Translate

יום רביעי, 17 ביוני 2020

קומפלקס האופנה ''T&E'' מציג קולקציה של מאות שמלות לנשפי סיום התיכונים ומסיבות ה Prom- Prom" 2020"מאת: שרית יוכפז




קומפלקס האופנה ''T&E'' מציג קולקציה של מאות שמלות לנשפי סיום 
 

קולקצית הProm- של ''T&E''  כוללת מגוון של כ-600 שמלות מבדים צבעונים ואיכותיים, גזרות צעירות , באורך מקסי, במגוון דגמים ב-2 קטגוריות : קטגוריות שמלות במחירים של 400-700 ₪ , וקולקציית שמלות שזורות באבני חן ורקמות במחירים של בין 800-2,000 ₪.
 


קומפלקס האופנה ''T&E'' משפרעם שהינו הקומפלקס שמלות נשים הגדול ביותר בישראל וכולל מגוון של למעלה מ-10,000 שמלות של מעצבים מכל רחבי העולם ומישראל מציג בימים אלו קולקציה חדשה של שמלות נשף לבנות שחוגגות את נשף סיום התיכון ומסיבות ה Prom-.
קולקציית Prom" 2020" כוללת למעלה מ-600 שמלות מבדים איכותיים וצבעוניים בגזרות צעירות , שמלות שמוצגות בו זמנית גם בחנויות המתמחות באופנת צעירה שמוצגת בו זמנית בפריז, לונדון, סן פרנסיסקו, וסידני.

הקולקציה כוללת  2 קטגוריות : קטגוריה במחירים של בין 400-700 ₪ מבדים עדינים, איכותיים, בגזרות אופנתיות , וקטגוריה של שמלות במחירים של בין 800-2,000 ₪ מבדים עדינים, איכותיים בגזרות אופנתיות בשילוב רקמות תחרה, ואבני חן צבעוניות (בעבודת יד).
זאיד זאיד, מנכ"ל קומפלקס האופנה ''T&E'' מציין שלמרות משבר הקורונה והקטנת מסיבות ה- Prom  הבנות הצעירות לא מוכנות לוותר על שמלות הנשף גם אם הנשפים קטנים וצנועים יותר ובמיוחד בשביל להעלות תמונות לאינסטגרם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה