Translate

יום שבת, 25 במרץ 2017

אוכל שתיה גבר אישה"המופע המצליח "אוכל שתיה גבר אישה" של דר' צחי בן ציון התקיים למען עמותת דלת פתוחה מאת: שרית יוכפז



אוכל שתיה גבר אישה"המופע המצליח "אוכל שתיה גבר אישה" של דר' צחי בן ציון
התקיים למען עמותת   דלת פתוחה  התקיים :בשבוע שעבר.
מאת: שרית יוכפז, 

המופע המצליח "אוכל שתיה גבר אישה" של דר' צחי בן ציון, רופא מין, סקסולוג ופסיכיאטר, חוזר למספר מצומצם של הופעות, מצחיקות נוגעות ואקטואליות יותר.
  הגענו למופע שהיה מוקדש לעמותת " דלת פתוחה:

  מופע מרגש. מצחיק נוגע ואקטואלי על  יחסי משפחה זוגיות אהבה בבית שמקרינה החוצה  ונותנת דוגמה  טובה לילדים.
המופע "אוכל שתיה גבר אישה" של דר' צחי בן ציון שנבחר לאחד ממאה הרופאים הטובים בישראל מטעם מגזין פורבס הוא אחד המופעים המצליחים בארץ. המופע שהוא גם טיפול מיני וזוגי מוגש בהומור ובצחוק, הנוגעים באמיתות של החיים .
דר' בן ציון הוא בהכשרתו רופא מומחה בכיר -  רופא  סקסולוג ופסיכיאטר שמצליח בזכות כישוריו הקומיים הפנומנאליים לתרגם ולהעביר מסרים חשובים לקהל ממצבים שכיחים ומביכים בחיי הזוגיות ומחדר המיטות בחן ובהומור רב.
עכשיו, חוזר דר' בן ציון, לבקשת הקהל, למספר הופעות בלבד. בהופעות יתייחס לנושאים אקטואליים ובוערים בנושא מיניות סקס וזוגיות. פורנו, מיניות של בני נוער, דת ומין, ווטסאפ וזוגיות, הקשר בין סקס ומשקל (שומן), ספורט ובריאות מיזופוניה (סלידה מרעשים) 
במהלך המופע הנוכחי מקיים בן ציון יותר אינטראקציה עם הקהל, כשלמופע מותאם הפעם גם פס קול ייחודי. במופע שהוא כאמור סוג של טיפול מתבסס דר' בן ציון על מקרים הלקוחים מתוך סיפורים מחייהם של מטופלים ומנתונים מדעיים של מאסטרס וג'ונסון הקשורים בסקס וזוגיות. המסר העיקרי שלו מדגיש את חשיבות האינטימיות, כמו גם את  הבעיות הקטנות והגדולות שכולנו חווים בחיי יומיום וכמובן – את  הדרכים להתמודד איתם.המופע הרץ בכל הארץ ובאולמות מלאים נחשב למוצלח במיוחד כשהקהל יוצא מחוייך ועם ערך מוסף ... בתום המופע. מומלץ.

ד"ר יצחק (צחי) בן ציון, רופא, פסיכיאטר וסקסולוג. משמש כפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום של שירותי בריאות כללית וכמנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי האוניברסיטאי "סורוקה" לנגב. בעבר כיהן כסגן-מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה וכפסיכיאטר הראשי של קופת חולים לאומית.  מתנדב ב'איחוד הצלה'. בשנים 2014-15 נבחר בן ציון לאחד ממאה הרופאים הטובים בישראל מטעם מגזין 'פורבס'. עבר ניתוח הורדת גידול מהראש רזה. והבין שהחיים יקרים וכל יום שעובר לא חוזר וצריכים להיות מאושרים. בחיק המשפחה .

מומלץ בחום.



צילום: קוקו.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
היינו במופע בתמונה עם הד"ר צחי וחבריו מעמותות שעושות חסד..

היה אלי פולק מנכ"כל  מייסד ושותף באיחוד והצלה.  הליצן  שעושה חסד עם חולים ..
ומעמותת דלת פתוחה..
מאת: שרית יוכפז

לנעלי המרצה נכנס לראשונה מול תלמידיי,  מציין ד"ר  צחי בן ציון. "
הסטודנטים לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון. מהר מאוד הבנתי שאנשים מגיבים במבוכה ולעיתים אפילו באדישות מסוימת לנושאים כמו סקס ומיניות - אז החלטתי להביא גם להרצאות את אחד הכלים שתמיד שימשו אותי: ההומור.
אחרי שקטעים קצרים מההרצאה עלו לאינטרנט, הסרטונים הפכו ויראליים, ובעקבות הביקוש התחלתי להופיע ברחבי הארץ עם "אוכל, שתייה, גבר, אישה" - המופע איתו אני רץ גם היום.
במהלך ההופעה נדבר על סקס, על מיניות ועל זוגיות - בלי סינונים ובלי לבחור מילים בפינצטה - החל בשורשים של הסקסולוגיה ובחוקריה הראשונים שהיו בכלל חוקרי חרקים (!), דרך מקרים מצחיקים ועצובים, מסקרנים ומעניינים, המבוססים על מקרים אמיתיים מחיי כמטפל: האם הגודל באמת קובע? מה זאת אומרת מודלים של איברי מין גבריים? ומה קרה עם הקשיש שרצה להיקבר עם זקפה?

ד"ר יצחק בן ציון

פסיכיאטר וסקסולוג.
הפסיכיאטר הראשי של מחוז הדרום ומנהל המרפאה לבריאות מינית בביה"ח "סורוקה". 
סרטוני וידאו
ראשי
אודות המרפאה
רק מי שסבל אי פעם ממצוקה נפשית או גופנית - בין אם אישית ובין אם זוגית - מכיר את ההרגשה, את תחושת בדידות ואת הכאב הנפשי הקשה, אליהם מצטרפת גם הסטיגמה החברתית על מי שזקוק לעזרה. מתוך שנים רבות של ניסיון הגעתי למסקנה כי הדרך לסייע למי שסובל ממצוקות בתחום הנפשי או המיני היא ידע מקצועי מהדרגה הראשונה, המלווה ביחס אישי ומסור.
את כל אלו אני מציע למטופלים בשתי מרפאות פרטיות ואינטימיות:
- ביישוב עומר, 3 ק"מ צפונית לבאר שבע 

- בתל אביב, ברח' גרוזנברג, סמוך למדרחוב נחלת בנימין - גישה נוחה בתחבורה ציבורית והסדר חנייה עם חניון סמוך.

בשתי המרפאות אני מקבל מטופלים מכל תחומי העיסוק שלי:
- פסיכיאטריה בדגש על הפרעות חרדה, דיכאון ומצבי רוח
- סקסולוגיה וטיפול בהפרעות בתפקוד המיני, בדגש על זוגיות ומיניות
- כתיבת חוות דעת משפטיות
- היפנוזה רפואית ורענון זיכרון
- פסיכותרפיה - טיפול נפשי ורגשי המתבצע באמצעות שיחות וחשיפת התת-מודע.

הייעוץ בקליניקות הפרטיות מוכר על ידי קופות החולים, ומזכה את המבוטחים בביטוח משלים בהחזר כספי, עבור ביקור אצל רופא מומחה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה