Translate

יום שני, 9 ביולי 2018

ט"ו באב בצבעים.. מאת: שרית יוכפז




ט"ו באב בצבעים..

ביהדות ט"וּ באב מצוין כמועד של שמחה בסימן של פיוס ואהבה. יום חג בו לובשים לבן ויוצאים לרקוד בכרמים.. עם השנים הפך ט"ו באב לחג האהבה  הלאומי שלנו.. אז לכבוד ט"ו באב וברוח היציאה לכרמים ולטבע משיקה טמבור מגמה וטרנד מאוהב, בצבעוניות רומנטית במיוחד של "חזרה לטבע" - Comfort living:

אחת המגמות הבולטות בעולם היא חזרה אל הפשטות, מתוך הרצון למצוא איזון ושקט בתוך הקצב המהיר שבו אנו חיים.  השאיפה לשלווה יצרה סגנון עיצובי נקי וחם, שמאופיין בשימוש בחומריות טבעית ושקטה . הקונספט העיצובי לא צריך להיות מורכב או מסובך, השקט הסגנוני הוא במה נהדרת לצבעים ומרקמים שונים ומגוון אפשרויות הצביעה הוא אינסופי.



כדי להכניס עניין לחלל ולהימנע מפשטות יתר, ממליצים מומחי הצבע של טמבור שכדאי ליצור קירות דגש בעלי גוון שקט או בעלי טקסטורה מודגשת.  בהתאם לאיזור בחלל שאליו נרצה למקד את המבט,  אפשר לעשות שימוש באפקטים כמו מטאל טאץ' או יוטה ולייצר אלמנט של "וואו" בתוך העיצוב השקט והמינימליסטי. כדאי לזכור שקירות כאלה מתפקדים בחלל כמו אקססוריז, ולכן יש לשמור על איזון ולבחור איזור מוגדר עבורם.  במינון הנכון, קירות אלו יגדירו מחדש גם את החלל הכי פשוט,  גם אם הוא לא עבר שינוי עיצובי משמעותי אחר מלבד הצביעה.

לצד הקירות מומלץ לשלב רהיטים בעלי ניראות פשוטה,  חמה ונוסטלגית וגם צמחייה עדינה או זרי פרחים, שיגיעו לכבוד ט"ו באב, ואשר ימלאו את החלל מבלי לייצר תחושת עומס.

מאת: שרית יוכפז  כתבת ועורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה