Translate

יום שלישי, 8 במאי 2018

הפנינג אופנה-עיצוב-תרומה לקהילה מאת: שרית יוכפז


אופנה-עיצוב-תרומה לקהילה
הפנינג האופנה של יערה ימין שיתקיים בסוף החודש יארח לראשונה את עמותת הבית לחולי טרשת נפוצה. במכירה המיוחדת שתתקיים בין התאריכים  25-26/5/18
בסטודיו Beads by Yaara בכפר אז"ר, יתארחו מעצבות אופנה ישראליות אשר יציגו בגדי ים, בגדי נשים, תיקים, כובעים, חרוזי זכוכית, תכשיטים ועוד.
לראשונה, במכירה המיוחדת  שתתקיים בסימן תרומה לקהילה, תתארח הגלריה הנודדת של עמותת "הבית לחולי טרשת נפוצה", ותציג לקהל הרחב מגוון יצירות אומנות של עשרות חולי טרשת נפוצה בתחומים מגוונים: ציור, קדרות, צילום, פיסול, תכשיטנות, עיסת נייר, מוצרי סדקית ויצירות פרוזה ושירה.
הגלריה מהווה מיזם שאין כדוגמתו בארץ המזמן מפגש בלתי אמצעי בין הציבור הרחב לעולמם של החולים, ההתמודדות עם המחלה והחיים בצילה, במטרה ליצור שיח ולפתוח צוהר אל עולמם של החולים בטרשת נפוצה. ידוע כי, אמנות ויצירה משמשות כלים יעילים לאיזון בין הגוף והנפש, ובעלות סגולות תרפויטיות מוכחות אשר באמצעותן החולה יכול לצאת משגרת המחשבות הטורדניות המעוררות את המחלה ולחזק את חוסנו הנפשי והמנטלי. כמו כן, מיזם הגלריה תורם להעלאת המודעות הציבורית למחלה, לניפוץ המיתוסים סביבה ומשפר את רווחתם הרגשית והכלכלית של החולים בטרשת נפוצה. עבור החולים העיסוק בפעילות בעלת תכלית יצרנית המעודדת ביטוי יצירתי הוא מקור להעצמה אישית, המקדם השפעה טיפולית חיובית, וזו, תכליתה של אומנות ההבראה! 
במכירה המיוחדת שתתפרש על פני יומיים תדגים יערה ימין כיצד היא מייצרת את חרוזי הזכוכית שלה.    יערה, בת 48 , אימא ל- 3 ילדים. גדלה בראשון לציון. יערה , מעצבת גרפית בהכשרתה, הקימה בעבר עסק לעיצוב מתנות ועבדה עם מיטב חנויות המתנות בארץ. לפני 17 שנה , בעקבות הצעת עבודה של בעלה עברה עם משפחתה לארה"ב. שם נחשפה לאומנות  חרוזי הזכוכית. לפני כ-3.5 שנים חזרה המשפחה לארץ ויערה פתחה סטודיו קסום בחצר ביתה שבכפר אז"ר. כיום היא מייצרת חרוזי זכוכית ומהם תכשיטים ייחודים בעבודת יד , רבים מהם בהתאמה אישית שנמכרים בסטודיו שבביתה או דרך האתר www.beadsbyyaara.com
לצידה של גלריית הבית לחולי טרשת נפוצה תוכלו למצוא במכירה המיוחדת גם את המעצבות הבאות:
נוי, Noyka  מעצבת בגדי ים לנשים אקטיביות  
בשנת 2014 התחילה נוי לגלוש וכך בעצם נולד הרעיון לעצב בגדי ים שיהיו נוחים לגלישה וספורט ימי. ההצלחה הייתה רבה כבר בהתחלה, הקולקציה התאימה לגולשות, ספורטאיות, אימהות צעירות שמחפשות נוחות, נשים אנרגטיות וגם נשים מהמגזר הדתי. השנה יצאה גם עם  ליין בגדי ים לנערות צעירותבמכירה ניתן יהיה למצוא בגדי ים בגזרות שונות המתחשבות בגוף האישה ומחירים שונים 120-420 ₪  וממידה   34-32  A  ועד  DD 44 וקאפ  DD .

  Hand printed Textile- ANKA
קולקציית תיקים בעיצובה של ענת קלימן, תיקים המאופיינים בעיצוב מינימליסטי בהשראה אורבני, בהדפסים מקוריים המודפסים בהדפס רשת בעבודה ידנית עבודת ההדפסה הידנית  בתהליך של ניסוי וטעיה, יוצרת אובייקטים המשלבים אומנות ועיצוב כאשר כל תיק הוא ייחודי וחד פעמי. החומרים הם  דמויי עור וכותנה בצבעוניות של שחור לבן ואפור המשלבים הדפסים של זהב , כסףשחור ולבן . בקולקציית התיקים ישנם תיקי צד גדולים ליום  יוםתיקי גבתיק "סיפרייה",  ארנקוני בד ו תיקי קלאץ' בדמוי עור שחור או לבן בהדפסת פוייל כסף או זהב.
מותג האופנה KASHA  - קולקציית קיץ 2018
KASHA בת  שנה והיא בוגרת ומתוחכמת  יותר. בקולקציה החדשה ניתן למצוא מגוון רחב של שמלות שימושיות לכל שעות היום, חולצות במגוון צבעים המשתלבות במלתחה נשית, עשויה היטב, מעוצבת עם מחשבה ונוחה. בגדי הקולקציה מאופיינים בקו אלגנטי עם גזרות פונקציונליות בגוונים חלקים, המלווים את קימורי הגוף בצורה מחמיאה ומשדרים סגנון מרשים וייחודי.  בטווח מחירים של 650-320 ₪ . קטרין גילר, הבעלים והמעצבת של מותג KASHA. אחרי שנים של עבודה בתחום העיצוב התעשייתי ואהבה נצחית לעולם האופנה, נולדה בה התשוקה לעצב בגדים לנשים כמוה וזוהי הקולקציה השלישית שלה.  
LaRosh   כובעים
עמליה דן היא מעצבת הכובעים של LaRosh . את המותג פתחה בשנת 2014 אחרי שחזרה מניו יורק, שם למדה איך להכין כובעים בשיטה המסורתית מכובען  שאיתו עבדה למשך תקופה . כל הכובעים של LaRosh מיוצרים בעבודת יד כאן בישראל מהחומרים  הטובים ביותר שקיימים בשוק היום. הכובעים מיוצרים לפי מידות כך שיתאימו בדיוק למידת הראש  של כל לקוח. קולקציות הקיץ עשויות קש וקולקציות החורף מלבד. כל כובע הוא מסע קטן למקום אחר על הגלובוס.
מכירה מיוחדת בסימן תרומה לקהילה תתקיים בין התאריכים  25-26/5/18
בסטודיו של יערה ימין כתובת רחוב הנחל, (מול בית מס׳ 13) כפר אז"ר בין השעות יום שישי 10:00-16:00 , יום שבת 11:00-17:00

צילום: ליז כדר 
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה