Translate

יום שני, 3 בדצמבר 2018

גל בוכניק, הזוכה בריאלטי "משחקי השף קונדיטור" מצטרף למחלקת הטאלנטים הקולינריים של 'סברינה בלהסן תקשורת' מאת: שרית יוכפז




גל בוכניק, הזוכה בריאלטי "משחקי השף קונדיטור" 

גל בוכניק הזוכה בריאליטי האפייה "משחקי השף קונדיטור" מצטרף למחלקת הטאלנטים הקוליינרים של משרד יחסי הציבור 'סברינה בלהסן תקשורת' המתמחה בפעילות יחסי ציבור, ייצוג ופיתוח עסקי.

בוכניק בן ה-40, נשוי ואב לשלושה מכרמיאל היה בנבחרת של אסף גרניט. הוא גבר על הפיינליסטים עמוס חיון, שהיה איתו בנבחרת, עומר שפיר מהנבחרת של מושיק רוט ועדן אמר מהנבחרת של ארז קומורובסקי.

משרד 'סברינה בלהסן' יהיה אחראי על המיצוב התדמיתי-תקשורתי של גל בוכניק ועל הייצוג העסקי שלו וזאת מתוך כוונה לפתח פורמטים של שיתופי פעולה עם גורמים מתעשיית המזון, הבישול והאפיה בפלטפורמות תקשורתיות שונות: טלוויזיה, יוטיוב, רשתות חברתיות ועוד, וכן ללוות את פרוייקט בית הספר המקצועי לבישול של בוכניק ההולך ומוקם בימים אלו.

בוכניק מצטרף לנבחרת הטאלנטים הקולינריים ב'סברינה בלהסן' המביאים ערך מוסף ברוח התקופה ובהם: יוטיוברית המזון אלונה זוהר - כשאוכל ואהבה נפגשים,  גל סנדלר קאראסיק – נטורופתית, מנחת סדנאות לירידה במשקל ומובילת הקונספט "להידבק בחיידק הבריאות", רון יוחננוב – מתמחה במטבח הבוכרי האותנטי, מעביר את סדנת :החוויה הבוכרית" וסדנאות בישול מקצועיות ברחבי הארץ ופיליס גלזר - כוהנת הבישול הבריא הראשונה בישראל.

קולינריה ברוח ה- Web 2.0
לדברי בלהסן: "אנו מברכים את גל על הזכייה ושמחים על הצטרפותו לשורותינו. מה שמאפיין את הטאלנטים במחלקה הוא השימוש שלהם בפלטפורמות דיגיטליות שונות המנגישות אותם לקהל הרחב ומעניקות לכל אחד מהם קשר אישי וישיר עם מאות אלפי עוקבים ברבדים השונים, וזאת מבלי קשר לחשיפה בה הם זוכים גם בתקשורת הממוסדת".

צילום מיכה לובטון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה