Translate

יום שלישי, 22 במרץ 2022

תצוגת אופנה ברחוב - לרגל מבצע ההתרמה הארצי לילדים ובוגרים עם אוטיזם שדרות רוטשילד פינת רח' שינקין ת"א, יום ג' 29.3 שעה 12:00 מאת: שרית יוכפז

 


תצוגת אופנה ברחוב
 - לרגל מבצע ההתרמה הארצי לילדים ובוגרים עם אוטיזם

שדרות רוטשילד פינת רח' שינקין ת"א, יום ג' 29.3 שעה 12:00

 

הדוגמנית ניבר מדר, מלכת היופי לשעבר תהילה לוי, הדוגמנית הבינלאומית אור שפירא, השחקנית נטע גרטי, רונית יודקביץ שחקנית ואושיה, השחקן והמוזיקאי אבי גרייניק, הקונדיטורית המצליחה אור שפיץ ועוד רבים וגדולים יצעדו לצד ילדים ובוגרים עם אוטיזם , בתצוגת אופנה יוצאת דופן שתתקיים באחד הרחובות המרכזיים בישראל לרגל מבצע ההתרמה הארצי לילדים ובוגרים על הספקטרום

התצוגה – Spectrum Street Fashion Show – ביוזמת עמותת אלו"ט והמרכז לחקר וטיפול באוטיזם - העמותה לילדים בסיכון, ובשיתוף עם מותג האופנה Story, תתקיים בהשתתפות אנשים עם אוטיזם ובאופן שמותאם להם: בשטח פתוח, עם מוזיקה בווליום מותאם, באור יום, ללא תאורה מרצדת ומאפיינים נוספים של תצוגות אופנה רגילות.

כמעט לכל מי שיצעדו בתצוגה יש קשר לאוטיזם והם פעילים בתחום, בין אם משפחתית ובין אם דרך סיפור התנדבות מרגש ומלא תוכן. לצד כל אחד יצעד ילד.ה או צעיר.ה על הרצף, תחת מסר של שילוב אנשים עם אוטיזם בחברה.

בין המשתתפים: הדוגמנית ניבר מדר, חיה ולומדת כבר שנים את נושא האוטיזם, עם בן דודה שעל הרצף; אבי גרייניק, שיזם וביים בהתנדבות את המופע "צוחקים ברצף", עם קבוצת תלמידים בכיתת תקשורת בתיכון אורט גרינברג טבעון; נטע גרטי שהתגייסה ונרתמה לארוע, אור שפיץ הקונדיטורית ומשפיענית הרשת שהתנדבה לתצוגה לבקשת השף קונדיטור על הרצף עילי רגב (בעל בית קפה קונדיטוריה בת"א), הנינג'ה אסף חילי, המטפס שמאמן באופן קבוע ילדים ובני נוער עם אוטיזם לטפס על קירות; השחקן עידן שקרוקה שעובד בימים אלה על מופע בהשראת אחיו הצעיר שחר, על הרצף;  מיכל צפיר, שבתה עובדת כמשלבת לילדים עם אוטיזם, השחקן מיכאל גבעתי, מתנדב בהדרכת קבוצת תאטרון לאנשים על הרצף ומוגבלויות; תהילה לוי  שהפכה את האוטיזם לנושא הדגל שלה בשנת כהונתה כמלכת היופי של ישראל, רונית יודקביץ', הדוגמנית והשחקנית; יונית רבינוביץ', רעייתו של ד"ר אילן רבינוביץ' ואמא של יותם וקרן, על הרצף האוטיסטי; הורים לילדים עם אוטיזם, וכמובן – הכוכבים האמיתיים – הילדים והצעירים על הרצף. את התצוגה תנחה ליהיא לפיד, אמא של יעלי.

 

לדברי עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט, שיצעד בעצמו בתצוגה לצד זוגתו חלי, מורה לחינוך מיוחד ואחייניתו הדוגמנית אור שפירא: "לראות ילדים וצעירים על רצף האוטיזם צועדים בראש מורם בתצוגת אופנה, מול מאות אנשים, ברחוב הכי תל-אביבי ומרכזי בעיר, זו חגיגה אמיתית של שילוב. הרבה מעבר לבגדים שהם יציגו, הם מציגים למעשה את המיוחד והיפה שבכל אחד מהם. אני נרגש מההזדמנות להיות חלק ממיזם חשוב כזה, בו נדגים כיצד עם קצת מאמץ והתחשבות גם אנשים עם אוטיזם יכולים להיות חלק אינטגרלי מהחברה, ואפילו להגיע לקידמת הבמה."

 

ציפי נגל, מנכ"לית המרכז לחקר וטיפול באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון : "העמותה לילדים בסיכון ואלו"ט פועלות כבר שנים להעלאת המודעות לאוטיזם בקרב הציבור. ישנה מגמה קבועה ומתמשכת של גידול במספר המאובחנים על הרצף האוטיסטי, הן בישראל והן בעולם. לצד עלייה מתמשכת ועקבית זו, יש להמשיך ולפעול בכל דרך להעלאת המודעות לקבלת השונה ושוויון זכויות לאנשים עם אוטיזם. תצוגת האופנה היא אירוע שמח, צבעוני ואופטימי שמעביר מסר עוצמתי ומעצים. אני גאה בכל מי שנרתם להצלחתו ומודה לכל מי שתרם לקיומו".

 

נועה ויויורקה סמנכלית השיווק של רשת סטורי: "כחלק מהפעילות של רשת סטורי הדוגלת בשינוי צרכני מודע וערכי וקידום האג׳נדה GIVE A DAMN לשמירה על כדור הארץ עליו אנו חיים ולמען יצירת חברה הגונה יותר וסובלנית יותר, אנו מודים על ההזדמנות  להיות שותפים למיזם החשוב הזה אשר מתייחס למגוונים השונים באוכלוסיה ומקדם קבלה והכלה. אנחנו גאים ושמחים להלביש את המשתתפים בפריטי קולקציית האביב של המותגים אותם אנו מייצגים, אשר מקדמים אג׳נדות אלה בעצמם."

 

 

מפיקת התצוגה היא סמדר גנזי, מנכלית "אקסטרווגנזי הפקות אופנה". ארגונים ואנשים טובים שהתנדבו לטובת המיזם הם: רוית אסף – רשת בתי ספר למקצועות האיפור והיופי, הדי.ג'יי ניב ארויה, חברת ההגברה ביט, רשגד חברה להנדסה ובטיחות, ר.בן ישי הנדסה וחשמל, וחברות הארועים גיא-אייל, ו-א.מ אמינות הבמה.

לינק לתרומה:  https://bit.ly/3tHxlna

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה