Translate

יום שלישי, 7 במרץ 2017

גיטרה מהאוסף הפרטי של קורט קוביין, סולן להקת נירוונה, הוצאה למכירה באופן בלעדי באתר הקניות המקוון eBay (איביי) וכנס במשרדי החברה לרגל יום האישה הבינלאומי מאת: שרית יוכפז




הגיטרה נמכרה לרגל ציון תאריך יום הולדתו ה-50, חלק מההכנסות ילכו לתרומה עבור חסרי דיור

167,000,000 רוכשים ב-eBay  מאת: שרית יוכפז. בקרתי באייבי היום לספר לכם  .

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

כדי לכבד את מורשתו של קוביין, חלק מהרווחים שבמכירת הגיטרה מהאוסף של קוביין, תעבור לתרומה, עבור פרויקט התרומות של פורטלנד, שמטרתו סיוע בסידורי דיור לחסרי בית. המכירה הפומבית באתר eBay, תיפתח לקהל ב-16.2 בשעה 8:00 בבוקר, ותסתיים ב26.2, באותה השעה,
eBay.com/KurtCobainGuitar . באותו שבוע מצוין גם 50 שנים להולדתו (20.2).
יותר מעשרים שנה אחרי מותו של מלך הרוקנרול ונירוונה-  קורט קוביין, גיטרה אחת, ייחודית במינה, בבעלות בגילומו של האמן עצמו, יהיה זמין למכירה פומבית - בלעדית באתר הקניות המקוון eBay (איביי). עבור אוהדים ואספנים  ברחבי העולם זו הזדמנות להיות הבעלים של פיסה בהיסטורית הרוק.
הגיטרה הכחולה ה- Hagstrom Blue Sparkle Deluxe, הגיעה לידיו של קוביין בסוף 1992. בעקבות מותו באפריל 1994, הגיטרה נתנה על ידי קורטני לאב לחבר קרוב - חבר בלהקת גראנג' סיאטל - ובסופו של דבר לידיהן של אספן מבוסס מפורטלנד.

מזכרות של נירוונה הפכו נחשקות יותר ויותר - בשנת 2016, המכירות בארה"ב של נירוונה חולצות ב- eBay עלו ב 52 אחוזים בהשוואה לחמש שנים שקדמו לכך.

הגיטרה שאומתה על ידי ארני ביילי, בר סמכא בבחינת גיטרות מקוריות של קורט קוביין וטכנאי הגיטרה העיקרי של נירוונה. ביילי מסר את הגיטרה באופן אישי לקוביין בסיאטל בשנת 1992 לבקשת המוסיקאי. עם קבלת הגיטרה וכמה דגמים דומים אחרים באותו הזמן, קוביין רצה לשמור על Hagstrom Blue Sparkle Deluxe כמתנת חג המולד לעצמו. ביילי מרה בגיטרה לאורינטציה שמאלית לקורט במיוחד. ג'ורג' גרהאן, מומחה מוכר בזיהוי גיטרות וינטאז', זיהה את הגיטרה כאותנטית שיוצרה בשנת 1958-1960, מודל 90.
גיטרות הם פריט פופולרי בקרב צרכני eBay - כמעט 4.5 מיליון גיטרות נרכשו ב- eBay בארה"ב בעשור האחרון.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
 בכנס- צילום שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
עם אלעד גולדנברג מנהל חברה  במחלקה העסקית באיביי

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

לרגל יום האשה   הבינלאומי  בקרתי במשרדי החברה   באייבי בנתניה.
 מרשים ביותר והייתי בכנס  והרצאות מענינות לרגל יום האשה הבינלאומי 
 בקר חוויתי  לנשים מובילות  את חנויות הרשת אייבי. הרצאות  ופאנל מיוחד  סודות עסקיים מהאונליין.  וידויים של עדי יופה מומחית עתידנית  עסקית . ושיחה עם אלעד גולדנברג מנהל חטיבה עסקית.
 המשרדים  ברחוב גביש 10 רמת פולג בנתניה.
###
אודות eBay
eBay (נסד"ק: EBAY) היא פלטפורמת המכירות התוססת ביותר בעולם, בה אפשר למצוא מציאות נהדרות ומבחר ייחודי. eBayמחברת בין מיליוני קונים ומוכרים מכל רחבי  העולם, מעצים בני אדם ויוצר הזדמנויות באמצעות מסחר אינטרנטי. החזון שלנו למסחר העולמי הוא כזה המתאפשר על-ידי בני אדם, מונע על-ידי טכנולוגיה ופתוח לכל. אנו מעצימים את המוכרים בפלטפורמה שלנו, לא מתחרים בהם. אנו יוצרים קשרים אמיצים בין קונים למוכרים באמצעות חוויות מוצר מהירות, ניידות ומאובטחות. כיום, 20 שנה לאחר הקמת eBay, אנו עדיין נלהבים מיכולתנו ליצור קשר בין קונים ומוכרים בדיוק כפי שהיינו כאשר הקמנו את החברה ב-1995. למידע נוסף: אתר eBay
בישראל פועלת eBay באמצעות מרכז פיתוח בנתניה העוסק במידע מובנה (Structure Data) וכן חטיבה עסקית המקדמת עסקים ישראליים בפלטפורמת המסחר העולמית של החברה.
 מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה