Translate

יום שלישי, 16 בפברואר 2016

קסטרו מציגה את אוסף אביב-קיץ 2016 . מאת: שרית יוכפז

 צילום:אבי ולדמן
East of Eden
CASTRO
קסטרו, אביב-קיץ 2016

קסטרו מציגה את אוסף אביב-קיץ 2016 של בית האופנה:
מראה ריזורט המפגיש בין העיר והמדבר, המערב והמזרח. השראות ממראה המלחים, אווירת נופש מדברי בים התיכון ונגיעות אוריינטליות מתחברות העונה עם מודרניות אורבנית,
ויוצרות מראה חדש ומתוחכם.

ורוד, אדום, כתום, צהוב, ירוק וטורקיז מאירים את הקולקציה בגווני קיץ אופטימיים דרך עושר טקסטילי אוורירי ומגוון הדפסים טרופיים וגאומטריים. קולקציית ג׳ינס מנצחת, קיצית ובהירה מלווה את כל קבוצות העונה עם מבחר פריטי דנים דקיקים, בהירים ומולבנים, המשתלבים בקלילות בקבוצות הנשים והגברים. 


קסטרו - קולקציית הנשים

Urban Warrior
קבוצה סופר קולית, המעניקה למראה הצבאי פרשנות סקסית, קולית ומנצנצת, המבוססת על שילוב של חאקי, שחור ונגיעות זהב וכסף. פריט המפתח העונתי, דגמ״ח הקרגו, חוזר בקאמבק לוהט, מעודן ומחמיא בגוון ירוק זית בגזרת סקיני מחמיאה עם אבזור מוזהב וכיסי צד, וגם בגרסה קיצית ורכה מבד טנסל דקיק בגזרת דרופ. אלמנטים צבאיים נוספים מקבלים טוויסט חדש ונשי בקבוצה: טוניקת-חולצה דקיקה משיפון בהדפס הסוואה, וטבעות המתכת המוכרות לנו מעולמות צבאיים הופכות מוזהבות, והן מתכשטות דגמים כגון שמלת "Rings״ החדשה והאהובה. אוסף פריטי ג׳ינס לבנים בקבוצה יוצרים דגש בהיר בקולקציה: אוברול לבן במראה נורמקור נלבש עם חולצת ריב עם גולף קטנטן ושרוול קצר, וגופייה לבנה רקומה בעבודת יד נלבשת עם מכנסי ג׳ינס כחולים שעברו הלבנה מאסיבית עד שהפכו לבנים, קרועים ומהוהים.

Rock Princess
מראה המשלב בין הגראנג׳ של שנות התשעים לנערות ההרג׳וקו היפניות: גופיית לנז׳רי עם לבבות ושילוב תחרה נלבשת עם חולצת משבצות וחצאית טול, וטי שירטים מכוסחות ורקומות משלבות פאייטים והדפסי פופ של שפתיים, סוכריה על מקל, בננות ואננסים, נלבשות עם חצאית זהב מטאלית, ז׳קט ג׳ינס מכוסח ופרום, ותיק נקודות. עוד פריטי מפתח בקבוצה כוללים חצאיות טוטו בורוד מעושן ובשחור, טופים ושמלות בגזרת חושפות כתפיים בירוק זית ובשחור באורך מיני, ושמלת צווארון לבן במראה נזירה עם הדפס אודמים.
הסניקרס מקבלות העונה את מרכז הבמה, ובקולקציה נלבשות כל המערכות עם נעלי ספורט לבנות וקלאסיות בעלות גפה גבוהה בשילוב לבן ומטאלי כסוף, לצד סניקרס מבד, סניקרס אספדריל עם הדפס קמופלאז׳, וגם סניקרס ייעודיות לספורט.

Neo Music Festival
בהשראת פסטיבלי המוזיקה - מוודסטוק ועד קואצ׳לה וברנינג מן - מגיעה אל הקיץ קבוצה קלילה על טהרת לבן, שמנת וכחול, ובשילוב אלמנטים משנות ה-70.
המראה הרומנטי, אוורירי וקיצי משלב בין תחרה, כותנות נושמות ומקומטות, פרנזים וגדילים, רקמות פרחים, מראות וסריגות קרושה. התוצאה היא הרמונית וקלילה: חצאית קומות נלבשת עם טופ קרושה, טופ חושף כתפיים נלבש עם חצאית רקומה בפרחים, וקרדיגן ארוך נלבש מעל שורטס מג׳ינס מולבן ופרום. משלימים את הקבוצה פריטים כגון סריג קרושה באורך קרופ, בגד ים מקרושה, שמלת מקסי מתנופפת, ונעלי אספדריל עם פלטפורמה.

ריזורט אורבני
פרשנות מרעננת למראה המלחים הקלאסי: צבעוניות הכחול והלבן האהובה מקבלת העונה טוויסט של ורוד וצהוב-שמש שמחליפים את האדום המוכר, והם מאירים את הקולקציה במגוון טקסטורות של פסים ומשבצות, במראה אוברסייז רפוי ומשוחרר. מכנסיים מקבלים העונה דגש חשוב, עם גזרות במכפלת מתרחבת, ג׳ינסים במראה סיילור, וגזרת ה- Mom Jeans החדשה.

העולם בורוד: קבוצת הסיילור נפתחת עם דגש לורוד, אחד הגוונים החשובים לקיץ 2016: ג׳ינס Second Skin ורוד הנלבש עם חולצת כותנה קריספית ומכופתרת בגזרת בויפרנד, ז׳קט bomber ורוד נלבש עם מכנסי בליץ׳ רפויים, ואת צבעוניות הקבוצה משלימים שמלה וטופ תואם בפסי ורוד וכחול צי, וחולצת פולו בפסי ורוד וגווני פסטל.

בדי משבצות מוסיפים עומק טקסטורלי לקבוצה, והם מופיעים בפריטי קיץ רחבים בפרופורציות חדשות: טופ משבצות קרופ מתרחב עם כתפיות דקיקות נלבש עם מכנסיים רחבים או סקיני, ושמלת משבצות כחולות עם פס צהוב עוצבה בגזרה קלילה ומתרחבת ומפתח גב סקסי ועדין.

סריגת ריב היא אלמנט מפתח עיצובי בפריטי הקולקציה החדשה והיא מככבת במגוון פריטים, מחולצות ועד שמלות טיוב סקסיות עם כפתרה, טופים חלקים עם גולף קטן, בשילוב לורקס ועוד.

פריטי ג׳ינס בהירים ושטופים משלימים את הקבוצה הקיצית, עם מגוון פריטים כגון שורטס קצרצר מכובס עם קצוות פרומים וארוכים, מכנסי שורטס במראה בליץ׳ בהיר, ומכנסי ג׳ינס
קלאסיים מהוהים במראה ניינטיז, באורךועם קפל חושף קרסול.
באווירת החופשה משלימים את המראה אביזרים כגון נעלי אספדריל עם פלטפורמה גבוהה, סנדלים כסופים מטאליים, ומגוון תיקים עם דוגמאות פסים - מתיקי צד ועד תיק באולינג במראה חצי עיגול.

Modern Love


קבוצה אורבנית ואלגנטית המותאמת לנשות קריירה צעירות ושיקיות. מראה הקבוצה ארכיטקטוני ומדויק, והוא משלב בין אלמנטים מן הלבוש המחויט, קפלים וקפלי פליסה, וגזרות המבוססות על צורות גיאומטריות בסיסיות כגון טרפזים ומלבנים. צבעוניות הקבוצה מבוססת על שחור, לבן, ירוק ואדום בשילוב דיטיילים עדינים ומוזהבים. הדפסים גיאומטריים ואבסטרקטיים חשובים במיוחד העונה, ובולטים בקבוצה פריטים כגון שמלה מנוחשת באדום ולבן, חולצה מכופתרת עם הדפס פפיטה בירוק ולבן, וגם שמלת מקסי בהדפס שחור-לבן אבסטרקטי
 
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה