Translate

יום רביעי, 26 בדצמבר 2018

MAYBELLINE NEW YORK מציג את מראה חורף 2019 . מאת: שרית יוכפז





מותג האיפור מס' 1 בעולם
MAYBELLINE NEW YORK
מציג את מראה חורף 2019
תחזרו על זה: בורגונדי
מאת: עדי פרג'י, מנהלת ההדרכה של מייבלין ניו יורק

החורף הקרוב גווני האדמה הולכים לשלוט בארון הבגדים ואיתם מגיע גם לוק החורף של מייבלין ניו יורק הנותן דגש לעיניים מושלמות להשלמת ההופעה! מעולם לא היה טרנד כה דומיננטי באיפור, שסחף אחריו כל כך הרבה אנשים: בורגונדי. אוהבי האיפור לא יכולים להתחמק בחודשים האחרונים משלל לוקים, בין אם ביוטיוב, באינסטגרם או על מדרכות העיר, המשלבים גווני בורדו, אדום, חמרה ואפילו ורוד כהה, בצלליות או בשפתונים. הטרנד ממשיך אתנו בקו ישר לתוך 2019, וזו סיבה מעולה לחדד מהי הדרך הטובה ביותר לאמץ את הלוק לתוך שגרת היום שלכם: 

1.      התחילו במייק אפ שיעניק לפנייך כיסוי אחיד ומרקם חלק, כמו מייק אפ סופר סטיי 24 העמיד. הגדרתו כ-  PHOTOREADY  תבטיח לכם נראות מושלמת וחפה מכל פגם, הן במציאות והן בתמונות.

2.      להסוואת כהויות תחת העיניים, השתמשי בקונסילר הספוגיתIAR  המפורסם, שמצד אחד מעניק כיסוי מלא לכהויות, ומצד שני מטשטש מרקמים לא מחמיאים, כגון יובש או קמטוטים.

3.      ללחיים בוהקות ברמיזת בורגונדי, הניחו סומק בגוון בורדו על תפוחי הלחיים. אל תיבהלו, הפיגמנט העז מיטשטש היטב לכדי גוון סמוק חורפי ומחמיא מאין כמותו. השתמשו בפלטת MASTER BLUSH PALETTE של מייבלין ניו יורק.

4.      ליצירת לוק עיניים מדויק, הצטיידו בפלטת בורגונדי של מייבלין. שם, תמצאו סקאלה עשירה של הגוונים הכי נכונים, דוגמת יין, חמרה, אדמה, בורדו וורוד עתיק. בחרו גוון דומיננטי ומנצנץ והניחו על כל שטח העפעף; לאחר מכן העמיקו את הלוק עם גוון בורדו, אותו תטשטשו היטב בתך קפל העפעף, הלוך וחזור. הוסיפו גוונים לטעמכם.

5.      העצימו את התוצאה בעזרת מסקרה TEMPTATION, בעלת ניחוח שמן הקוקוס המפתה. תוכלו לבנות את הלוק מיומיומי לדרמטי, בקלות.


6.      סגרו את מעגל הבורגונדי בעזרת שפתון שיקי בגוון שזיף עמוק-  585 Burgundy על מנת שתוכלו להיות משוחררים מדאגות, השתמשו בשפתון מסדרת SUPERSTAY 24. הם יבטיחו את נעילת הצבע על השפתיים לזמן ארוך, תוך שמירה על מראה רענן ותחושה נעימה ונוחה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה