Translate

יום ראשון, 6 במאי 2018

לוריאל פריז, נותנת החסות והמאפרת הרשמית מזה 21 שנים ברציפות בפסטיבל קאן 2018, מה-8 עד ה-14 במאי, ישודרו שבע תוכניות בשידור חי מחוף מרטינז Martinez Beach האגדי, אשר במסגרתן יתארחו שחקניות, שגרירות אייקוניות של המותג,-שרית יוכפז




לוריאל פריז נותנת במה לקולות הנשים בפסטיבל קאן

לוריאל פריז נותנת במה לקולות הנשים עם התוכנית
The WORTH IT SHOW
 טוק שואו ראשון למותג הבינלאומי בשידור חי
מפסטיבל הסרטים בקאן

החל מתאריך ה- 8 במאי ועד ה-14 במאי 2018
×     L'OREAL PARIS- השותף והמאפר הרשמי של הכוכבות הגדולות בעולם, חוגג 21 שנים של שותפות בין פסטיבל הקולנוע המוביל בעולם ומותג האיפור הרשמי שלו, ומנגישה את קסם היופי והקולנוע בקאן 2018 לכל אחד ואחת.
×     לוריאל פריז מכריזה על התוכנית  The WORTH IT SHOW{"מגיע לי הטוב ביותר"}, תוכנית אירוח ייחודית בשידור חי בהשראת המסר האייקוני של המותג.



לוריאל פריז, נותנת החסות והמאפרת הרשמית מזה 21 שנים ברציפות בפסטיבל קאן 2018, מציג שנה בסימן העצמה נשית. לוריאל פריז חולק כבוד לעולם הקולנוע והיופי, ע"י הנגשת החוויה של הפסטיבל לכל אחד ואחת.

מה-8 עד ה-14 במאי, ישודרו שבע תוכניות בשידור חי מחוף מרטינז Martinez Beach האגדי, אשר במסגרתן יתארחו שחקניות, שגרירות אייקוניות של המותג, וכן אושיות מפורסמות נוספות על מנת לחלוק כבוד לנשים מתעשיית הסרטים ולתת במה לקולותיהן.

התוכנית The WORTH IT SHOW של לוריאל פריז תשודר מטיילת לה קרואסט ןתהיה נגישה לכל באי הפסטיבל ולציבור הרחב. ברוח השינוי החברתי בתקופה האחרונה של נשים בכלל ובעולם הקולנוע בפרט, לוריאל פריז פותחת שיח על העצמת נשים במטרה להביא את קולותיהן של הנשים לכל אחד ואחת ולחשוף את הנשים ה"רגילות" מאחורי השחקניות, את הסיפורים שלהן, הניצחונות שלהן והמכשולים שהן חוו בדרכן. מטרת התוכנית היא להראות כי לכל את ואחת "מגיע הטוב ביותר".

על מנת להשלים את החוויה הראשונה מסוגה, לוריאל פריז פותחת את L’Oréal Paris Beauty Bar: חנות פופ-אפ לציבור הרחב בה המותג יציג לראווה את המצוינות שלו בכל הקשור ליופי: סדנאות יצירתיות, פגישות אחד-על-אחד עם אמני איפור, וחשיפה של המוצרים החדשים ביותר בעולם היופי.
The WORTH IT SHOW
מה-8 עד ה-14 במאי. בשעה 20:30. חוף מלון מרטינז. פתוח לציבור הרחב. שידור חי מקאן.

רוצים לעקוב מקרוב אחר הדוברות הנוצצות של לוריאל פריז?
לצפות מקרוב בכוכבות על השטיח האדום? ללמוד על מראות האיפור המובילים?

למעקב אחרי התוכנית @lorealmakeup
לצפייה ישירה LorealParisOfficial

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה