Translate

יום שני, 29 בפברואר 2016

Reebok פותחת חנות ראשונה בישראל בנמל תל אביב החנות תתמקד בקהל נשי.מאת: שרית יוכפז



Reebok פותחת חנות ראשונה בישראל בנמל תל אביב


החנות תתמקד בקהל נשי ותשווק מוצרים מקטגוריות שטרם נמכרו בישראל, כחלק מתוכנית השקעה בהיקף של 20 מיליון שקל להקמת רשת סניפים.



משה סיני מנ"כל  ריבוק

ריבוק חתמה עם יריד המזרח על פתיחת חנות ראשונה בישראל בנמל תל אביב. בהקמת החנות הושקעו 2.5 מיליון שקל, כחלק מהשקעה כוללת בהיקף של 20 מיליון שקל לייסוד רשת עצמאית בניהול של ריבוק הבינלאומית.

שטח החנות משתרע על 700 מ"ר, מתוכם 450 מ"ר ישמשו כמתחם כושר לאימוני קרוספיט, יוגה, קיקבוקס, TRX, פילטיס וריקוד. ענפי כושר שריבוק משווקת עבורם מוצרים ייעודיים וכך יוצרת חוויה משלימה לחובבי הספורט של אימון וקניות תחת קורת גג אחת.

לדברי משה סיני, מנכ"ל ריבוק ישראל: "החנות תתמקד בקהל נשי עם 65% מוצרי נשים. ההחלטה התקבלה על בסיס סקר בינלאומי שנעשה בחנויות ריבוק, המראה שתנועת נשים בחנויות ריבוק ברחבי העולם גבוהה יותר מזו של הגברים. המתבטא בכמות כניסות גדולה יותר לחנות, ביחס המכירות ובקניה חוזרת באותו חודש. אנו משתדלים להשוות את המחירים לארה"ב. נעליים שעולות שם 120 דולר, יעלו פה 500 שקל לאחר מיסי יבוא ומע"מ".

החנות בנמל היא הראשונה מתוך עשר חנויות שמתוכננות לקום בישראל בחמש שנים הקרובות, בקונספט המשלב חנות ומתחם כושר. לעיצוב החנות מגיעים לישראל מעצבים מלונדון החתומים על פרויקטים של עיצוב חנויות אדידס וריבוק במדינות שונות.

סיני מוסיף כי הפעלת רשת חנויות עצמאית תאפשר להנגיש לציבור בארץ מוצרים חדשים שעד כה לא נמכרו בישראל. "כך נוכל לספק מגוון רחב של הנעלה וביגוד ייעודיים לענפי ספורט שונים, וקולקציות קפסולה אופנתיות של שיתופי פעולה בין ריבוק למעצבים בינלאומיים".

* הגיעו לאירוע כוכבי השרדות בהפקת רשת
מומלץ

מאת:שרית יוכפז עורכת ראשית.
sarit0404@yahoo.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה