Translate

יום שלישי, 26 בנובמבר 2019

לראשונה בישראל: הקריה האקדמית אונו משיקה מרכז יהודי-סרבי לחקר המורשת המשותפת מאת שרית יוכפז


לראשונה בישראל: הקריה האקדמית אונו משיקה מרכז יהודי-סרבי לחקר המורשת המשותפת מאת שרית יוכפז

בקריה האקדמית אונו הושק אתמול המרכז היהודי-סרבי לחקר המורשת המשותפת. לפתיחת המרכז בקמפוס מלחה בירושלים הגיעו שגריר סרביה בישראל, מילוטין סטאנויביץ'; שגריר ישראל למדינות הבלקן, דן אוריין; פרופ' טובה הרטמן, דקנית הפקולטה למדעי הרוח בקריה האקדמית אונו; סגנית הדקן למחקר, פרופ' רויטל סלע שיוביץ; ד"ר דוד ביטון, ראש החוג ליהדות וחוקרים בכירים מאוניברסיטת בלגרד, השותפים במרכז המחקר לצד פדרציית יהודי סרביה.

פרופ' הרטמן אמרה בדברי הפתיחה: "חברה רב-תרבותית מתבססת על האופן בו נצליח ללמד את הסטודנטים שלנו להקשיב לאחרים ולכבד אנשים מתרבויות אחרות. לעם היהודי ולעם הסרבי יש נקודות דמיון היסטוריות רבות וכבוד הדדי".

שגריר סרביה בישראל, אמר באותו מעמד: "שיתוף פעולה אקדמי מקדם איכות חיים של ילדים, בני נוער וצעירים. היחסים בין שתי המדינות נמדדו בעבר בעיקר בשעת צרה, לחמנו נגד אויבים משותפים וכיום יש בינינו הבנה ששני העמים נמצאים באותו הצד של ההיסטוריה".

שגריר מקדוניה הצפונית ושגריר העל של ישראל למדינות הבלקן, דן אוריין: "החיבור בין יחסי ישראל-סרביה לקריה האקדמית אונו הוא רלוונטי מתמיד, לאור האופי המיוחד והרב-תרבותי של המוסד. משרד החוץ מברך על העמקת השיח התרבותי והאקדמי החשוב בין המדינות".

את האירוע חתמה זמרת האופרה הלאומית של סרביה בשירת התקווה וההמנון הסרבי.

צילם: באדיבות הקריה האקדמית אונו

תגובה 1:

  1. ברכות עונתיות לכל החברים שלי בחוץ, שמי חביב ג'ימי אזולאי מפתח תקווה, ישראל ואני דוקטור לרפואה במקצועי, בן 47. אנא קרא את עדות חיי האמיתית, יש לי כוונה חיובית שמידע זה יעזור למישהו שקורא מאמר זה ברגע זה להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר יחסי אהבה אבודים תוך יומיים. אחרי שהיה שנים במערכת יחסים עם שחר אורגד, הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור בגלל האהבה שיש לי אותו, שאלתי אותו עם כל מה שיש לי, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה והיא הציעה לי להעדיף ליצור קשר עם שובר איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית זאת בחזרה, אבל אני מהסוג של אדם שמעולם לא חשב שחלק מאיית אהבה קיים או עובד, לא הייתה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי בדוא"ל לערוץ טייסי האיות והוא אמר לי שאין שום בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור אלי לפני שלושה ימים, הוא השליך את חלק הכישוף של Love לאוויר ובאופן מפתיע ביום השני היה השעה 3.00 בבוקר. בן זוגי לאהבת לשעבר התקשר אלי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר היה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו, שהוא כל כך אוהב אותי . הייתי כל כך מאושרת וככה התחלנו לחיות יחד באושר. כך תוכלו להגיע אליו אם תזדקקו לעזרה doctorigbinovia93@gmail.com תוכלו גם לכתוב לו דרך Whatsapp / Viber בטלפון +2348144480786 לקחת דברים כמובן מאליו וזה ייקח מכם .....

    השבמחק