Translate

יום חמישי, 20 בדצמבר 2018

CAROLINA LEMKE BERLIN מציעה מגוון דגמים נוצצים לערב השנה האזרחית /מאת: שרית יוכפז



צילום: עידו איזיק

CAROLINA LEMKE BERLIN
מציעה מגוון דגמים נוצצים לערב השנה האזרחית החדשה ב- 20% הנחה
בסניפים ובאתר האונליין
בתוקף ב- 19.12.18-2.1.2019 | על מגוון פריטים כחלק מקולקציית סילבסטר | לא כולל כפל הנחות ו/או הטבות



אין ספק ש2019 הולכת להיות מבריקה, נוצצת וגלאמית. והמשימה העיקרית של כולנו היא לאתר את מסיבות הסילבסטר הכי נוצצות בעיר ולדפוק הופעה.
בדיוק בשביל המשימה הזאת ניתן להצטייד במשקפי הפיות של קרולינה למקה ולהתעטף בגליטר-שיק מרהיב הכולל מסגרות אוברסייז בגזרות הכי טרנדיות ששולטות עכשיו בזירת האופנה הבינלאומית, מעוטרות בשלל אלמנטים נוצצים לתוספת גלאם ומצוידות בעדשות כהות ודרמטיות, לאפקט מקסימאלי שיקפיץ כל אווטפיט. כי לפריטים הנוצצים יש את הדימוי היוקרתי. אם זה מנצנץ כמו יהלום, סימן שזה מעיד על כוח, עוצמה ומותרות ומי לא רוצה לשדר את המסר הזה לעולם?

מי שחפצה בלבוש אופנתי של ממש, קלאסי עם טוויסט, או שמעוניינת לשלב פריט סטייטמנט אחד בהופעה הכוללת- משקפי גליטר יהוו את הפתרון האידיאלי. אלמנט אופנתי שהוא פשוט פאן טהור שמוסיף ללוק שלנו שמחה, אופטימיות וטאץ' ילדותי כובש. לטרנד הנוצץ אין גיל – הוא אהוב על צעירות ומבוגרות כאחד. אם תשאלו שועלות אופנה ותיקות הן ידעו לספר לכם שלאורך ההיסטוריה האופנתית צבעים בהירים, פאייטים מבריקים, גליטרים וגזרות מוגזמות, הם סימן לצורך שלנו באסקפיזם לאור מציאות, ובכן... מבאסת ולא ממש יציבה. אבל עזבי, באנו להרים.

בקולקציית הסילבסטר של רשת המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN ניתן למצוא מדוון סגנונות שונים המשלבים טרנדים בינלאומיים.  החל ממשקפים בסגנונן חתולי ומעודכן, ועד מסגרות גדולות ועגולות בצבעים נוצצים


טווח מחירים לפני הנחה 239.9-299.9 ₪ לזוג משקפיים אחד.
להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

אודות CAROLINA LEMKE BERLIN
מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN נוסד לפני 8 שנים על ידי מעצבת המשקפיים קרולינה למקה מגרמניה, אשר עלתה לארץ והקימה את הרשת. בכל עונה ניתן למצוא למעלה מ-500 דגמים ב-100 נקודות מכירה  במרכזי הקניות המובילים בישראל ובסניפי הרשת בעולם: ברצלונה, מלגה ומדריד שבספרד, בלונדון שבאנגליה, 


מאת: שרית יוכפז-  לייף סטייל עסקים.אופנה. ותיירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה