Translate

יום שני, 1 ביוני 2020

מחווה התנדבותית: פיתוח חדש יאפשר למלא הצהרת בריאות בכניסה לחנות ללא אינטראקציה מאת: שרית יוכפז

מחווה התנדבותית: פיתוח חדש יאפשר למלא הצהרת בריאות בכניסה לחנות ללא אינטראקציה
חברת התוכנה הבינלאומית סנסורי מלוד פיתחה לאחרונה מוצר טכנולוגי חדש קל מהיר ופשוט, שמבקש לסייע לבעלי עסקים וחנויות לחסוך את המשאבים שבמילוי הצהרת הבריאות -  
על ידי כך שהנכנסים (עובדים +קונים פוטנציאליים) לחנות יעשו זאת בצורה טכנולוגית (כלומר, בעל החנות אינו צריך להתפנות עבור ביצוע התחקיר /אינו צריך להקצות שומר לשם כך)
כך זה עובד:  במקום שכל לקוח שנכנס יישאל איך הוא מרגיש האם משתעל וכו, – האפליקציה של סנסורי מאפשרת סריקה של QR   קוד אותה מדביק בעל החנות בכניסה. הלקוח שסורק את הקוד באמצעות הסלולרי מגיע לעמוד אינטרנט שם הוא מצהיר אודות תקינות בריאותו.  כך שבנוסף לחיסכון במשאבים מתעדת האפליקציה את הנוכחים בחנות, ובמקרה הצורך באם בדיעבד פלוני אלמוני מתגלה כחולה – ניתן לדעת איפה היה.
הפלטפורמה שבנו בסנסורי הינה התנדבותית ומבקשת לחסוך כסף וזמן לעסקים שרובם נפגעו כלכלית. מדובר בפיתוח שמקבל משנה תוקף לקראת הגעתו של גל שני.
לדברי יוסי צוררו  מנכ"ל ומייסד סנסורי "נכנסתי לחנות במודיעין הסמוכה למקום מגוריי ושמעתי את בעל העסק מתלונן על כך שהוא נאלץ לעזוב את הקופה כשמגיעים לקוחות חדשים כדי לבצע תשאול, ולתת ללקוחות שעומדים מול הקופה להמתין באמצע ההליך (בהתאם לדרישת תקנות התו הסגול)"
כחברה המפתחת אוטומציה עבור מגוון לקוחות ומספר רב של רשויות מקומיות לצד שיפור של תהליכים עסקיים, זיהינו את הקושי והסרבול הקיים בעמידה בדרישות התקן והחלטנו לפעול בעניין מתוך רצון לתרום את חלקנו בהתמודדות עם המגפה שפוגעת בעסקים השונים.
המגזר הטכנולוגי יכול באמצעות מאמצים ממוקדים, לבצע שינויים גדולים עבור בעלי העסקים ולכן גם פיתחנו את הפלטפורמה בחינם"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה