Translate

יום שלישי, 28 במרץ 2017

ארועי חול המועד פסח מאת: שרית יוכפז


                                       תאטרון בובות בחולון.

שם האירוע: צעדת יערות גבעת המורה בעפולה
הסבר: הצעדה המסורתית בחול המועד פסח עם 4 מסלולי צעידה שונים המותאמים למשפחות, לילדים ולספורטאים. בסיום הצעידה יתקיים הפנינג גדול בפארק החל מהשעה 10:00 הכולל דוכנים פעילויות ומופעים לילדים ונוער ביניהם: מופע קוגמלו כוכב הילדים החדש במופע ייחודי המשלב קטעי אקרובטיקה מרהיבים ומופע כוכבי הנוער - דורון ביטון וקטריקס כוכבי הרשת.
מתי: 13 באפריל, חול המועד פסח בין השעות 7:00-14:00
איפה: גבעת המורה עפולה
מחיר: החל מ-15 שקלים
לפרטים נוספים: www.bdg-events.co.il  

שם האירוע: הפנינג לילדים והורים בבית הסופר – מפגש עם סופרי הילדים
הסבר: אגודת הסופרים העבריים פותחת את שעריה במהלך חופשת הפסח ומציעה מגוון רחב של פעילויות לילדים שאוהבים ספרים. במהלך היום יעבירו סופרי ילדים מובילים סדנאות סביב ספרי הילדים האהובים, המלוות בפעילויות אינטראקטיביות ביניהן פעילויות כתיבה יצירתית, איורים בעקבות שירים ופגישה עם סופרי ומשוררי ישראל.
בין הסופרים שייקחו חלק בפעילויות השונות:  יהודה אטלס ינהל שיחה על הספר "הילד הזה הוא אני", שלומית כהן אסיף תעביר פעילות לילדים ומשפחות סביב ספרה החדש, גליה עוז תנהל מפגש ושיח על סדרת ספרי השקשוקה ומיכל סנונית על ספרה החדש. כמו כן תתקיים מכירת ספרי ילדים במחירים מוזלים
מתי: -12 באפריל בין השעות 10:00-18:00
איפה: אגודת הסופרים העבריים, קפלן 6 תל אביב
מחיר: הכניסה חופשית וכרוכה בהרשמה מראש
פרטים נוספים: 03-695-3256 http://www.hebrew-writers.org/

שם האירוע: פסטיבל "עיצוב ירוק" במרכז לתיאטרון בובות חולון
הסבר: הפסטיבל מציע חגיגה לכל המשפחה של הצגות וסדנאות יצירה, המבוססות על שימוש חוזר והענקת חיים חדשים ומלאי דמיון לחפצים ולחומרים שאנחנו עושים בהם שימוש יום-יומי. ובנוסף, סיורים תיאטרליים במוזאון לאמנות תיאטרון הבובות.
מתי: חול המועד פסח 12, 13, 15 באפריל 2017
איפה: מרכז תיאטרון בובות חולון- רח' דוד רמז 13, חולון
מחיר: מחיר כרטיסים: 80-45 ש"ח כולל כניסה למוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות
לפרטים נוספים: 03-6516848 או באתר: www.bubot.net  

שם האירוע: פסטיבל - Legion run
הסבר: לראשונה בישראל פסטיבל אתגרי חוויתי לכל המשפחות מגיל 6 עד גיל 120 . עם 200 טון בוץ, 33 מתקנים, 7 ק"מ, 30 מקלחות, דוכני אוכל, פינות ישיבה ומסלול מונגש באופן מיוחד לחרשים ועיוורים. הקהל הרחב מוזמן לבוא ולקחת חלק באירוע שלא נראה כמותו בישראל. המשתתפים במרוץ יקבלו מספר וברקוד ובכך יזכו לקבל גם תמונות לאורך כל הדרך. לראשונה משפחות ישתתפו יחדיו, הורים וילדים כאחד ויוכלו לצלוח את האתגרים יחד ולהתגבש. כל המסלולים נגישים לילדים ומבוטחים בהתאם
מתי: יום שישי ה-14  באפריל.
איפה: בחוף קריית ים שבצפון
מחיר: מסלול בוגרים 5 ק״מ (גילאי 16 ומעלה) עלות השתתפות 220 ₪ לאדם.
מסלול משפחות -2 ק"מ החל מ-200 שקלים ל-2 בני משפחה ועד 270 למשפחה של 5 נפשות.
לפרטים נוספים: http://www.legionrun.com/he/

שם האירוע: ילדים פוגשים אמנים בגלריית המדרשה
הסבר: גלריית המדרשה עורכת סדנאות לילדים עם אמנים, סדנת ג'ונגל בעקבות אנרי רוסו בהנחיית עוז זלוף. במהלך הסדנה "יבנו" המשתתפים ג'ונגל מחומרים שונים ויצרו חוויה טרופית. סדנה נוספת נקראת "חפץ" במסגרתה יכירו הילדים אמנים שבחרו להשתמש בחפצים כיצירות אומנות. על משתתפי הסדנה להגיע עם 5 חפצים מחיי היומיום.
מתי: 12,13 באפריל בין 16:00-18:00
איפה: גלריית המדרשה, הירקון 19 תל אביב
מחיר: ההשתתפות ללא תשלום וכרוכה בהרשמה מראש




שם האירוע: מרוץ בנימינה גבעת עדה
הסבר: מרוץ בנימינה גבעת עדה יתקיים זו השנה הרביעית בשבילי בנימינה וגבעת עדה בשביל החקלאות. מרוץ מקצועי ומומלץ למגוון מרחקים לכל המשפחה: 15 ק"מ, 10 ק"מ, 4 ק"מ וכן 1 ק"מ.
מתי: 13 באפריל
איפה: בנימינה
מחיר: המחירים משתנים לפי אורך המסלול בין 15-100 ₪
לפרטים נוספים:  http://www.realtiming.co.il/site/668  

שם האירוע: תיאטרון גשר לילדים
הסבר: תיאטרון גשר מזמין את כל המשפחה ליהנות משתי הצגות ילדים קסומות במהלך חופשת הפסח: "רוח התיאטרון" "ומסעות אודיסאוס". ההצגה "רוח התיאטרון " מאת רועי חן, בבימויו של אמיר וולף, מספרת את סיפורם של נרי ונגה היוצאים למסע מופלא מהכפר חוֹ‏רְבִּיצָה אל כפר קְצֶקַצֶה, היושב בראש ההר. בדרך הם יפגשו בדוב שהוא לא דוב, בִּיצָה שהיא ההפך מבִּיצָה ושלג שהוא דווקא כן שלג!  ההצגה "מסעות אודיסאוס" מאת רועי חן על פי המיתוס היווני של הומרוס בבימויה של שיר גולדברג מזמינה את הילדים ליהנות ממסע הרפתקאות קסום ומרתק  בעקבות הגיבור המיתולוגי "אודיסאוס". במסגרתו יפגשו חיות אגדתיות, יפתרו חידות מסובכות ויגלו עולם פלאי ומלא הרפתקאות.
מתי: 14, 15 באפריל החל מ-10:00
איפה: תיאטרון גשר –שדרות ירושלים 9 תל אביב- יפו
מחיר: 120-200  ₪.
לפרטים נוספים: http://www.gesher-theatre.co.il/he/  

שם האירוע: פסטיבל הקולנוע האיטלקי
הסבר :פסטיבל קולנוע איטלקי עם 73 הקרנות ו-14 סרטים ממיטב הקולנוע האיטלקי . קולנוע עכשווי איכותי, תכנית רטרוספקטיבית המצדיעה לרוברטו רוסליני, לצד מגוון סרטי מופת קלאסיים ומגוון אורחים מתעשיית הקולנוע האיטלקית
מתי: 10-17 באפריל
איפה: בסינמטקים ברחבי הארץ
לפרטים נוספים: יש להתעדכן בסינמטקים ברחבי הארץ.

מאת: שרית יוכפז  עורכת ראשית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה