Translate

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

היקארי מעבדות קוסמטיקה בע"מ -מאת:שרית יוכפז




HIKARI Laboratories הוקמה בשנת 2008 כדי לתת מענה לצורך הולך וגובר בטיפולי אסתטיקה שאינם כרוכים בכירורגיה או בזמן החלמה ממושך. החברה מפתחת ומשווקת מכשירים ותכשירים קוסמטיים לשוק המקצועי (רופאים וקוסמטיקאיות). החברה קנתה לעצמה בתוך זמן קצר מעמד של חברה מובילה בתחומה, פורצת דרך וחדשנית. 
במהלך 2009-2011 פיתחה החברה בעזרת טובי המומחים בארץ ובעולם קו מוצרים ייחודי של תכשירים קוסמטיים שהם בעלי יכולת טיפולית (על גבול הפרמצבטיקה),  הכלים הטכנולוגים החדשניים שקיימים בעידן הנוכחי, התפתחות המחקר הביוטכנולוגי, והמידע החדש שקיים כיום בחקר העור אפשרו לחברה ליצור פתרונות שמאטים באופן ממשי את הזדקנות העור, ואף מביאים להצערתו. המחקר והפיתוח של החברה נעשה בשיתוף עם מעבדות מובילות בפריז, אך מרכז הפיתוח הנו בישראל - מעצמה של טכנולוגיה ומדע. 
 בקו המוצרים נמצאים המזו-קוקטיילים™. תכשירים אלה פותחו במיוחד לעבודה עם מכשירים מגבירי החדרה למיניהם הפועלים בטכנולוגיות לייזר, אלקטרופורישן, אולטרהסאונד או מחטים זעירות (כדוגמת מזו-רולר™ ומזו-פן™). התכשירים נותנים מענה לאינדיקציות כמו מיצוק העור, טיפול בקמטים, הבהרה וכדומה, וניתן להחדיר אותם לעומק העור ללא צורך בהזרקות..

פריצת דרך של ממש.
חברת היקארי מעבדות בע"מ קיבלה ביום חמישי את הדוח הראשוני מהמעבדה, ונראה ששיתוף הפעולה שלהם עם האוניברסיטה העברית בירושלים נושא פרי והם מתחילים ברישום פטנט (שיהיה רשום על שם פרופ' גלמן, חתן פרס ישראל למדענים צעירים, וד"ר אסף זעירא, מנכ"ל החברה)
שמטרתו לשלב בקוסמטיקה את המרכיב העוצמתי ביותר שהתגלה לאחרונה בתחום מניעת הזדקנות והארכת תוחלת חיים. מרכיב שמדענים בכל העולם מגבים אותו.







חויתי טיפול  ע"י הילה שאול נציגת החברה, שהתחיל בניקוי פנים עם תכשיר ניקוי לעור עדין עם אפקט משולש, שמנקה, מסיר איפור ומשפר את לחות העור וממריץ את זרימת הדם בפנים. אח"כ מרחה לי קוקטייל לקמטים בשילוב עם אבקת ויטמינים אשר הוחדרו לי לעומק הקמטים באמצעות עיסוי עדין ומעל זה נמרחה מסכת אצות מקוויאר שחור למשך עשר דקות שמשקמת את העור ומחדשת את התאים. בסוף התפנקתי בעיסוי קל ומריחה של קרם יום במרקם קטיפתי, עשיר בחמאות ומכיל ריכוזים גבוהים של ויטמינים ורכיבים טבעיים. מספק הזנה אבסולוטית לכל חלקי העור בלי להותיר שכבה שומנית ודביקה, נספג בקלות. מעכב תהליכי הזדקנות של העור ומותר אותו רך ונעים למגע וקרם עיניים כמובן.

  • ד"ר אסף זעיראמנכ"לאסף בעל נסיון עשיר בתחומי טכנולוגיה, עסק בתפקידי מחקר ופיתוח שונים בענף ההייטק ופטנטים רבים רשומים על שמו. בוגר הטכניון (תואר ראשון בהצטיינות) ומכון וייצמן למדע (מסלול ישיר לתואר שלישי) על עבודה בחקר המוח.
  • אור פוקסמייסדת וסמנכ"ל שיווקאור הנה הטאלנטית של החברה, עם נסיון של למעלה מעשרים שנה בקוסמטיקה מקצועית. לפני שהקימה את מעבדות היקארי ניהלה אור מכירות בחברת פרוקטר אנד גמבל וכן ניהלה את המכירות של מותג קוסמטיקה מיובא מפריז. אור הנה אחות מוסמכת ובוגרת בית הספר הגבוה למקצועות היופי בקייב.
כתובת החברה: ראשונים 207 בני עטרות.  0773445274


           מסיבת  עיתונאים במשרדי החברה.

מומלץ. 

מאת שרית יוכפז עורכת ראשית -sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה