Translate

יום רביעי, 7 בנובמבר 2018

האחים חג'ג' חתמו על שותפות עם חיים הורביץ ובת זוגו, נעמי פיטקרקססרי, להפעלת קומת הטרקלין במגדלי הארבעה, בעיצובו של מעצב העל ג'ורג'יו ארמני ובניצוחו של השף שחר שבתאי זוכה באות מישלן-מאת שרית יוכפז


המסעדה היוקרתית, תתפרש על פני 1,800 מ"ר בטרקלין העסקים של מגדלי הארבעה (קומה 14) בת"א ותציע מגוון מנות אסייתיות. על העיצוב יהיה אחראי מעצב העל, ג'ורג'יו ארמני.

עידו חג'ג', מבעלי קבוצת חג'ג', נפגש עם חיים הורביץ ובת זוגו, נעמי פיטקרקססרי, יחד עם השף שחף שבתאי להרמת כוסית לכבוד הקמת מסעדה אסייתית בטרקלין מגדלי הארבעה בת"א, שבשליטת קבוצת חג'ג'. מגדלי הארבעה הינם פרויקט הדגל של קבוצת חג'ג' ונחשבים לסביבת העבודה היוקרתית והמתקדמת בעיר תל אביב. הקומה ה-14 הינה קומה המחברת בין שני המגדלים ויוצרת שטח רציף בין שני המגדלים עם נוף פנורמי מרהיב וייחודי לעיר.
הטרקלין, הכולל גם אולם כנסים וחדרי ישיבות, מהווה חיבור בין שני המגדלים ומתפרש על פני כ-1,800 מ"ר. הסועדים, שיגיעו לטעום ממגוון המטעמים האסייתיים, ייהנו גם מהנוף הפתוח לעיר הנשקף מהמסעדה.

את המתחם יתכנן ויעצב מעצב העל ג'ורג'יו ארמני ועל ניהולו הופקדה קבוצת ניטן תאי בבעלותם של הורביץ ובת זוגו נעמי , אשר פעילותה כוללת ניהול מסעדות בתל אביב ובברלין.
המתחם עתיד לכלול מסעדה רחבת ידיים, לאונג' ואולם כנסים לאירועים עסקיים וחברתיים ואת פעילותו הקולינרית יוביל כאמור השף שחף שבתאי. שבתאי, בעל ניסיון עשיר בניהול מטבחי מסעדות בחו"ל, זכה באות מישלן על פעילותו כשף מסעדת ססאזו בפראג. תחת הנהגתו של שבתאי, מתכוונים היזמים להביא בשורת בילוי חדשנית ומהפכנית המשלבת עיצוב ייחודי עם קולינריה איכותית ואווירה עדכנית.
ההשקעה במיזם צפויה לעמוד על כ 25 מיליון ₪.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה