Translate

יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

חוויה של פעם בחיים חוות סוסים רוכבי חמד מציגה: טיולי רכיבה ימי הולדת לילדים ובני נוער.מאת: שרית יוכפז

חוויה של פעם בחיים
חוות סוסים רוכבי חמד מציגה: 
טיולי רכיבה ימי הולדת לילדים ובני נוער

יום הולדת בחוות הסוסים רוכבי חמד היא חוויה שלא תישכח לעולם והילדים שלכם יזכרו אותה לאורך שנים רבות. הסיבה לכך היא שבאמת מדובר בפעילות מקורית מאוד ליום ההולדת, פעילות שילדים רבים סביר להניח לא יזכו ליהנות ממנה באופן קבוע במהלך שגרת החיים. חוות הסוסים רוכבי חמד ממוקמת באזור המרכז, בראשון לציון ובה סוסים מאולפים וצוות מיומן שיכול להתאים את חוויית הרכיבה לכל פעילות ולכל ילד. בחווה תוכלו ליהנות מטיול רכיבה עם הסוסים ולחגוג יחד עם החברים ועם המשפחה יום הולדת של פעם בחייםבחוות סוסים במרכז.
יום הולדת בחוות רוכבי חמד היא חוויה מגבשת ומעצימה, שכן מדובר בחוויה ייחודית אשר אינה מהווה חלק משגרת יומם של ילדים ובני נוער רבים. עצם החוויה עצמה והקשר אשר נוצר בין הילדים לסוסים, תורמים לגיבוש ולקירוב ביניהם. הגיבוש סביב ימי ההולדת חשוב מאוד ומשפיע באופן משמעותי על טיב הקשר בין הילד לחבריו לאורך השנים. דרך ימי ההולדת ניתן בהחלט לחזק קשרים קיימים וליצור  קשרים חדשים ולהקנות לילד כישורים חברתיים עשירים יותר וכן ביטחון עצמי גבוה יותר. על כן, אל תוותרו על יום הולדת בחוות סוסים, שכן יש ביכולתה של חוויה זו להניב הנאה רבה בקרב הילדים ולתרום לחיזוק היחסים ביניהם.
מלבד זה שילדים אינם נחשפים מספיק לטבע בעת הנוכחית, הם גם לא נחשפים מספיק לבעלי חיים חופשיים, כלומר לבעלי חיים שאינם ממוקמים בתוך כלובים כמו בפינות חי או בגני חיות. האפשרות להעניק לילד חוויה של רכיבה על סוסים היא מצוינת ומאפשרת לו לראות את בעל החיים משוחרר ופראי בביתו, שהוא הטבע. הילדים או הנערים יוכלו ללמוד על כבוד לבעלי החיים באופן הזה ולהיות חלק מהטבע בסינרגיה מושלמת.
לפרטים נוספים היכנסו לאתר של רוכבי חמד : http://r-hemed.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה