  עד קיסריה, לצפות בתצוגת האופנה של חברת האופנה הישראלית החוגגת השנה גם  40 שנה להיווסדה.

כ 4,000 מוזמנים הגיעו למתחם ה VIP  אותם קבלו בעלי החברה: דוד, יעקב ומשה גולברי  בקוקטייל אופנתי, מינגלינג ובר משקאות ענק.

את הערב הנחתה פרזנטורית המותג  אסתי גינזבורג. על הבמה עלו 45 דוגמניות, שצעדו על מסלול האופנה וחשפו את הטרנדים לסתיו-חורף 2018/19.

בפינאלה: הופעה הכי מבוקשת במדינה של הזמר המצליח עומר אדם אשר הפתיע את הקהל ואת אסתי גינזבורג והעלה אותה לשיר עמו את השיר "פעם בחיים". אדם כרגיל הרים את הקהל המשולהב, שרקד במעברים לכל צלילי שיריו המוכרים והאהובים וגרם לכולם איך לא, להוציא פלאפונים ולפתוח את הסטורי.

הצפינו עד קיסריה לצפות בטרנדים לחורף הקרוב: הבעל הגאה עדי קייזמן, זוג המאורסים נטע אלחימסטר שהגיעה עם הארוס רמי גרשון ואחותה, המעצבת דודו בר אור שהגיעה עם כל המשפחה, בר זומר, אייל ברקוביץ עם בת הזוג שרון כהן ונטול  הצמודה הטלוויזיונית, נטלי דדון אשר פינתה זמן בין מעברי הדירה, איציק זוהר עם בת זוגו, פנינה רוזנבלום, כוכבי האח הגדול: תמי מונטאג, תומר רוטשילד ולירז אסייג, הזוכים של העונה הקודמת: אביחי ומעיין, הנשואה הטרייה רלי לוי, הרצים למיליון: אן זיני, רגב והלן הוד, אלין כהן,

טיילור מלכוב, דורון מטלון האם הטרייה, קים אור אזולאי עם החבר, אשלי וקסמן בקשי,  עירית ענבי, חני נחמיאס.

כמו כן על המסלול צעדו טיטי וקסניה החולקות את אותו אקס, ג'ני צרוואני שהציגה גזרה חתיכה לאחר הלידה, ארבל קינן, אביטל לאנגר, תהילה ריץ ועוד.

מי שהבריזו מהאירוע היא שרת התרבות והספורט (זה ממש לא תרבותי) גברת מירי רגב, שהייתה אמורה לברך את משפחת גולברי לרגל 40 שנות עשייה של אופנה כחול/לבן!
ויוצאת האח הגדול: מגי טביבי, שהעדיפה להתחמק מהשמועות על הפרידה מהזוכה הגדול ישראל והבריזה ברגע האחרון...............

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה