Translate

יום חמישי, 21 בנובמבר 2019

ג'יג'י ברצלונה עושה לכם עיניים -השקת 2020 בחברת דיוק אופטיקס מאת: שרית יוכפז



תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏‏‏לעמוד‏, ‏‏צמח‏, ‏עץ‏‏‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏ 
ברצלונה עושה לכם עיניים


תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏נעליים‏‏‏‏
רבים יסכימו שבמדינת ישראל, מעוז השמש והחופים, הרי שתחילת החורף היא רק המלצה על פי לוח שנה. ובהתאם לתפיסה זו, התחזית לחורף 2019 – 2020: חם ואופנתי. לכן, המלצה לא פחות חמה: לא להזניח את ההשקעה בלוק האופנתי גם מבחינת משקפי שמש, בייחוד כאשר מדובר במותגים ייחודיים ואיכותיים. הרי ידוע  שמשקפי השמש הם כבר מזמן לא רק פריט פונקציונאלי, אלא אאוטפיט שנועד להשלים את המראה הטרנדי וליצור רושם שקשה להתעלם ממנו.
ב21 בנובמבר תשיק חברת GIGI BARCELONA הבינלאומית את ליין משקפי השמש שלה במשרדי חברת דיוק אופטיקס, היבואנית הרשמית לישראל, הזדמנות לבעלי חנויות בתחום האופטיקה להתעדכן בהלך הרוח של המותג ולעדכן את הקולקציה.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
ליין משקפי השמש של GIGI BARCELONA 
במסיבת עיתונאים משמאל- גולן נהרדעא יח,צ וקומיוניקשיין  וארז כהן הבעלים

עוצב בהשראת הצבעוניות התוססת והאורבנית ומציג משקפי שמש עם מסגרות עדינות ועדשות בצבעים חמים: חום, אדום, סגול, אפור וכתום-שקיעה. בנוסף ניתן למצוא מסגרות בעיצוב "משקפי טייסים" ואת ליין ה LAB, המשלב שיק היפסטרי עם נוחות ללא פשרות ומבטיח נוכחות שקשה להתעלם ממנה.


תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏משקפי שמש‏ ו‏טקסט‏‏‏‏תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏‏לעמוד‏, ‏הר‏‏, ‏‏אוקיינוס‏, ‏‏טקסט‏, ‏טבע‏‏‏‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏
ליין משקפי הראיה כולל מסגרות "חצי מסגרת" ומסגרות העוטפות את כולה. ניתן למצוא בו דוגמאות מנומרות פראיות, לצד מסגרות במראה מאופק המשחקות עם הזרימה של קווי המסגרת ויוצרות מראה שיקי במיוחד. ואם אתם חובבי וינטג',
 תוכלו למצוא  בקולקציה מסגרות חתוליות הקורצות לשנות ה-50 העליזות, בגוונים משתנים הנעים בין לבן קלאסי לאדום נועז.
השילוב של אופנתיות, נוחות ואיכות מאפיין את חברת GIGI BARCELONA יותר מ50 שנה ומהווה לאורך הזמן את ה"אני המאמין" שלה. החברה, בניהולה של פטריסיה ראמו בת ה26, התחילה את דרכה ב1962 במפעל למסגרות של סבה. כיום משווקת GIGI BARCELONA משקפי שמש ומסגרות ב45 מדינות בעולם 

ועומדת במבחן הזמן ושינויי האופנה במהלך השנים, תוך הקפדה על קולו ייחודי בעולם האופנה שמחדד את מיקומה בשוק הבינלאומי. ראמו, שלמדה אופנה בלונדון, הכתיבה את אופייה המחודש של החברה והשאירה בה חותם בהפיכתה לחברה בינלאומית משמעותית, אחת מהרשתות המוכרות והמצליחות בעולם שמוצריה מבוקשים על ידי מפורסמים רבים.


תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏

גולן נהרדעא קומיוניקשיין  וארז כהן  הבעלים והיבואן -בהפקת פרזנטציה ומסיבת עיתונאים

השקת 2020 בחברת דיוק אופטיקס
לפי לוח השנה היינו אמורים בתקופה זו לדלג בין שלוליות, אבל הסתיו הישראלי מלמד אותנו שוב ושוב שעדיף דווקא לקנות קרם הגנה. כיאה לעונה נעימה זאת בה השמש עדיין מזכירה לנו שאנחנו במזרח התיכון, תחום האופטיקה עומל על חידוש קולקציית משקפי השמש ומסגרות הראיה לקראת 2020.

והדרך היעילה ביותר להיחשף לדגמים החדשים היא בהשקה שתיערך במשרדי חברת דיוק אופטיקס, היבואנית הרשמית של המותגים היוקרתיים ביותר ומיועדת לתקשורת בישראל.
אלו מביניכם שבעניין יוקרה ואלגנטיות, ישמחו בוודאי למצוא בהשקה את דגמי המותג DITA.
כשרואים את המשקפיים של דיטה, מבינים מיד מהן איכות ויוקרה. בהשראת דורות של אומנים ובעלי מלאכה קלאסיים, מעוצבים משקפי השמש ומסגרות הראייה של דיטה במעין מיזוג של מזרח ומערב בהרמוניה מושלמת של יופי ואיכות. בין אם מדובר במסגרות קלאסיות ואלגנטיות או במסגרות הוריקן טרנדיות, כל מסגרת של דיטה מיוצרת ביפן בעבודת יד מוקפדת ובשימוש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר- טיטניום, זהב 18K, זהב לבן ואצטט יפני.
בהשקה אפשר יהיה למצוא גם את המותג החדשני MYKITA. בחדשנות מודרנית טכנולוגית אדירה, המציאו מחדש מייקיטה את מבנה המשקפיים כך שיהיו קלים וגמישים, ללא הלחמות וברגים ושימוש בפטנט רשום המזכיר יותר מכל את אומנות המסורת היפנית, אוריגאמי. מייקיטה ידועים בשיתופי הפעולה הפוריים עם מעצבים ידועים, 

דוגמת בית האופנה מייסון מרטין מרג'אלה או הלמוט לאנג. החתימה העיצובית, איכות המוצר המעולה והחדשנות האדירה הם שהופכים את מייקיטה לאחד המותגים המובילים בתעשיית האופטיקה הבינלאומית ולמשקפיים שפשוט אי אפשר בלעדיהם.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏משקפי שמש‏, ‏‏לילה‏, ‏טקסט‏‏‏ ו‏תקריב‏‏‏‏
ולמי שמבקש להרכיב משקפיים עם שמות של רחובות בווניס, קליפורניה שמשדרים יוקרה וסגנון, בוודאי ישמח להעשיר את הקולקציה במותג GARRETT LIGHT שמתגאה בכך שההשראה והנשמה לקולקציות מגיעה מדמויות אייקוניות היסטוריות. די להביט בעדשות הזכוכית המקוטבות והאיכותיות המגיעות מאיטליה ומיפן כדי להבין את החזון של גארת' לייט: יצירת מותג משקפי יוקרה בעבודת יד, המשלב איכות, שירות וסגנון. בגארת' לייט ניתן למצוא, בין השאר, גם מסגרות קליפון המתלבשות על משקפי הראייה.


בעלי עסקים בתחום האופטיקה ושוחרי אופנה מבינים שאי אפשר להשיק קולקציה חדשה ללא משקפי THOM BROWNE הייחודיים, פרי עבודתו של מעצב העל שהטביע את חותמו בעולם האופנה כבר ב2004. מאז ועד היום הספיק להפוך לשם נרדף לעיצוב עכשווי, השם דגש על פרופורציות קלאסיות ואסתטיקה מופלאה ומדויקת. הקולקציות המרהיבות בעיצובו מושרשות בתרבות האמריקאית וסופגות השראה משנות ה-50 וה- 60 בדיוק כפי שניתן היה לצפות מהמעצב הניו יורקי המוערך ועטור הפרסים.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏אדם אחד או יותר‏, ‏סלפי‏‏ ו‏תקריב‏‏‏תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
עם המוסיקאי -עדי לאון  ועם בעלת מברצלונה  של מותג המשקפים ג'יג'י ברצלונה.

חברת דיוק אופטיקס, מהמובילות בארץ בייבוא משקפי שמש ומסגרות ראיה, שחרטה על דגלה אופנתיות, נוחות ויוקרה תשיק, כאמור, את הקולקציה של GIGI BARCELONA במשרדי החברה, בנוכחות עיתונאים ומפורסמים שונים, בתום תערוכה בת שמונה ימים בה יוצגו מגוון המותגים שדיוק אופטיקס מייבאת. 
את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות המובחרות.

מומלץ.

מאת שרית יוכפז 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה