Translate

יום שני, 9 ביולי 2018

רשת גלי, מקבוצת בריל, המונה 65 סניפים, מתרחבת ומתחדשת, ופותחת השבוע סניף קונספט בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, מאת: שרית יוכפז




רשת גלי מתרחבת ומתחדשת:
פותחת סניף קונספט בדיזינגוף סנטר בתל-אביב
בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪

רשת גלי, מקבוצת בריל, המונה 65 סניפים,  מתרחבת ומתחדשת,  ופותחת השבוע  סניף קונספט בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, בהשקעה של כמיליון ₪.

הסניף החדש משתרע על שטח של  220 מ"ר וכולל  מחלקות לנשים, גברים וילדים, ומציע פריטים של המותגי הנעלה הבינלאומיים אותם מחזיקה הרשת כמו: גאס, האש פפיז, קטרפילר, לי קופר, דוקרס ועוד.  

הסניף החדש יכלול מגוון רחב של  מותגים מובילים לכל המשפחה, כולל מותגי נעל נוחות, ספורט, אופנה, צעד ראשון ועוד.

לדברי יהודה אלבז, מנכ"ל קבוצת בריל, המפעילה בישראל את רשת גלי: "הקונספט החדש של הרשת מאפשר היצע של מגוון רחב של פריטים לצד מיקוד על כל מותג ומותג ומאפשר נגישות וחווית קניה,  לצד מחירים אטרקטיביים לכל כיס".

רשת גלי מקבוצת בריל פועלת בישראל מאז שנת 1972 ומפעילה 65  סניפים ברחבי הארץ. הרשת מתמחה בייבוא ושיווק נעלים לנשים, גברים וילדים של המותג גלי לצד מותגים בינלאומיים מחו"ל.
קבוצת האופנה בריל, כוללת את החברה הבורסאית "בריל תעשיות נעליים". הקבוצה פועלת בתחום האופנה ועוסקת בעיקר בעיצוב אופנה, ייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה. הקבוצה משווקת את מוצריה באמצעות הרשתות: גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, איזי ספיריט, אן קליין וכל נעל סנטר. כמו כן, מנהלת ומפעילה מכירה ישירה, זכיינית וסיטונאית של נעליים ומוצרי הלבשה לחנויות, רשתות קמעונאיות ומוסדות שונים בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה