Translate

יום שני, 5 בנובמבר 2018

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי בפתיחת יריד התיירות הגדול בלונדון: "חודש אוקטובר שהסתיים הוא החודש הטוב ביותר בתיירות לישראל בכל הזמנים". מאת: שרית יוכפז



מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי בפתיחת יריד התיירות הגדול בלונדון: "חודש אוקטובר שהסתיים הוא החודש הטוב ביותר בתיירות לישראל בכל הזמנים"

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "אנחנו נוכחי

ם לדעת שמדיניות השיווק החדשה ופעולות השיווק של משרד התיירות בשנתיים האחרונות, מביאות את ישראל לשיאים חסרי תקדים בתיירות. חודש אוקטובר שהסתיים, הוא החודש הטוב ביותר בתיירות לישראל בכל הזמנים, עם עלייה של 12% בהשוואה לאוקטובר 2017. עם 15% עלייה בכניסות תיירים מתחילת השנה, ביחס לאותה התקופה אשתקד, אני בטוח שגם שנת 2019 תמשיך את מגמת שבירת השיאים".
לקראת היריד - מגזין קולינרי על ישראל הופץ באמצעות הסאנדיי טיימס

היום (5.11) נפתח יריד התיירות הבינלאומי הגדול, ה-WTM המתקיים בלונדון. הביתן הישראלי ביריד, משתרע השנה על כ-400 מ"ר הממותגים בהשראת הקמפיינים של משרד התיירות - "Two cities one break" (תל אביב וירושלים) וכן קמפיין "Always Sunny" של הנגב ואילת.
במהלך היריד יערכו פגישות של צוות המשרד והמנכ"ל עם בכירים בתעשיית תיירות העולמית. המטרה העיקרית היא הגברת הנוכחות בערוצי המכר לישראל והרחבת מעגל אמצעי השיווק באנגליה בפרט ובאירופה בכלל. הם יפגשו בין היתר, עם ענקיות התיירות תומס קוק, וTUI- ועם סוכני תיירות דיגיטליים כמו Last Minute, בפניהם יוצג הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל וההטבות שמציע המשרד לעידוד וחיזוק התיירות לישראל.

בעמדה מוענק זרקור לארבע חברות היי-טק ישראליות, המתמחות בתחום ה- Travel Tech (סטרטאפים בתחום התיירות). הפיתוחים הייחודיים של החברות הישראליות יוצגו בפני המוני המבקרים, על גבי שני מסכי ענק בצורת טלפונים ניידים. בנוסף, מבקרי הביתן הישראלי יוכלו ליהנות מאוכל רחוב ישראלי שיוגש להם על ידי השף ערן טיבי ביחד עם יינות ישראליים. כמו כן, המבקרים יוכלו לקבל איור למזכרת על רקע נופים ישראלים, שיוכן במקום על ידי קריקטוריסטית.

ביריד המתקיים ב-5-7 בנובמבר, משתתפים כ-5,000 נציגים מ-182 מדינות, וצפויים לבקר בו כ-51,000 אנשים מתוכם כ-9,000 אנשי מפתח בענף התיירות וכ-3,000 אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-35 שנים.

קמפיין משרד התיירות לקידום אילת נמצא באוויר בימים אלה בלונדון ומפורסם בפלטפורמות אונליין ובתחנות רדיו מרכזיות. בנוסף, לקראת היריד פרסמה לשכת התיירות הישראלית בלונדון, מגזין קולינרי ייחודי שעל שערו מופיעה הפרזנטורית שיר אלמליח. המגזין חולק לעוברים ושבים ברחובות לונדון והופץ באמצעות הסאנדיי טיימס ובהמשך יופץ גם דרך הטלגרף.  המגזין מתמקד בעיקר בסצנה הקולינרית של ערי קמפיין "Two cities one break" - תל אביב וירושלים, אך גם עוסק באזור הנגב ואילת. המגזין מהווה טיזר לעמדת האוכל הישראלי בביתן משרד התיירות ביריד WTM.

צילום: סיגל איזנהיימר
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה