Translate

יום ראשון, 8 ביולי 2018

חברת Orgon וילונות והצללה מציגה היערכות חכמה לקיץ:מאת: שרית יוכפז




חברת Orgon וילונות והצללה מציגה היערכות חכמה לקיץ:

·        פתרון הצללה חכם מבד רשת דו גווני חצי שקוף ומסנן קרינה
בד ה-Solar Screen - הדבר הבא בתחום וילונות הגלילה מדגם Roller Screen
·        וילון דואט Duette - הצללה, בידוד וחיסכון באנרגיה לאורך כל השנה
·    וילון ונציאני עם שלבי עץ ברוחב 70 מ"מ


לדברי בתיה ארם, מעצבת פנים בחברת Orgon  וילונות והצללה: 


"הקיץ מגיע וכך גם שעות האור ארוכות יותר. בשעות אלו רצוי למסך את מקור האור ולהוריד את רמת הסנוור והחום, זאת ניתן לקבל במספר אפשרויות: וילונות הצללה המפחיתים אנרגיה וחום כמו הדואט והגלילה רשת (סילבר סקרין), וילונות סאן סטריפ / סילואט / סאן סטריפ המאפשרים צידוד ושליטה בכמות האור הנכנס וכן וילונות בד ברמת הצללה שונים, המאפשרים סינון קרני שמש .
ניתן לשלב גוונים שונים המתאימים לחללים שונים, לשים לב לגוונים הבהירים של הלבנים שלא יהיו בוהקים מדי וכן לכוון יותר ללבן השבור עד השמנת".

פתרון הצללה חכם מבד רשת דו גווני חצי שקוף ומסנן קרינה
בד ה-Solar Screen - הדבר הבא בתחום וילונות הגלילה מדגם Roller Screen

הטכנולוגיה המתקדמת והשמירה על מראה עיצובי מיוחד ועכשווי הביאו לפיתוח בדי ה-Solar Screen אשר משלבים באופן מושלם עיצוב מעורר השראה ושורה של יתרונות פרקטיים לקיץ הישראלי:
·        מניעת סנוור של עד 94% - חיסכון בתאורה מלאכותית
·        מונעים ומבודדים כניסת חום - הורדת חום של 70% - חיסכון בחשמל



בדי ה- solar screen, הנחשבים לבדים "חכמים", מאפשרים לקבוע חזות חיצונית בעלת מראה וגוון אחידים למבנה (צד חיצוני כסוף) וכן חזות פנימית משתנה בהתאמה לחלל (גוונים עכשוויים כגון לבן, קרם, אפור, גרז', תכלת ועוד). זאת ועוד, הבדים מאפשרים התאמת שקיפות וכניסת אור טבעי, מונעים ומבודדים כניסת חום ומאופיינים במספר פרמטרים ייחודיים:
·       הרכב הבד עשוי 100% סיבי זכוכית ללא פוליאסטר וללא PVC. – greenguard – אינו פוגע באיכות הסביבה ועשוי חומרים טבעיים.
·       הבד חסין אש בתקן אירופאי מחמיר ומתאים למקומות ציבוריים.
·       הבד מעניק הגנה מפני מעבר תרמי / חום של 70% ובכך מביא לחיסכון בחשמל – צריכת מזגנים מופחתת!
·       הבד בעל מרקם ומראה עדין ומשתלב ויזואלית עם אלמנטים עיצוביים המעניק סביבת עבודה אופטימלית, מספק סינון של בוהק האור ומניעת סנוור של עד 94% ובכך מביא לחיסכון בתאורה מלאכותית.
·       הבד עמיד בפני דהייה בסטנדרט אירופאי גבוה ברמה של 8-6 (הדירוג הוא בין 1 הכי נמוך ל-8 הכי גבוה) – לכן מותאם באופן אבסולוטי לאקלים בארץ.
·       הבד מסופק במספר גוונים זמינים לבחירה, מאפשר שקיפות אופטימלית ומתאים  לעיצוב הפנים, מאולטרה קלאסי לאולטרה מודרני.

הבדים מתאימים הן למבנה מגורים והן למבנים ציבוריים, ניתן לבצע את וילונות הגלילה בגדלים שונים ובהתאמה כמעט לכל חלון. ביחידות גדולות רצוי לבצע  את הוילונות עם מנועים חשמליים. את המנועים ניתן להפעיל עם מתג או עם שלט אלחוטי, ובכך לשלוט על מספר יחידות על פי תכנות מראש. כמובן שמנועים אלו מתממשקים עם מערכות הבית החכם השונות.



וילון דואט Duette
הצללה, בידוד וחיסכון באנרגיה לאורך כל השנה

אחד הוילונות היפים, הנוחים והבטיחותיים לשימוש, שנמצא בעליה משמעותית בביקוש באירופה וגם בישראל, הוא וילון מדגם דואט - וילון מודרני, חזק ועמיד במיוחד, המהווה חסם מצוין לקרינה ולאור, ובכך דוחה חום וחוסך באנרגיה ואף מייתר את הצורך בתריסים. בשל היותו עשוי בד בשתי שכבות, עם כיס אויר ביניהם, הוא מאפשר בידוד תרמי ואקוסטי, ובשל גמישותו, הוא מוצר נוח ביותר לכיסוי מפתחים מיוחדים בצורות שונות.
לדואט מנגנון חדש ומיוחד – Top down Bottom Up , המאפשר לפתוח את הוילון באופן רגיל או הפוך - מלמעלה למטה או מלמטה למעלה, וגם לפרוס אותו במרכז החלון.
מערכת ההפעלה Cordless ללא חוטים קלה מאוד ומתבצעת ע"י דחיפה קלה בחלקו התחתון של הוילון, כך שניתן להעלות או להוריד אותו בהתאם לצורך – בטיחותי בסביבת ילדים.
מבחינת התאמה לסגנון העיצוב, הדואט מאפשר שימוש במגוון סוגי בדים – הצללה, האפלה או רשת.  כמו כן, ניתן לגוון את המראה שלו עם קשת רחבה של צבעים ורמות שונות של שקיפות והוא דוחה אבק, רחיץ וקל לניקוי.
הדגם הפופולרי והפרקטי ביותר הוא וילון דואט Combi מהווה שילוב של וילון הצללה והאפלה ביחידה אחת  ומתאים במיוחד לחדרי הקרנה ושינה, ניתן  לשלב סוגי בדים וגוונים שונים בהתאמה לעיצוב החדר. ניתן לשלב בד הצללה ובד האפלה ולהפעילם באמצעות מנגנון אחד המאפשר שליטה.


חדש! שלבי עץ ברוחב 70 מ"מ
לדברי בתיה ארם, מעצבת פנים בחברת Orgon וילונות והצללה, ניכרת היום מגמה של חזרה לחומר טבעי, כמו וילון ונציאני עץ בטקסטורות שונות וגווני עץ וכן שילובים עם פסי בד דקורטיביים המוסיפים מראה חם יותר. עיצוב רטרו נכנס גם לתחום הווילונות ובא לידי ביטוי בתריסי עץ ברוחב 50 מ"מ, אשר מתרחבים כעת ל- 70 מ"מ. לאחרונה, המוצר תפס תאוצה אדירה וזאת לאור המגמה של רטרו הן מבחינת רוחב השלבים - שלבים רחבים יותר - והן מבחינת סוג המוצר העץ המשדר חום. התוספת שמציעים ב- Orgon להשלמת המראה היא שילוב של סרט רחב לגובה הווילון. בנוסף, יש וילונות המשלבים בין רטרו לחדשנות עיצובית – שלבי 70 מ"מ עם גוון לבן ופס אפור.
מחיר: 665 ₪ למ"ר

להשיג ב- Orgon דן דיזיין סנטר, Orgon  ירושלים
היועצים של חברת Orgon  1-800-51-51-51
אולם תצוגה מעוצב הלח"י 2 בני ברק
אולם תצוגה – יד חרוצים 14 ירושלים

איך וילונות יכולים לחסוך אנרגיה?
טיפים לקיץ מאת בתיה ארם, מעצבת פנים בחברת Orgon וילונות והצללה

·         מתייחסים אל הווילונות כאל פריט עיצובי ושוכחים עובדה חשובה מאוד – יש להם את היכולת   לשמור על יציבות הטמפרטורה בתוך הבית !
·         לחסוך חלק מההוצאה על אנרגיה.
·         כשבוחרים וילונות והצללות כדאי לשים לב שבחרתם בבדים בעלי יכולות בידוד תרמיות טובות.

בדים עם יכולות בידוד תרמיות? יש כזה דבר בוילונות? ממה הם עשויים?
·         קיימים 2 סוגי בדים עיקריים –
·         לוילונות גלילה בדי SOLAR SCREEN - בדי רשת מיוחדים שעשויים פיברגלאס (זכוכית). צד אחד שלהם בגוון מסויים ( צבעוני ויותר דקורטיבי לחדר) והצד השני ( החיצוני לחלון ) כסוף והוא למעשה מוריד את הטמפרטורה בעד 70%  !
·         וילונות דואט – וילונות העשויים בד מ- 2 שכבות ובמבנה חלת דבש . בהתאם לסוג הבד יש הטבה תרמית של עד 60%.  כמו כן עקב מבנה הבד יש לו יתרונות אקוסטיים מוכחים של עד 40%.

וילון הוא קודם כל פריט עיצובי בבית. כשבוחרים בדים תרמיים – האם מתפשרים על ה"לוק"?
·         ממש לא! יש היום מגוון עצום של בדים- שמלבד טקסטורות מעניינות וצבעוניות עשירה מספקים גם רמות שקיפות שונות - תוכלו להתאים את הווילון לחלל גם על פי סגנון העיצוב וגם על פי יעילותו בשמירה על הטמפרטורות.
·         וילונות הבד עם הקפלים שמסננים קרינה ושומרים על בידוד אקוסטי. ניתן להגביר את היעילות התרמית והאקוסטית באמצעות שימוש בשתי שכבות בד: בד האפלה או מבד אטום ובד דקורטיבי  

מה הם הוילונות הכי יעילים להצללה ושמירה על טמפ'?
·         וילונות הדואט מבד כפול במבנה של חלת הדבש, ולכן הם מסננים את האור ומספקים בידוד אקוסטי ותרמי יעיל במיוחד.
·         מגיעים במבחר סוגי בדים, גוונים ורמות שקיפות ואו האפלה מלאה.
·         מתאימים ליישום בסלון ובחדרי השינה.
·         שכבה ראשונה של וילון דואט ולפנים החדר וילון בד רך דקרטיבי.

ומה לגבי פתרונות הצללה נוספים?
·         חיסכון אנרגטי אמיתי טמון בפתרונות הצללה חיצוניים, במיוחד בחלונות גדולים או בוויטרינות שפונות לשמש.
·         התריסים הוונציאנים, שנתלים מחוץ לחלון, נותנים פתרון מלא לחסימת קרינת השמש ובזכותם הטמפרטורה הנמוכה בבית נשמרת.
·         את רמות האור והטמפ׳ אפשר לווסת על ידי סיבוב השלבים או איסוף השלבים כלפי מעלה.
פתרון חיצוני יעיל נוסף, במיוחד בבתים פרטיים, הוא סגירת המרפסות או הפרגולות באמצעות וילונות גלילה מעוצבים העשויים מבדי רשת חזקים ועמידים. לבדי הרשת עוד יתרון חשוב - הם אינם מסתירים את הנוף...

**
חברת אורגון הינה החברה הגדולה בישראל לייצור ושיווק וילונות ומוצרי הצללה דקורטיביים לפנים המבנה ולקירוי החיצוני של המבנה.  אורגון, הפעילה מאז 1972, מביאה לקהל הישראלי את מיטב המוצרים ואת מרב החידושים בתחום של וילונות ומוצרי הצללה לבית ולמשרד.

לאורגון יועצים ומעצבים המייעצים חינם וללא התחייבות ומתאימים ללקוח את המוצר המתאים ביותר עבורו מתוך מגוון של למעלה מ-20 מוצרי הצללה ועשרות סוגי וילונות: וילונות דואט, תריסים ונציאנים, וילונות גלילה, סאן סטריפ, סאן סי, סילואט,  וילונות רומאיים עוד.
בנוסף, אורגון מציעה קולקציה רחבה של בדים אופנתיים מהמותגים המובילים בעולם כמו
NYA NORDISCA, WIND, DRAPILUX, HECO ו SARLAS. כל קולקציה ייחודית ומאופיינת על ידי שילוב מגוון רחב של צבעים, מרקמים ועיצובים שונים המבוססים על הטרנדים החדשניים ביותר. בדים אלו  עשויים מחומרים איכותיים ומאופיינים באורך חיים ארוך מהרגיל, איכות אריגה גבוהה וברמות דיוק וגימור קפדניות במיוחד.

בנוסף למוצרי ה INDOOR אורגון משווקת גם  מוצרי OUTDOOR. פתרונות הצללה חיצוניים דוגמת וילונות גלילה חיצוניים או תריסים ונציאנים חיצוניים, בהפעלה חשמלית, המותקנים מחוץ לבית, מאפשרים חסימה מלאה של חום וקרינת השמש עוד מחוץ למבנה, ובכך תורמים לחיסכון בהוצאות המיזוג בקיץ. בנוסף, מוצרים אלו מאפשרים לראות דרכם החוצה ואף לווסת את רמת ההצללה על פי הצורך.  מוצרי הצללה אלו עמידים במיוחד ומתאימים במיוחד לאקלים הישראלי.

רבים ממוצרי החברה מיוצרים בארץ באמצעות חברת  "הוליס" (גם היא מקבוצת hunter douglas  - אחת החברות הגדולות בעולם לייצור וילונות ומוצרי הצללה). חברת "הוליס", אשר 85% מתוצרתה מגיעה לשווקים בחו"ל, ממוקמת באלון תבור  והמפעל בבעלותה משתרע על פני 40 דונם ונהנה מתו תקן ISO 9002 ומאפשר לאורגון ליהנות מאיכות הייצור והחדשנות הגבוהה בעולם, כמו גם מתמיכה טכנית זמינה.

לצד העליונות הטכנולוגית ברצפת הייצור, נהנית אורגון ממספר יתרונות נוספים שהפכו אותה לגוף המוביל בישראל בייצור ושיווק וילונות ומוצרי הצללה. במטרה להתעדכן בכל חידושי האופנה והמגמות העדכניות, מפעילה החברה מחלקת מחקר ופיתוח, העוקבת אחרי הזרמים החדשים בעיצוב הפנים המודרני, ובמקביל מפתחת דגמים חדשים ואופנתיים שניתן לשלבם בכל סוגי הריהוט והחלל הביתי. כל המוצרים של החברה מיוצרים CUSTOM  MADE  בהתאם לצורך ולדרישות הלקוח זאת על מנת לאפשר לכל לקוח לבטא את הסגנון המתאים לו. הרוב המוחלט של מוצרי אורגון מגיע עם אפשרות להפעלה חשמלית ההופכת את השימוש לקל ופשוט בלחיצת כפתור. כל וילון של אורגון מגיע לידי הלקוח אחרי שעבר בדיקות איכות קפדניות תוך עמידה בתקינה בינלאומית.

אורגון היא לא רק הגוף המוביל בתחום הווילונות ומוצרי ההצללה בארץ, אלא גם הגורם שהוביל את חינוך השוק הישראלי וגרם להגדלת תשומת הלב של מעצבים, אדריכלים וצרכן הקצה לחשיבות של הטיפול במפתחי הבית. היכולת של אורגון להתאים וילון לכל סוגי המפתחים בבית, הביאה לשינוי משמעותי ביחס של אנשי מקצוע לחשיבות של מוצרי הצללה בעיצוב הבית.
את העליונות העיצובית והטכנולוגית של אורגון משלים מערך השירות והמכירה שמבטיח ייעוץ מקצועי ללא התחייבות בבית הלקוח, זמני אספקה קצרים, פתרונות תפורים אישית, ייצור מוצרים מיוחדים, ייעוץ בנושא חיסכון באנרגיה לבית וליווי של הלקוח עוד בשלב התכנון האדריכלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה