Translate

יום שלישי, 12 במאי 2020

מידי שנה בל"ג בעומר עורכים שלוחי חב"ד בתל-אביב תהלוכות וכינוסי ענק לילדים בכל שכונות העיר, בסימן אחדות ואהבת ישראל, מאת שרית יוכפז



הקורונה מרימה את ל"ג בעומר בתל אביב לשיאים חדשים
מידי שנה בל"ג בעומר עורכים שלוחי חב"ד בתל-אביב תהלוכות וכינוסי ענק לילדים בכל שכונות העיר, בסימן אחדות ואהבת ישראל, כאשר לצד חוויות ומופעים טועמים הילדים משמחת החג של רבי שמעון בר יוחאי ומהמסר המיוחד שלו.
לאור הנחיות הריחוק החברתי בשנה זו, היו שחששו שהשנה לא ניתן יהיה להביא את מסר האחדות והשמחה לילדים, והאוירה החגיגית והצבעונית תחסר בשכונות תל-אביב. אך במרכז חב"ד תל-אביב מבקשים לבשר כי ההיפך הוא הנכון – דוקא השנה אוירת ל"ג בעומר המיוחדת והשמחה תגיע לכל שכונה בעיר, ותביא לשיאים חדשים של שמחה המאחדת את כל ילדי העיר.
משאיות מקושטות עם מוצגים המעבירים את מסר החג יסתובבו בכל הרחובות המרכזיים ושכונות העיר, ישמיעו שירי ל"ג בעומר מקפיצים, ויביאו את אוירת השמחה לכל מרפסת בעיר. שלוחי חב"ד חילקו מראש ערכות ל"ג בעומר ביתיות, כדי שהילדים יוכלו להשתתף בעצמם באופן אקטיבי בשמחת ל"ג בעומר.
המשאיות יתחילו את מסען מחר יום שלישי בבוקר החל מ-10:00 ועד 7:00 בערב.
על פי מנהג ישראל מדורי דורות עושים חלאקה (תספורת) לילדים בני 3 במירון, השנה כתוצאה מההגבלות, יזכו הילדים לערוך את החלאקה בחניה ברח' המערכה (מול בית מס' 3) בשעה 15:00 בהתאם להוראות משרד הבריאות.
"דוקא השנה, כאשר כל אחד נמצא בביתו, מסר האחדות של ל"ג בעומר חשוב יותר מתמיד", אומר שליח הרבי מליובאוויטש לתל-אביב–יפו, הרב יוסף גרליצקי, "אני מודה לעיריית תל-אביב ולמשטרת ישראל על שיתוף הפעולה, שבזכותו דוקא השנה נוכל להביא את ל"ג בעומר לשיאים חדשים – כל ילד בעיר יוכל לחוות את שמחת ל"ג בעומר".

מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב (ע"ר 58-000-173-3), מרכז בעלי מלאכה 16 א' ת"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה