Translate

יום חמישי, 17 במאי 2018

מעכשיו אפשר ליהנות מטעמי הפירות של שוופס גם ללא סוכר! מומלץ. מאת: שרית יוכפז



מעכשיו אפשר ליהנות מטעמי הפירות של שוופס גם ללא סוכר!
Schweppes NO Sugar
מהלך אסטרטגי ומותג חדש לשוופס
לדברי טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "שיחת היום בעולם המזון והמשקאות היא כמות הסוכר. מדובר במהלך מרכזי, אסטרטגי ובהשקה של סדרה חדשה לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות- Schweppes. אנחנו עובדים ביפאורה כבר מספר שנים בפיתוח, המאפשר הפחתת סוכר ושמירה על הטעם. במגוון המוצרים שלנו כבר הופחת סוכר ברמה של 20% ויותר. שיא הפעילות שלנו היום בהשקת מותג חדש לשוופס, שוופס ללא סוכר וללא חומרים משמרים.
0 קלוריות וסוכר לשוופס."
ההשקה תלווה בקמפיין ובהשקעה כוללת של כ- 8 מיליון ₪


שוק המשקאות המוגזים בישראל
ההיקף השנתי של שוק המשקאות המוגזים בישראל (לפי נילסן מרץ 2018 MAT) הוא מעל 327 מיליון ליטר ובהיקף כספי של מעל 1.3 מיליארד  ₪. שוופס מהווה קרוב ל7% נתח שוק כספי מכלל שוק המשקאות (כולל מים) והוא המותג הצומח ביותר בקטגוריה. שוופס גדל בשנה האחרונה ב4% לצד ירידה של קוקה קולה ב2%, גידול של נביעות ב-3.5% פריגת ב-2.8% וספרינג ב 1.2%.

המותג Schweppes
שוופס הוא המותג השני בגודלו בשוק המשקאות כולו, עם נתח שוק כספי של 7% ומציג גידול של 4% רק בשנה האחרונה. שוופס הינו המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים (מקור נילסן מרץ 2018(MAT  . שוופס מוביל את החדשנויות הגדולות ביותר - מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי ועד לפיתוח מוצרים מופחתי סוכר בצורה הדרגתית ומתמשכת במוצרים הקיימים במטרה להרגיל את הצרכנים לצרוך פחות סוכר.

אסטרטגיה
טרנד הבריאות, העלייה במודעות לתזונה נבונה, ושמירה על משקל תקין מביאה את הצרכנים לחפש מוצרים אשר מצד אחד מכילים פחות סוכר ומצד שני לא מחייבים התפשרות על איכות וטעם.
Schweppes NO Sugar הוא משקה מוגז מרענן בטעמי פירות עם 0 סוכרו 0 קלוריות, עם חומרי טעם וריח טבעיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

קהל היעד המרכזי הוא צרכני מוגז דיאט שמחפשים גיוון למשקאות המוגזים קולה זירו, ספרייט זירו וכו' וצרכני שוופס שמעוניינים להפחית בצריכת הסוכר.

המהלך ילווה בקמפיין פרסום בטלויזיה, קולנוע, שילוט חוצות, דיגיטל ופעילות קד"מ בנקודות המכירה. סך ההשקעה במהלך כולו 8מיליון ₪.

Schweppes NO Sugar ישווק בשלושה טעמים: תות ליים, לימונדה ורודה ותפוח. בבקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר ובבקבוקי זכוכית אישיים 330 מ"ל.

מומלץ. מרווה.  ללא סוכר טעים אהבנו  מאוד
מאת: שרית יוכפז


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה