Translate

יום שלישי, 3 באוגוסט 2021

רעומה זק"ש החלה את דרכה כמעצבת אופנת נשים לפני 35 שנים וכיום בבעלותה- רשת של 11 חנויות בוטיק בשם "רעומה" בקניונים מרכזיים ברחבי הארץ. מאת: שרית יוכפז


משמאל":המנכ"לית  שירז . במרכז :מעצבת האופנה -רעומה זק"ש ושרית יוכפז- עיתונאית.


רעומה זק"ש החלה את דרכה כמעצבת אופנת נשים לפני 35 שנים וכיום בבעלותה רשת של 11 חנויות בוטיק בשם "רעומה" בקניונים מרכזיים ברחבי הארץ
.




סגנון העיצוב של רעומה הינו אישי, ייחודי ונועז, המיועד להחמיא לגוף הנשי. קולקציית הקז'ואל בסגנון ספורט-אלגנט, משלבת קלאסיות וטרנדים עכשוויים, נותנת מענה מושלם לאישה המודרנית  הרוצה להרגיש אופנתית ומוחמאת לאורך כל שעות היום.

הגזרות שלה מדויקות על הגוף ומצד שני מאפשרות להרגיש משוחררת ויפה. רעומה שמה דגש על נוחות ומשתמשת בבדים טבעיים ונושמים.


הקולקציה לערב ולאירועים כמו שמלות ערב, מאופיינת בבדים רכים ומלטפים, בשילובים של משי פראי, קטיפות, תחרות, רקמות מיוחדות, חרוזים קריסטלים והדפסים אומנותים.


בגדי המעצבים של רעומה מיוצרים בישראל על טהרת הכחול-לבן. במנעד של מידות החל מ- 40 ועד 52. כל הקולקציה מתאפיינת במוטיב מוביל ומיוצרת בסדרות קטנות ומאופיינת באיכות גבוהה ובעיטורים מקוריים. והשראה מטיולים בעולם.

המוטו של רעומה :בכל העשייה שלה הוא אהבה. אהבת האדם, אהבה לגוף האישה הבשלה, אהבה לבדים ולאביזרים שעושים את ההבדל.


ה"אני מאמין" העסקי שלה הוא השירות, החל מכניסת הלקוחה לחנות, היחס החם הסובלנות, השירות וההתאמה האישית לכל לקוחה יוצרים חווית קניה אינטימית. חוג הלקוחות של רעומה מלווה אותה בנאמנות ורבות מהלקוחות מתגאות באוסף של פריטי רעומה מקולקציות קודמות.

מועדון הלקוחות מפנק את חברותיו בהטבות, מתנות, מבצעים מיוחדים, קשר אישי ומפגשים עם המעצבת רעומה. להרשמה

המפעל והסטודיו לעיצוב נמצאים בתל אביב, ממוקמים בחווה שטובלת בטבע ירוק ובניחוחות של פעם ומזכירים את נופי הילדות שעיצבו את אהבתה הגדולה של רעומה לטבע ומהווים עד היום מקור השראה ליצירתה.

מומלץ בחום

מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה