Translate

יום ראשון, 27 במרץ 2022

בין המקומות הפופולאריים שהם יבקרו בהם בישראל: הכנרת, כנסיית כפר נחום והר האושר, נצרת וכנסיית הבשורה, תל דן והבניאס. " מדווחים עמיאל טורס. מאת שרית יוכפז

  

רגע לפני פתיחת תערוכת התיירות לשנת 2022

חברת התיירות הוותיקה עמיאל טורס מדווחת על עלייה של מאות אחוזים בביקושים של משלחות וקבוצות שרוצות להגיע לארץ בחודשים הקרובים ובמקביל על מחסור עצום בכוח אדם לענף התיירות

 

אוני עמיאל הבעלים מזה 45 שנה של חברת התיירות הוותיקה, עמיאל טורס, מדווח כי מתחילת מרץ 2022 ישנה עלייה של מאות אחוזים בביקושים של קבוצות ומשלחות מחו"ל לחודשים הקרובים. "הטלפון לא מפסיק לצלצל מהרגע שהשמיים נפתחו ומאות קבוצות רוצות להגיע לישראל בחודשים הקרובים. אני נרגש שהענף עם ביקושים אדירים אחרי שנתיים של וואקום שהיה פה בארץ, וכעת נוצרה בעיה חדשה – מחסור בכוח אדם איכותי לענף התיירות. בעקבות השנתיים האחרונות אנשים עשו הסבה מקצועית וחסרים לנו כיום עשרות עובדים בדחיפות".

ביקושים הגבוהים מגיעים כרגע בעיקר מצפון אמריקה קנדה, מרכז אמריקה וברזיל, מדובר במאות קבוצות שצפויות לנחות בישראל בחודשים הקרובים. גם אירופה מתעוררת לחיים, לאט יותר, והבקשות זורמות בעיקר מגרמניה, צרפת, איטליה  ספרד.

הבעיה הגדולה שכרגע ניצבת בפני אנשי התיירות שעובדים מול חו"ל היא בעיקר כוח עבודה- לאחר שנתיים של "שקט יחסי" ודממה בתעשיית התיירות הנכנסת, עובדים רבים  נאלצו לחפש מקורות פרנסה חדשים. גם המענקים שהופסקו גרמו לנטישה המונית של עובדים מהתחום.

בין המקומות הפופולאריים שהם יבקרו בהם בישראל:  הכנרת, כנסיית כפר נחום והר האושר, נצרת וכנסיית הבשורה, תל דן והבניאס. "רוב התיירים שמגיעים לארץ הם נוצרים שבאים בעקבות האמונה", אומר אוני עמיאל הבעלים של עמיאל טורס, "מבחינתם מדובר בחוויית מסע של פעם בחיים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה