Translate

יום חמישי, 9 בנובמבר 2017

כנס "און-לייף לנשים, שכר וקריירה" שהתקיים היום באהל התרבות העירוני החדש * הכנס התקיים בחסות המשרד לשוויון חברתי . מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
כנס אוןלייף 2017   בתמונה עם הדס גולדשטיין מנ"כלית אוןלייף המקסימה. שניה מימין.   #ולינוי בר גפן ורוני פרידמן #

 ומשמאל שרית יוכפז.ועידת און לייף לנשים .שכר.קרירה. ואורח -ראש עירית ר"ג אורח.ישראל זינגר


"ניאבק בניצול הנשים ונעמוד על קיום שוויון מגדרי מלא בכל הדרגים"

כך התחייב ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, בפתח כנס "און-לייף לנשים, שכר וקריירה" שהתקיים היום באהל התרבות העירוני החדש * הכנס התקיים בחסות המשרד לשוויון חברתי



ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, חנך הבוקר (6.11) את "כנס און-לייף לנשים, שכר וקריירה" בשיתוף אתר Onlife ובחסות המשרד לשוויון חברתי. הכנס, בהנחיית אשת התקשורת לינוי בר גפן, ובהשתתפות נשים מצליחות כגון מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה אוה מדז'יבוז', העיתונאית רינה מצליח, השחקניות מגי אזרזר וליטל שוורץ ואחרות, התקיים ב"שאפיטו", אהל התרבות החדש שהשיקה באחרונה העירייה בצמוד לאצטדיון רמת-גן.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
                 צלמה: שרית יוכפז

ראש העירייה פרס בפני משתתפות הכנס את תפיסת עולמו, לפיה יש להסתכל על העובד, בין אם במערכת ציבורית לבין אם בגוף פרטי, על פי כישוריו ויכולותיו ולא על פי שיוכו המגדרי. הוא ציין כי ערכים אלה עמדו לנגד עיניו עת הרכיב את רשימתו למועצת העיר הנוכחית, שהורכבה באופן שוויוני מגברים ומנשים, ועת מינה לתפקידים בכירים את חברות סיעתו – סגנית ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, אביבית מאור-נמרודי, והמשנה לראש העיר ומחזיקת תיק השוויון המגדרי, אדווה פולק. באותה נשימה, הוא הודה אישית לפולק וליועצתו לענייני שוויון מגדרי, ד"ר עמליה חרוש, על הפקת הכנס.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
בהמשך ציין ראש העיר כי גישתה זו לא נעצרת בדרג הפוליטי, אלא מחלחלת בהכרח לדרג המקצועי, והוסיף: "צמרת עיריית רמת-גן מתהדרת בקאדר של נשים מוכשרות וראויות העומדות בראש אגפי החינוך, ההנדסה, הנכסים, הרכש, השירותים החברתיים וקשרי הקהילה – ובכוונתי להמשיך במדיניות זו בכל דרגי הניהול והעבודה העירוניים!"

לסיום הזכיר את ההצלחה המסחררת של עיריית רמת-גן, שעתרה באחרונה לבית המשפט וזכתה לפס"ד תקדימי כנגד פעילות מועדוני החשפנות במתחם הבורסה, והתחייב שהעיר רמת-גן תעמוד על הפסקת תעשיית הניצול באזור.

פרס עושות שינוי של און לייף מוענק מדי שנה לנשים שהשכילו לדרוש, לכבוש ולקבוע לעצמן את המקום השווה הראוי והמוביל בתחומן. השנה, בוועידת און לייף לנשים, שכר וקריירה בשיתוף עיריית ר"ג והמשרד לשוויון חברתי, הוענק הפרס לסדרה "חברות".



צילומים: ענת סודאי-אלאלוף                                                                                         

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה