Translate

יום חמישי, 16 במרץ 2017

המותג היוקרתי גורנייה (Gorenje) מציג סדרת כיריים אינדוקציה שיהפכו את סדר הפסח שלכם לחוויה קולינארית בלתי נשכחת. מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

הכיריים של הדור הבא !
המותג  היוקרתי גורנייה (Gorenje) מציג סדרת כיריים אינדוקציה שיהפכו את סדר הפסח שלכם לחוויה קולינארית בלתי נשכחת.

הכיריים של גורנייה מבטיחים בישול מקצועי,בריא, חסכוני ובטיחותי יותר

נערכה מסיבת עיתונאים  בהרצליה פיתוח.
הגיעו עיתונאים.  מעצבים סלב. ושגרירת סלובניה גברת ברברה סוסניק
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

כולנו רוצים לבשל כמו המקצוענים, להרשים את האורחים ולהגיש ארוחות בריאות יותר למשפחה, אך לרוב זה דורש ידע נרחב וציוד מקצועי. אם גם אתם כבר מתחילים להתכונן לפסח, ומחפשים כיריים שיקפיצו אתכם לליגה של המקצוענים, זה הזמן לכיריים של גורנייה (Gorenje). כיריים אינדוקציה, כיריים אינדוקציה מהסדרה בעלת הטכנולוגיה החכמה IQ וכיריים גז, מצוידים בפיצ'רים שיהפכו את הבישול לנטול מאמץ, ומתוכננים כדי להיות קלים לשימוש, ולאפשר לכולם בישול עם תוצאות מדהימות !
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
כל זה לצד עיצוב מרהיב של גדולי המעצבים בעולם, כמו פיליפ סטארק, קארים ראשיד ועוד הרבה מעצבים ידועים.

להבדיל מדורות קודמים של כיריים חשמליות, כיריים באינדוקציה משיגות חימום מהיר פי שניים מאשר חימום גז או  בכיריים חשמליות, מה שהופך אותן לחסכוניות ובטוחות יותר לשימוש.
התמונה של ‏‎-Shunit Weiss-‎‏.
למעשה כיריים אינדוקציה החלו להופיע כבר לפני כשני עשורים, ובזמנו היוו תחליף יקר מאוד הן מבחינת עלות והן מבחינת תחזוקה, אך כיום הכיריים אינדוקציה מתאימים כמעט לכל אחד, ומאפשרים את כל היתרונות שבאים איתם בעלויות תחזוקה ושימוש נמוכות ומשתלמות יותר מהטכנולוגיות המתחרות, כולל תוצאות בישול טובות יותר.

12194620_1662026784079201_8812410901876813408_o
צילום: יח"צ מוצרי חשמל של  גורנייה.

בין  מגוון הכיריים תוכלו למצוא את סדרת ה- XpandZone – כיריים אינדוקציה עם משטח XXL המאפשר בישול על כמעט כל משטח הכיריים. במצב XpandZone אזורי הבישול בצד הימני או
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
עם שגרירת סלובניה ג' ברברה סוסניק
השמאלי של הכיריים משתלבים למשטח בישול גדול במיוחד, המאפשר מקום וחופש גדולים יותר בבישול, מקום לכלי בישול גדולים יותר, או מקום למספר סירים או מחבתות קטנים שניתן למקם בכל מקום במשטח הבישול המשולב. בעזרת הפיצ'רPowerBoost Supreme , המספק לסיר רמת חום גבוהה במיוחד המקצרת משמעותית את זמן ההמתנה, לרמה שבה לוקח בסך הכל 4.2 דקות להרתיח 2 ליטר מים, לדוגמא דגם קצה כמו ה- IQ COOK המאפשר תקשורת אלחוטית בין הסיר והכיריים, הודות לפעילות של חיישן ה IQ, השולט על כל התהליך ומאפשר בישול באופן אוטומטי לחלוטין.
ה- IQ COOK לא גולש! לא נשרף! ואפילו מאדה! ומצויד בפיצ'רים כמו ה- IQpro, IQpoach, BoilControl,IQSTEAM  ואחרים, המאפשרים בין השאר תכנות דיגיטלי של זמן הבישול, שמירה על טמפרטורה קבועה, התאמה אוטומטית של עוצמת התפעול, שליטה על רמות שונות של בישול וצלייה, אידוי בעזרת כמות קטנה של מים לשמירה על הויטמינים, סביבה בטוחה יותר לילדים במטבח המונעת מהם לבטל הגדרות, ועוד.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


גם למי שבכל זאת בוחר בכיריים גז, גורנייה מציעה את ה- Gas hobs, כיריים הכוללים מבערי גז חדשניים ומשופרים המיוצרים בחברות המובילות בעולם המשיגים ניצול מירבי של הלהבה, כדי לאפשר בישול מהיר יותר ויעילות מירבית של צריכת הגז. מבערי ווק המגיעים לחום גבוה במהירות והופכים את הבישול האסייתי ובישול בסירים גדולים לקל ופשוט.
אודות קבוצת ח.י.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

עם השחקנית אוולין שהגיע לאירוע.

קבוצת ח.י. משווקת גורנייה בארץ, הינה אחת הקבוצות המובילות בישראל ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מס' חברות הפועלים בתחום שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים על ידי הקבוצה: LG, Ariston, Bellers, Gorenje, Hisense , Seagate    ,ASKO, SanDisk ועוד.  
מומלץ
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

ניתן להשיג בחנויות הקונספט:
Gorenje הרצליה
מדינת יהודים 60. הרצליה פיתוח
טלפון: 09-7670100
Gorenje  ASKO ירושלים
יד חרוצים 10. תלפיות- ירושלים
02-5666727
ORENJEIL.CO,IL


מומלץ.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה