Translate

יום שלישי, 15 במאי 2018

לראשונה: בגדי ים עם כובע קפוצ'ון בגדי הים הפמיניסטיים MissAnnette – תוצרת כחול-לבן. מאת: שרית יוכפז


לראשונה: בגדי ים עם כובע קפוצ'ון
בגדי הים הפמיניסטיים MissAnnette – תוצרת כחול-לבן
בגד ים גל סגול
לפני שנים רבות נעצרה שחיינית על ידי הרשויות במסצ'וסטס בגין עבירות חוסר צניעות - רק מפני שלבשה בגד ים. קראו לה אנט קלרמן, והיא התפרסמה כשחיינית הראשונה בהיסטוריה שהשתתפה
בתחרות שחייה כשהיא לובשת בגד ים. עד אז היה מצופה מנשים להתחרות כשהן לובשות שמלה מסורבלת בשילוב מכנסיים. מיס אנט החליטה ללכת נגד הזרם והפכה מיד לאייקון פמיניסטי בינלאומי.

"MissAnnette" היא חברת אופנה פמיניסטית לילדות הקרויה על שמה ומעודדת נשים קטנות וגדולות להמשיך את מורשתה וללבוש על עצמן את האג'נדה הפמיניסטית שלהן. 
"מיס אנט" מאמינה מציעה קו בגדי ים מקורי, נוח, ונקי שמשאיר את הפוקוס לאג'נדה.

כל בגדי הים של MissAnnette תפורים ומודפסים בישראל בעבודת יד עם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, הבדים מסנני קרינה  UPF+50 להגנה מרבית מהשמש ומגיעים במידות 3-12.
בגד ים מאיה שחור

בקולקציה 10 דגמים בגזרות שונות- בגדי ים שלמים, חולצות בגד ים מסננות קרינה עם שרוולים ארוכים וקצרים ודגם חדש של בגד ים שלם עם קפוצ'ון לילדות סרבניות כובע, על כולם תוכלו למצוא את ההדפסים הבועטים של MissAnnette.

חדש ב-2018: בגד ים שלם עם תוספות של שרוולים ארוכים וקפוצ'ון. הגזרה החדשה היא טרנדית וסופר-קולית, אבל מעבר להכל היא יעילה במיוחד לימי השמש הקופחת בישראל. הדגם קרוי "אמלין", ע"ש אמלין פנקהרסט, אחת מהפעילות הפמיניסטיות הגדולות בבריטניה בתחילת המאה ה-21 וממייסדות התנועה הסופרג'יסטית (199 שקל, מידות 3-12).




כמו כן, בקולקציה השנה תוכלו למצוא שני דגמים לבנים וגם גופיות מודפסות, דקיקות ונעימות שמתאימות בול לקיץ הישראלי.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

מחירים: החל מ-79 שקלים,
סט ג'סטין
 להשיג באתר www.missannette.co.il ובטלפון 050-7330885,

בגד ים אמלין אדום
צילום: נועה יפה

מומלץ בחום.

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה