Translate

יום רביעי, 17 בפברואר 2021

לראשונה בארץ- עמדת חיסונים בבר: עיריית תל אביב-יפו ואיגודי המסעדות וחיי הלילה במהלך משותף לעידוד צעירי העיר להתחסן .מאת שרית יוכפז

 

לראשונה בארץ- עמדת חיסונים בבר:

עיריית תל אביב-יפו ואיגודי המסעדות וחיי הלילה במהלך משותף לעידוד צעירי העיר להתחסן
ניידת חיסון בסמוך לבר הג'ניה בכיכר דיזנגוף * *שובר לדרינק חינם למתחסנים

 

עיריית תל-אביב יפו מרחיבה את מבצע החיסונים ולאחר ההצלחה הרבה של עמדות החיסונים ביפו ובקריית שלום תפעיל מחר העירייה לראשונה בארץ עמדת חיסון הסמוכה לבר הג'ניה בכיכר דיזנגוף, בשיתוף איגודי המסעדות וחיי הלילה וזאת במטרה לעודד את אוכלוסיית הצעירים בעיר להתחסן.

 

עמדת החיסונים של מד"א תפעל מחר, יום ה', 18 בפברואר 2021, בסמוך לבר הג'ניה, רחוב בן עמי 13 בשעות 24:00-18:00 ותחסן את מבוטחי כל קופות חולים ללא קביעת תור ובחינם, מיועד למתחסנים בחיסון ראשון בלבד.

בהצגת אישור חיסון וכרטיס דיגיתל, או בהרשמה לדיגיתל במקום יחולק למתחסנים שובר לדרינק בבר.

 

 

חברת המועצה מאיה נורי, הממונה על תחום הצעירים- "אם הצעירים לא יבואו להתחסן, החיסונים יבואו אליהם. אני קוראת לכל הצעירים - גם אם אין לכם כוח, זמן או חשק ללכת להתחסן - בואו, קחו את עצמכם בידיים ותתחסנו. רק ככה נוכל לחזור לשגרה ולחיים התל אביבים הסוערים שאנחנו כל כך אוהבים."

 

שי ברמן, מנכ״
ל איגוד המסעדות והברים: 
"התחסנות היא הדרך היחידה  להחזיר את הפרנסה, הבריאות ובעיקר את החופש שלנו. בואו אלינו להתחסן, הצייסר עלינו״.

תומר מור מנכ"ל "מסעדנים חזקים ביחד": "המסעדות, בתי הקפה והברים סגורים כבר עוד מעט שנה. החוסר שלהם כחלק משמעותי מהווי העיר, מהתרבות הקולינרית ומחיי היום יום מורגש מאוד. כולנו רוצים לחזור לשגרה. ככל שנתחסן יותר- עובדים, בעלי העסקים והלקוחות, כך נוכל לחזור לשגרה חדשה ישנה ונחזיר את הלב הפועם של העיר לפעולה. לכו להתחסן!"

שלומי דיין, יו״ר איגוד הברים והמועדונים: "היום, בטח אחרי שרואים את ההשפעה החיובית של החיסונים, כולם מבינים שהדרך המהירה והבטוחה לחזור לחיים של לפני הקורונה, לבלות בברים ולרקוד במועדונים היא פשוטה ומעבר לפינה וכל שאנחנו צריכים לעשות זה ללכת להתחסן. מודים לעיריית תל אביב על הקמפיין החשוב שנותן לנו תקווה שהחזרה לשגרה קרובה מתמיד. לחיים."

אימרי קלמן הילה פורמוזה רפאל, איגוד חיי הלילה חטיבת ברים ומועדונים- "אנו תומכים ביוזמת העירייה להנגיש את החיסונים לקהל הבליינים. זו ההזדמנות שלנו לחזור לשגרת החיים שאנו כל כך אוהבים, מחכים כבר לרגע שנוכל להמשיך לשמוח ולשמח עם עוד צייסר או שניים, התגעגענו."

תמיר ברלקו יזם בתחום המסעדות ובתי קפה ומייסד תנועת פייסבוק "לא יהיה בסגר!": "הפתרון האמיתי וכנראה היחידי  לחזרה מהירה לשיגרה, לתרבות הפנאי, להופעות, למסעדות, לחברים, למשפחה ולחגים!! בואו  להתחסן".

 

נזכיר כי העירייה והמרכז הרפואי איכילוב מפעילים בשבועות האחרונים מרכז חיסונים ענק בכיכר רבין, כמו גם מרכז חיסונים לאוכלוסייה הזרה שנפתח בשבוע האחרון בנווה שאנן. לצד מרכז זה מפעילה העירייה מוקד בדיקות קורונה עירוני הפועל בשיתוף פיקוד העורף ונותן מענה למעל 1500 נבדקים ביום, כמו גם מוקדי בדיקות נוספים ברחבי העיר.

בנוסף, לקראת סוף השבוע בכוונת העירייה להפעיל עמדות חיסונים נוספות ברחבי העיר. פרטים יפורסמו בהקדם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה