Translate

יום רביעי, 6 במאי 2020

חדשות הרצליה" ועיר ימים נתניה. : קניון שבעת הכוכבים חוזר לפעילות תוך התאמה להנחיות החדשות מאת: שרית יוכפז

"הלב הפועם של הרצליה": קניון שבעת הכוכבים חוזר לפעילות תוך התאמה להנחיות החדשות מאת: שרית יוכפז



איך נלחץ על כפתורי המעלית בקניון מבלי להעביר חיידקים? איך נשמור על מגבלת שני המטר ברחבי הקניון ובחנויות? ומתי ישוב הקניון להציע פעילויות פנאי לילדים? כך מתכוננים בקניון שבעת הכוכבים לחזרה לשגרת עבודה

קניון שבעת הכוכבים מתכונן לחזרה לשגרה בחמישי הקרוב לאחר חודש וחצי של פעילות מינימלית בלבד. להבדיל ממרכזי קניות אחרים, קניון שבעת הכוכבים נותר פתוח חלקית לאורך כל תקופת הקורונה, כאשר מספר חנויות המשיכו לתת שירות, בהן סופרמרקט ויקטורי, רשת ג'ונגל לצרכי בעלי חיים, סופר פארם, ורשת אניס למזון טבעי: "יש לנו מספר יחסית גדול של חנויות הנחשבות לחיוניות שהמשיכו לתת שירות. תנועת האנשים בקניון גם בימי ההשבתה הבהירה לנו שוב עד כמה קניון שבעת הכוכבים הפך ללב הפועם של הרצליה". מספרת הדס למדן-שומרוני  סמנכ"ל שיווק קניון שבעת הכוכבים.

על מנת להעניק למבקרי הקניון תחושת בטחון ושקט נפשי החליטה הנהלת קניון שבעת הכוכבים לנקוט במדיניות אקטיבית: שלא רק מיישרת קו עם המלצות משרד הבריאות, אלא מייצרת חוויית קניה בטוחה והגיינית.
צוות האבטחה של הקניון יהיה אמון מעתה גם על שמירת תקנות ההגיינה: השומר בכניסה יבדוק חום, ויוודא שכל מבקר נכנס לקניון רק עם עטיית מסיכת פה ואף. כמו כן ינוהל מעקב על כמות המבקרים על מנת להימנע מהתקהלויות ועומסים. בנוסף, עמדות חיטוי ידיים הוצבו ברחבי הקניון: לצד מתחמי המעליות, ביציאה מהשירותים, ונקודות מרכזיות נוספות המצריכות מגע יד. הנהלת הקניון אף הנחתה את השוכרים, הרשתות ועסקי המזון לוודא שמירה והקפדה על  סטריליזציה, ניקוי וחיטוי רציף של שטחי המסחר והקפדה על הנחיות בנושא, זאת לשם הבטחת בריאות המבקרים והגברת המודעות לנושא ההיגיינה בקרב עובדי הקניון.

"מטרתנו העיקרית היא להעניק למבקר בטיחות לצד חוויה", מסבירה למדן-שומרוני."אנו מאמינים שהמבקרים יגיעו לקניון ויתרשמו מאמצעי הבטיחות והיגיינה וייהנו מחוויית הקנייה ותגבר אצלם תחושת הביטחון. המטרה הבאה ששמנו לעצמנו היא בעתיד הקרוב  לשוב ולהציע פעילויות פנאי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

קניון שבעת הכוכבים – הרצליה


  

קצת יותר מחודש וחצי לאחר סגירת הקניונים ומרכזי המסחר בישראל, קניון עיר ימים מתכונן לחזרה 
לשגרה ולפתיחה מחודשת בחמישי הקרוב .על מנת להעניק למבקרים תחושת בטחון החליטה הנהלת הקניון לנקוט במדיניות אקטיבית שלא רק מיישרת קו עם המלצות משרד הבריאות, אלא מייצרת חוויית קניה בטוחה והגיינית.

כחלק מההיערכות לפתיחה מחודשת, עבר הקניון בשבוע האחרון חיטוי כללי של כלל השטחים הציבוריים תוך הקפדה על מוקדים בעלי חשיפה גבוהה בהם מעקות, לחצני מעליות, ידיות ספסלי ישיבה ועוד ,עשרות עמדות חיטוי פוזרו ברחבי הקניון בכניסות המרכזיות והשירותים, הוצבו מדבקות רצפה במרחקים של שני מטרים לסימון עמידה במרחק בטוח, במעליות נתלו שלטים המורים על כמות הנוסעים המקסימאלית בכל מעלית.

צוותי האבטחה והניקיון הונחו לשמירה ולהקפדה על ההנחיות הריחוק ומניעת התקהלויות.  בנוסף, צוידו הצוותים במדחומי חום דיגיטליים לבדיקה מהירה של המבקרים, מבקר אשר חום גופו יהיה מעל 38 מעלות לא יורשה להיכנס לקניון.

הכניסה לקניון תותר רק עם עטיית מסיכת פה ואף. כמו כן ינוהל מעקב רציף בחדר הבקרה על כמות המבקרים על מנת להימנע מהתקהלויות ועומסים, לקניון מערכת ספירת קהל המונה בכל עת את כמות המבקרים בקניון כך שהם לא יעלו על הכמות המותרת ע"פ ההנחיות.   
בנוסף, הנחתה הנהלת הקניון את השוכרים, הרשתות ועסקי המזון לוודא שמירה והקפדה על  סטריליזציה, ניקוי וחיטוי רציף של שטחי המסחר והקפדה על ההנחיות החדשות בנושא, זאת לשם הבטחת בריאות המבקרים והגברת המודעות לנושא ההיגיינה בקרב עובדי הקניון. בשלב זה, המסעדות, מתחם המזון המהיר ובתי הקפה יפעלו במתכונת של take away כפי שנדרש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה