Translate

יום רביעי, 3 בפברואר 2021

לשדרג את הבית עם מעצב העל האיטלקי Missoni Home מזה מספר שנים אנו עדים לטרנד עולמי בו מעצבי העל המובילים, כובשים את עולם ההום סטיילינג.מאת-שרית יוכפז



                                                                     מאת: שרית יוכפז

לשדרג את הבית עם מעצב העל האיטלקי Missoni Home

מזה מספר שנים אנו עדים לטרנד עולמי בו מעצבי העל המובילים, כובשים את עולם ההום סטיילינג. השמות הגדולים שכולנו מכירים הוסיפו לרזומה שלהם הלבשת בתים. אווירת סטייל ויוקרה ישירות אל תוך הבית שלנו. אם חשקה נפשכם בבית מעוצב כמו עשירי וסלבריטאי העולם, ב-ShowRoom החדש של Missoni Home תמצאו פריטי ריהוט מיוחדים ובלעדיים מאיטליה, ברמת עיצוב גבוהה ביותר.

המותגHome  Missoni האיטלקי הוא בעל טביעת אצבע מאד ייחודית. הוא מוכר בזכות הדפסי הטקסטיל הצבעוניים והמקוריים שלו עם דוגמאות זיגזג אייקוניות, ססגוניות, ובשילוב משחקים של צבע. את קולקציית הבית היוקרתית הזו, ניתן למצוא עכשיו ב- ShowRoom רחב הידיים בנמל ת"א, רהיטים והאביזרים מעוצבים, מעוטרים במוטיבים המזוהים עם המותג.

 

מה תוכלו למצוא בShowRoom של Missoni Home?

הכול! ספות, שטיחים, כריות, פופים, כורסאות, שולחנות סלון, ועוד. הכול, אבל אחר.

כשהגעתי ל ShowRoom היה לי ברור שלא הגעתי לעוד אולם עם רהיטים. כבר בכניסה ניצבו 2 כורסאות מיוחדות שהיו בנויות באופן שעוד טרם פגשתי בחיי, ושלא יכולתי להסיר את העיניים מהן. כורסאות-מיטה, בסגנון של מיטת שיזוף כמו על שפת בריכה בריביירה האיטלקית, המרופדות בבדים של המותג Missoni. בלי לעשות הרבה חשבון השתרעתי על אחת מהן ולא רציתי לקום. הכורסאות קלות משקל וקלות להזזה, נמוכות, ומונחות היישר על הרצפה, ועדיין גבוהות מספיק כדי שלא נרגיש נמוכים מהסביבה. הן רחבות, ארוכות ונוחות, והעיצוב להתעלף. נקיות מכל סממן עיצובי או אלמנט עץ או מתכת, אין להן לא רגליים ולא ידיות לידיים. מושלם שבא לבכות. הכורסאות מרופדות בבדים בדגם הזיגזג המפורסם של המותג האיטלקי ובגווני פסטל של וורוד עדין, והן ניתנות לשינוי פונקציונלי של תמיכה במסעד הגב המשנה את המראה ואת העיצוב.

המשכתי את הסיור ברחבי ה-ShowRoom המרשים, והתיישבתי לנוח ועל הדרך לבחון את הנוחות של ספה רחבה וגדולה שניצבה במרכז החלל. הספה בלטה כל כך משום שעל רקע כל הצבעוניות המוכרת של המותג, היא דווקא עוצבה בהדפס זיגזג שחור-לבן ובגרפיקה דינמית שיוצרת תנועה קינטית של צורות. ספה כזו אצלכם בבית גונבת את ההצגה איך שנכנסים. זו בדיוק הספה שתמקד אליה את כל תשומת הלב בחדר, ותשדרג כל חלל.

בהמשך החלל ניצבה ספה נוספת בצבע כחול עמוק של ים ולהפתעתי ללא ההדפסים המוכרים, אבל תירגעו, כי לרגלי הספה הונח שטיח מדהים, עם הדפס זיגזג (איך לא) צבעוני ודומיננטי, אליו נוספו כריות בגדלים שונים, בהדפסים ובצבעים שונים, שנזרקו בנון שלנטיות על הספה ויצרו הרמוניה אחת מושלמת. את הלוק השלים שולחן סלוני מעוצב בשחור מט, ולצידו פוף/הדום עגול מרופד בטקסטיל צבעוני עם דוגמאות הזיג זג בגווני ורוד וצהוב. אסור לכם לפספס את האגף עם ה"פופים" של המותג. זו ממש חגיגה לעיניים. פופים גבוהים ונמוכים, עגולים ומרובעים, וכולם בשלל צבעים ועיצובים. אבל הכול בטוב טעם, לא צבעוני מדי, לא עמוס. להיפך, זו חגיגה צבעונית בשיא הסטייל.

למי מתאים הריהוט של Missoni Home?

הריהוט של Missoni Home אינו מתאים לכל אחד.  

אם בספה מעוצבת של מותג-העל Missoni  חשקה נפשכם, דעו לכם כי זול זה לא. מדובר בריהוט של מעצב-על שאינו מתאים לכל אחד ולכל כיס. הפריטים שתמצאו באולם התצוגה המהודר של Missoni Home מיועדים לאנשים שתקציבם מאפשר להם לקחת אדריכל צמוד או מעצב פנים, ולתת לו יד חופשית לעצב חללים לפי ראות עיניו בלי מגבלות תקציביות. ההשקעה הכספית בהחלט משתלמת כי הרהיטים מכניסים לכל חלל אווירת יוקרה שתשאיר תחושת "וואו" לכל אורח. הפרמטר שניתן לשנות ברהיטים הוא את הדיזיין של הריפוד, הבד, ההדפס וצבעו.

" Missoniזה לא רק זיגזג, זה עולם שלם של חדשנות ותעוזה", אמרה אנג'לה מיסוני, בעלת בית האופנה האיטלקי הוותיק, " Missoni הוא מותג מוביל שיוצר שפה עיצובית חדשה".

Missoni Home הוא חלק מקבוצת NextDoor, וב- ShowRoom תוכלו למצוא לצד רהיטי מיסוני, גם את מטבחי צ'זאר היוקרתיים מאיטליה, ודלתות יד אמן מבית NextDoor.

Missoni Home , התערוכה 1 תל אביב.

שעות פתיחה: ימים א', ב', ג': 9:00 – 19:00. ימי ו': 9:00 - 13:00.

 טלפון: 036025626.

אתר החברה: https://www.cesartlv.co.il/he/

אינסטגרם - https://www.instagram.com/cesartelaviv/

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה