Translate

יום ראשון, 28 בפברואר 2021

חדש מעיריית תל אביב-יפו: תו חניה וירטואלי. מאת שרית יוכפז

 חדש מעיריית תל אביב-יפו: תו חניה וירטואלי

עיריית תל אביב-יפו תעבור החל ממחר, 1 במרץ 2021, להנפקת תווי חניה וירטואליים. תו החניה הווירטואלי יחליף את מדבקת התו האזורי שהודבקה על שמשת הרכב ויבטל את הצורך במשלוח תו חניה לבעלי הרכבים באמצעות חברת שליחויות, כפי שנהגה העירייה עד עתה.

 

תו החניה מעודכן במערכות העירייה, לרבות במכשירי המסופונים של  אגף הפיקוח העירוני. פקחי העיריה יסרקו באמצעות המסופונים את מספר הרישוי של הרכב וכך יידעו האם מדובר ברכב בעל תו אזורי תקף.

יצויין כי תו זה מקנה את אותן זכויות שהקנתה מדבקת תו החניה עד עתה: חניה בחינם בתחום חניה מוסדר בכל רחבי העיר ובתחום המיועד לתושבים בעלי תו מתאים לאזור, בהתאם להוראות התמרור המוצב במקום.

לאחר אישור בקשת הלקוח לתו חניה, תיידע העירייה את בעלי הרכב, הן באמצעות מסרון לנייד והן באמצעות  מכתב לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח, בצירוף דף מידע המפרט את כלל ההטבות שהתו מקנה.

 

מהלך זה מצטרף ליוזמת העירייה מלפני כחצי שנה המאפשרת הנפקת תו חניה אזורי וירטואלי לרכב שכור ללא תשלום בתוך יום עבודה אחד ובכך להקל משמעותית על תושבים השוכרים רכב לתקופה קצרה או לחילופין במהלך סופי שבוע וחגים, במציאת חנייה בכחול לבן באזור מגוריהם או לחנות בחניוני אחוזות החוף בתעריף מוזל.

 

מיטל להבי, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התחבורה: "התו הווירטואלי יאפשר התייעלות של הליך הוצאת התו, אפשרות למתן זכות חניה לתקופה מוגבלת לתושבים ובקרה טובה יותר על תוקפו של התו. זה חלק מהשינוי בדרך והפעם בעניין החניה בעיר ובכדי לאפשר גמישות טובה יותר בשימוש ברכב לתושבים".

 

לינק למידע באתר העירייה על הנפקת תווי חניה לתושבים- https://bit.ly/3r48xn1

 



תגובה 1:

  1. שרית יוכפז העיתונאית החרוצה עם חדשות מעניינות ממקומות שונים,כל הכבוד.

    השבמחק