Translate

יום ראשון, 8 ביולי 2018

סקס-או-לוגיה בין מסכים למסכות, מה קורה באמת בחדר המיטות מאת: גאולה פלדמן.ממליצה שרית יוכפז




סקס-או-לוגיה
בין מסכים למסכות, מה קורה באמת בחדר המיטות
מאת: גאולה פלדמן
עורכת: ענת ברלב אפרתי
סקס- או-לוגיה הוא ספר אחר, מקורי וחדשני, פרי עבודה ממושכת וארוכת שנים בקליניקה לטיפול מיני, החושף דרך תיאור תהליכי טיפול וייעוץ את הצד האחר של המיניות, צד אנושי כן ועמוק המשפיע על המיניות ועל התפקוד המיני .

בעידן שבו סקס הוא כבר לא מילה גסה ודימויים מיניים ניבטים אלינו מכל עבר, נדמה כי אנו חיים בזמנים של פתיחות ושחרור מיני. אלא שהמציאות בשטח מראה אחרת. הירידה המתמדת בחשק המיני והעלייה בשכיחות הקשיים באינטימיות מצביעים על כך שמדובר באשליה, ושלמרות החשיפה האדירה לתכנים ארוטיים אף אחד לא מדבר על סקס באמת. נהפוך הוא: הריגושים המהירים והזמינים בצד אובססיית הביצועים המיניים הם בעוכריה של המיניות האנושית עבור גברים ונשים גם יחד.
למה בעצם אנחנו עושים סקס? האם הפורנו פוגע בחיי המין או תורם להם? למה בת הזוג שלי לא גומרת? מה הורג לנו את התשוקה? האם כדאי לממש פנטזיות מיניות ולמה גם כשאנחנו רוצים ואוהבים הסקס פשוט לא מהנה? כאן תמצאו את התשובות לשאלות אלה ולשאלות אחרות המעסיקות את כל מי שמין ומיניות מעניינים אותו.

בשפה בהירה ובגובה העיניים, תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה, מספק הספר הצצה נדירה ומרתקת למתרחש בחדר הטיפול המיני ובחדרי המיטות של כולנו. הספר שופך אור על ההיבטים הפסיכולוגיים וההתנהגותיים של המיניות, והוא משמש מדריך להבנה נכונה יותר של מהי מיניות, המסייע בהתמודדות עם השאלות,הלבטים והקשיים הנפוצים בתחום האינטימי (ובהם שפיכה מוקדמת,כאבים ביחסי מין ואין אונות) ובדרכים לטפל בהם ולפתור אותם.

סקס-או-לוגיה הוא ספר עדכני, עכשווי ומקצועי, העוסק באתגרים הנפוצים ביותר עמם מתמודדים נשים וגברים בישראל של ימינו, ופונה הן לאנשי מקצוע בתחום והן לקהל הרחב. זהו הסיפור של כולנו, המשתוקקים לחוש ביטחון בעצמנו ובגופנו, המעוניינים לקבל הכרה בצרכים המיניים שלנו והרוצים להבין טוב יותר את האופן שבו עולמנו הפנימי משפיע על המיניות ועל יחסים בכלל.

גאולה פלדמן היא עובדת סוציאלית קלינית, מטפלת זוגית ומטפלת מינית מוסמכת במרפאות ציבוריות ובקליניקה פרטית, בעלת ניסיון רב שנים בטיפול בגברים ונשים, זוגות ויחידים, המתמודדים עם קשיים במימוש זוגי ומיני על רקע רגשי, כגון בעיות בדימוי עצמי ודימוי גוף, טראומות מיניות, חוסר ביטחון וחרדות, קשיי תקשורת במערכת הזוגית ועוד.

מומלץ
מס' עמ': 176  המחיר: 95 שח

אתר של גאולה פלדמן-  

מייל :mmichal27@gmail.com ,אתר הוצאת מטר-http://www.matarbooks.co.il

תגובה 1:

  1. בל האמריקאית השובבה מחכה במצלמה רק לך - שיחות סקס https://dateandloveonphone.com/ מטורפות מישראל בלבד

    השבמחק