Translate

יום שני, 15 בפברואר 2021

עיריית תל-אביב יפו מפעילה ניידות חיסונים ביפו ובקריית שלום-מאת שרית יוכפז


 עיריית תל-אביב יפו מפעילה ניידות חיסונים ביפו ובקריית שלום-

  מאת שרית יוכפז

כנאפה או חומוס למתחסנים ביפו * פיצה וקפה למתחסנים בקריית שלום

 

 

עיריית תל-אביב יפו מרחיבה את מבצע החיסונים ותציב מחר ניידות חיסונים בשני אזורים אדומים בעיר- ביפו ובקריית שלום, זאת במטרה לעודד את ההתחסנות, בעיקר באזורים בהם התחלואה עולה ומספר המתחסנים נמוך.

הניידות יפעלו מחר, יום ג', 16 בפברואר 2021, כאשר החיסונים יינתנו לפי ההנחיות שנקבעו על ידי משרד הבריאות.

 

 

ניידת חיסונים ראשונה של עיריית תל אביב-יפו והמשלמה ליפו בשיתוף קופת חולים מכבי תמוקם ביפו בגן השניים, רחוב יפת 66 בשעות 15:00-10:00 ותחסן בחינם וללא קביעת תור את התושבים והתושבות מבוטחי קופת החולים מכבי.

 

 

ניידת חיסונים שניה של עיריית תל אביב-יפו בשיתוף מגן דוד אדום תמוקם בשכונת קריית שלום, בקאנטרי גורן גולדשטיין, רחוב עמיקם 7 בשעות 19:00-13:00 למבוטחי כל קופות חולים ללא קביעת תור ובחינם, מיועד למתחסנים בחיסון ראשון בלבד.

 

בהצגת אישור חיסון וכרטיס דיגיתל, או בהרשמה לדיגיתל במקום יחולקו למתחסנים ביפו חומוס או כנאפה ולמתחסנים בקריית שלום פיצה
וקפה חינם!!

 

 

 

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי:" אנחנו נחושים להוריד את רמת התחלואה בעיר כדי שנוכל לחזור לשגרה ולפתוח מהר ככל האפשר את מערכת החינוך, העסקים, ומוסדות התרבות והבילוי. מסיבה זו הקמנו את  מרכז החיסונים לקהילה הזרה בנווה שאנן, פתחנו את מרכז החיסונים הענק בכיכר רבין ועתה אנו פותחים שני מרכזים באזורים אדומים- ביפו ובקריית שלום."

 

 

נזכיר כי העירייה והמרכז הרפואי איכילוב מפעילים בשבועות האחרונים מרכז חיסונים ענק בכיכר רבין, כמו גם מרכז חיסונים לאוכלוסייה הזרה שנפתח בשבוע האחרון בנווה שאנן. לצד מרכז זה מפעילה העירייה מוקד בדיקות קורונה עירוני הפועל בשיתוף פיקוד העורף ונותן מענה למעל 1500 נבדקים ביום, כמו גם מוקדי בדיקות נוספים ברחבי העיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה