Translate

יום שישי, 11 במרץ 2022

חברת ניו לג'נד והמיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים משיקים חממה חדשה בתחום התוכן הטלוויזיוני הכוללת אפשרות למימון ראשוני לפרויקט מגופי השידור המובילים בעולם, בהן נטפליקס, HBO, A&E. מאת: שרית יוכפז

 



נטפליקס 
HBO וA&E: כבר בפנים 

חברת ניו לג'נד והמיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים משיקים חממה חדשה בתחום התוכן הטלוויזיוני הכוללת אפשרות למימון ראשוני לפרויקט מגופי השידור המובילים בעולם

בין הפרויקטים: פרויקטים חדשים של יוצר 'המפקדת', תסריטאית 'קופה ראשית' ועוד את היוצרים מלווה האווארד גורדון מיוצרי Homeland

 

המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים, הפועל מטעם משרד ירושלים ומורשת וראש עיריית ירושלים, וחברת ניו לג'נד המממנת, מפתחת, מפיקה ומפיצה תוכן מסחרי טלויזיוני וקולנועי, מכריזים על פתיחת  תוכנית חממה ייחודית לפיתוח סדרות עלילתיות בירושלים.  בחממה ייקחו חלק כ-12 פרויקטים בתחום התוכן שנבחרו מתוך מאות הצעות שהוגשו. היוצרים המשתתפים בחממה יקבלו מענק פיתוח כספי  ותמיכה וליווי של מנטורים מובילים מהארץ ומהעולם. 

 

לחממה שנפתחה השבוע בשיתוף פעולה עם רשתות הטלוויזיה והסטרימינג הגדולות והמובילות בעולם בהן נטפליקס, HBOA&E יגיעו בכירים מגופים אלו לביקור מיוחד בירושלים לצורך מפגש עם היוצרים והיכרות מעמיקה עם הפרויקטים השונים. את היוצרים מלווה האווארד גורדון מיוצרי Homeland לקראת אירוע הפיצ'ינג שיתקיים במאי. 

 

בין הבכירים שיגיעו לישראל: לארי טנץ (נטפליקס), מיה הולינגר (HBO) ובארי ג׳וסן (A&E) תהליך המיון ובחירת שניים עשר הפרויקטים שישתתפו בחממה, כלל סינון של מאות מועמדים והגשת 30 מועמדים סופיים לנציגי רשתות השידור הבינלאומיות הלוקחות חלק פעיל בתהליך ובחרו את הפרויקטים הסופיים שייקחו חלק בחממה.

בין הפרויקטים שנבחרו, פרויקט חדש של ניר ברגר, יוצר 'המפקדת', קומדיה טראגית של 2 תסריטאיות ממזרח ומערב ירושלים ופרויקט של טל מיכלוביץ', מתסריטאיות העונה השנייה של 'קופה ראשית', פרויקט המבוסס על חוויותיה של רז שמואלי בוגרת התכנית 'דה וויס', דרמה קומית של טל מילר, מיקי טריאסט ואל עד כהן על גבר ואישה חרשים המגדלים בהורות משותפת את בנם השומע, ועוד רבים. 

 

בעידן בו היצע התכנים גדל והתחרות על תשומת הלב של הצופים ובין רשתות השידור השונות מתעצמת, החיפוש אחר תכנים חדשים, מקוריים ואיכותיים גדל בהתאם.

מטרת החממה לסייע ליוצרים ישראלים לפתח תכנים ולהביא למכירתם לגופי שידור בינלאומיים מובילים. משתתפי הפרויקט זוכים לליווי, הכוונה והתאמה של הרעיון אותו רוצים לממש באמצעות צוות מנטורים מומחים בתחומי הבימוי, התסריטאות, הכתיבה, ההפקה ועוד. כמו כן, מקבלים המשתתפים כלים המסייעים במכירת הפרויקט. בין המנטורים הישראלים ניתן למצוא את אורי סיון, אורית דבוש, יוסי מדמוני, דקלה קידר ורבים נוספים. 

 

במהלך החממה בירושלים ייהנו המשתתפים מהרצאות שונות הנוגעות לכל שלבי תהליך מכירת תוכן החל משלב כתיבת התסריט ועד שלב ההצגה והמכירה.

בסוף אפריל, יגיעו לישראל בכיר הרשתות הגדולות והמובילות בעולם לאירוע פיצ׳ינג של משתתפי החממה. 

ניו לג'נד תמשיך ללוות את היוצרים לתקופה נוספת גם לאחר תום תקופת החממה ותסייע בהדרכה ופיתוח מול גופי שידור בינלאומיים וישראלים, ואף תבחן השקעה ראשונית בפרויקטים המובילים. 

 

מיה הולינגר, סגנית נשיא מחלקת תכניות דרמה, HBO"אני נרגשת להשתתף באקסלרטור של ניו לג'נד והמיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים. הצוות שלי ואני התרשמנו מאוד מקשת הרעיונות הרחבה שהציגו המשתתפים ומחכים לשמוע יותר במפגש פנים מול פנים.

 

לארי טנז, סגן נשיא סדרות מקוריות באזור אירופה המזרח התיכון ואפריקה ואנה נגלר מנהלת מחלקת שפה מקומית באזור רוסיה, מרכז ומזרח אירופה, נטפליקס: "בנטפליקס אנחנו מחוייבים לתמוך ביוזמות מקומיות ולכן אנחנו שמחים לתמוך באקסלרטור של ניו לג'נד והמיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים המטפח ומפתח כשרונות מקומיים יוצאי דופן.

 

בארי ג'וסן, סגן נשיא בכיר, A&E: גילוי כישרונות וסיפורים חדשים הוא חלק מהותי מהעבודה שלנו ולכן אני שמח לשתף פעולה עם ניו לג'נד והמיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים, בסדנה מעשית כל כך כמו זו. מאגר הכישרונות העשיר בישראל מספק זווית ראייה גלובלית התורמת לסיפור ומייצרת תוכן משכנע לצופים מסביב לעולם.

 

אודי בן דרור, סמנכ״ל כספים ופיתוח עסקי ברשות לפיתוח ירושלים: העיר ירושלים הפכה להיות בירת הקולנוע, הטלוויזיה והיצירה בישראל. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של המגזר הציבורי עם המגזר הפרטי, וזאת בשורה גדולה ליוצרים בירושלים ובכל הארץ. אנו שמחים לשתף פעולה לטובת היוצרים עם גופי השידור המובילים בעולם ומתרגשים לקראת ביקורם בירושלים של בכירי התעשייה העולמית שמגיעים ללוות את היוצרים. נמשיך לסייע להתפתחות היוצרים והיצירה האיכותית בירושלים בדרכים המתקדמות והחדשניות ביותר שיש היום בארץ.

 

יורם הוניג, מנהל המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים: "אנו מחויבים להכין את היוצרים לקראת העתיד הקרוב ולהכין עבורם מרחבי יצירה פיזיים ומנטליים. אנו נמשיך לפעול למציאת מקורות מימון חדשים ונמשיך לייצר מפגשי עבודה עם גופים בינלאומיים, יזמים ומשקיעים ובמקביל, הקמת תשתיות ליצירה עכשווית ברחבי ירושלים,.

 

אסף נאוי, מפיק יוצר, בעלים של נאוי פרו סמנכ״ל הפקה ותוכן בניו לג׳נד:

״כמפיק ויוצר, השתתפתי בהמון חממות גם בישראל וגם בחו״ל בהן זוכים לקבל ליווי והנחיה ולפעמים מגיעות דרכן הזדמנויות מקצועיות מפתיעות. אבל החזון של ניו לג׳נד לחממה הזאת לוקח את הכל צעד אחד קדימה. בנינו חממה ששמה לעצמה למטרה לא רק לפתח את התוכן, אלא להעניק ליוצרים את הכלים ולעשות את החיבורים שיאפשרו להביא למכירה בטריטוריות בינלאומיות, גם מעבר לתקופת הפיתוח האינטנסיבית של החממה במשך שנה ויותר. התרגשנו לקבל פידבקים חיוביים כל כך מכל גופי השידור, שלא רק שמחו על ההזדמנות לבוא לישראל להכיר את היוצרים והיצירה הישראלית, אלא הגדילו והרחיקו ונתנו פידבק על הפרויקטים עצמם והוכיחו את עצמם כבר בשלב זה, כשותפים פוטנציאליים נפלאים לעשייה.״

 

אבנר סטפק, מבעלי בית ההשקעות מיטב דש: ״אני מאוד מאמין בתעשיית התוכן הישראלית והעולמית. זו תעשייה הרבה יותר פיננסית, מסודרת ומקצועית ממה שאנשים חושבים. אני מאמין שישראל עתידה להפוך מסטארטאפ ניישן לקונטנט ניישן ואנחנו שמחים להיות חלק מניו לג׳נד, שמסייעת לקדם את המגמה הזאת, ולהפוך את ישראל למדינה מובילה בתחום."

 

המיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים: 

המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים מטעמם של ראש העיר ירושלים והשר לירושלים ומורשת פועל להעלאת ירושלים על המסך ולחיזוק תעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והאנימציה בעיר בכמה שלבים מקבילים: קידום יוצרים, הקמת אולפנים בעיר, תמיכה בסטודנטים, תמיכה בהפקות ישראליות והבאת הפקות ענק מחו"ל לביצוע העבודה בארץ. פעילות זאת, היחידה בארץ שמתקיימת בהיקף רחב, במקצועיות ולאורך שנים, הוכיחה כי היוצרים הישראליים הוכיחו הצלחה והאמון שנתנו בהם מוצדק.

 

New Legend:

חברת ניולג'נד, מממנת, מפתחת, מפיקה ומפיצה תוכן מסחרי טלויזיוני וקולנועי. השותפים בניו לג'נד ביחד עם מיטב דש, הינם בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בתחום על מרכיביו השונים: גל ישר יזם ומשקיע בחברות הייטק בעל ניסיון בינלאומי רב, אסף נאוי, מפיק קולנוע וטלוויזיה, חבר הנהלת איגוד המפיקים בישראל ובעל חברת ההפקות נאוי פרו בע"מ. עודד תורג'מן, יזם, יוצר טלוויזיה ואיש עסקים עם מיזמים רבים ומוצלחים בתעשיית הבידור ואיציק קריחלי יזם, משקיע, יוצר, מפיק ואיש עסקים עם ניסיון בינלאומי רב.

החברה מגשרת על הפער בין יוצרים מקומיים ובינלאומים לפלטפורמות הסטרימיניג, הקולנוע והטלויזיה בשוק הבינלאומי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה