Translate

יום חמישי, 8 בנובמבר 2018

רשת מגנוליה נרתמת זו השנה הרביעית, למען נפגעות תקיפה מינית. משיקה את פרויקט: "שמש של תקווה" מאת:, שרית יוכפז


רשת התכשיטים מגנוליה משיקה את פרויקט:
 "שמש של תקווה"
לרגל ציון היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים
ב- 25
בנובמבר תשיק הרשת את צמיד "שמש של תקווה", אשר יימכר במחיר של 49 ₪ בסניפי מגנוליה,
מתאריך 05.11.18 עד 30.11.18
וההכנסות ממכירתו יוקדשו לתרומה לאיגוד מרכזי הסיוע
לנפגעות תקיפה מינית

רשת מגנוליה נרתמת זו השנה הרביעית, למען נפגעות תקיפה מינית. במהלך חודש נובמבר בו מצוין היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, יוצאת בשיתוף פעולה עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית.
במהלך כל חודש נובמבר יימכר בנקודות המכירה של מגנוליה ברחבי הארץ, צמיד "שמש של תקווה" ב- 49 ₪ וכל הרווחים מהמכירה יוקדשו לתרומה לאיגוד מרכזי הסיוע.
ניתן להשיג את הצמיד בכל סניפי רשת מגנוליה החל מ- 05.11.18 עד 30.11.18 ו/או עד גמר המלאי.
צמיד "שמש של תקווה" עשוי ציפוי זהב, מסמל מוטיב של אור ותקווה, דבר הבא להדגיש את התחושה שאת אף פעם לא לבד, אנחנו אתך כל הזמן.. ותמיד יש אור בקצה המנהרה..
בשנים האחרונות יותר ויותר נשים, נערות וילדות אוזרות אומץ ויוצאות עם הסיפורים הקשים שלהן החוצה, היציאה החוצה מאפשרת החלמה ומרכזי הסיוע מלווים אותן לאורך כל הדרך.
תומר רייזברג מנכ"ל רשת תכשיטי מגנוליה מסר: "שיתוף הפעולה עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית חשוב לנו מאד. לפני כ- 4 שנים התחלנו עם פרויקט המודעות לנפגעות תקיפה מינית ואנו שמחים להמשיך ולתמוך בפעילות מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית גם השנה, לאחר ההתעוררות הגדולה שנעשתה בשנה האחרונה באמצעות קמפיין ה "me too", אשר העלה ברחבי העולם לכותרות את נושא ההטרדות המיניות.
השנה, בחרנו לעצב את צמיד "שמש של תקווה", המסמל את האור והיציאה לחיים חדשים, וכל הכנסותיו יתרמו למרכז לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית."
אורית סוליציאנו מנכ"לית איגוד 
מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית מסרה: "אנחנו נמצאים כעת בתוך מהפכה חברתית אדירה שבה יוצאות נשים רבות מהחושך והעלטה אל האור והתקווה. הקולות המושתקים פורצים היום החוצה לספר את הסיפור, לומר #גם אני ו #למה לא התלוננתי. שיתוף הפעולה עם מגנוליה יסייע לנו לשנות את המערכות במדינת ישראל ולקדם את הצדק ואת הטיפול עבור נפגעות אלימות מינית. מגנוליה היא חברה מובילה בקהילה בתחום המודעות החברתית לנשים ואנחנו מודות לה מקרב לב על העבודה היוצאת מן הכלל למען נשים נפגעות אלימות. צמיד ה"שמש", מראה שאנשים וארגונים יכולים לשנות את העולם ולהביא אור ותקווה וכל מי שתענוד אותו תישא איתה לכל אשר תלך מסר חשוב זה".

קווי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית: לנשים 1202 לגברים 1203
להשיג ב-84 סניפי מגנוליה ברחבי הארץ ובאתר מגנוליה:  www.magnolia.co.il
אודות רשת מגנוליה:

רשת מגנוליה מונה כיום כ-84 סניפים בישראל ו 12 סניפים בפורטוגל. התכשיטים במגנוליה עשויים ממגוון מתכות כגון כסף סטרלינג 925, ציפוי זהב, גולדפילד ועוד בשילוב אבני חן.
הקו המנחה של מגנוליה הוא לאפשר לכל אישה, בכל גיל ועם כל טעם וסגנון, למצוא תכשיט אופנתי ואיכותי במחיר אטרקטיבי.
בסניפים מוצגים כ -1500 עיצובים שונים, ומידי חודש נכנסים תכשיטים חדשים לרשת.
צילום, צמיד של תקווה מנגוליה.  סיון לוי.
מאת: שרית יוכפז-כתבת ועורכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה