Translate

יום שני, 8 ביוני 2020

אינטליקנה חתמה על הסכם לאספקת 1-2 טון קנאביס רפואי לבית מרקחת בצפון הארץ מאת: שרית יוכפז


                                                 קאנביס צילום לירון לוי

אינטליקנה חתמה על הסכם לאספקת 1-2 טון קנאביס רפואי לבית מרקחת בצפון הארץ

בית המרקחת בצפון ישלם 8.5-9.5 שקל לגרם, והחברות בוחנות גם אספקת שמני קנאביס רפואי בעלי רמת CBD גבוהה, המיועדים לצריכה על ידי ילדים הסובלים מאוטיזם. אינטליקנה קיבלה לאחרונה אישור יק"ר להכנסת למעלה מ-40 אלף צמחי קנאביס לשימוש רפואי המספיקים לכל שטח המתקן המתקדם שלה, כאשר הצפי לקציר ראשון הוא כבר ברבעון השלישי של 2020

אינטליקנה (ת"א: אנטל), עוסקת בתחום הקנאביס הרפואי אשר פועלת במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח וכן מקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי חתמה על הסכם לאספקת תוצרת קנאביס רפואי ברמת פרימיום. וירכוש סה"כ 1.05-2.1 טון קנאביס לשימוש רפואי במחיר של 8.5-9.5 שקל לגרם. המחיר לגרם הוא בטווח המחירים הגבוה לתוצרת קנאביס רפואי ומשקף את איכות המתקן.

אורי וייס, מנכ"ל אינטליקנה: "המתקן שלנו הוא מהמתקדמים והאיכותיים בישראל ותוכנן לספק תוצרת קנאביס רפואי באיכות גבוהה, במחזורי גידול מהירים. ההסכם הבלעדי עם בית המרקחת מאפשר לנו לספק מוצרי פרימיום בצפון הארץ ואזור חיפה, לרבות משלוחים לכל הארץ. במקביל אנו בוחנים אספקת שמנים בעלי מרכיב CBD גבוה המותאמים במיוחד לאוכלוסיית ילדים הסובלים מאוטיזם שאינם יכולים לצרוך תפרחות קנאביס רפואי. אנו מעריכים שקציר ראשון מהמתקן יחל במהלך הרבעון השלישי המתחיל בעוד פחות מחודש."



המתקן שאינטליקנה הקימה בשרון, בתקן IMC-GAP ובשטח של 5.5 דונם עם כושר ייצור של כ-10 טון מוצרי קנאביס רפואי בשנה, הוא מהמתקנים הטכנולוגיים המובילים בישראל. המתקן קיבל אישור מהיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות להכנסת למעלה מ-40 אלף צמחי קנאביס רפואי. במתקן פועלות מערכות בקרת אקלים מתוחכמות המספקות יכולות שליטה בכמות והיקף האור, כולל תאורה חכמה בעלות טכנולוגיה ייחודית לגידול קנאביס רפואי וכן שליטה בתנאי גידול לרבות התאמה וויסות טמפרטורה ותנאי לחות.

הטכנולוגיות שהוטמעו במתקן מייצרות תנאים לגידול מהיר והדיר של קנאביס רפואי באיכות גבוהה. לחברה הסכמים מסחריים עם מספר חברות בתעשייה והנהלת החברה ממשיכה לבנות שיתופי פעולה והסכמים עם גורמים נוספים למכירת כלל התוצרת מהמתקן. לצד פעילות הקנאביס הרפואי בישראל, לאינטליקנה הסכמים עם 'מורז' ו'בר מגן' לפיתוח ומכירת מוצרים מבוססי CBD בשווקים מחוץ לישראל.

לדיווח באתר המאי"ה: https://maya.tase.co.il/reports/details/1300183/2/0



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה