Translate

יום חמישי, 16 במרץ 2017

הכרתי את מזרוני "ויספרינג" בטקס גזירת הסרט בסניף "הולנדיה" ב"דן דיזיין סנטר" בבני ברק, שגריר בריטניה בישראל דייויד קווארי פתח את אירוע השקת ויספרינג מותג המזרנים היוקרתי מאנגליה והזמין את הקהל הישראלי להתנסות במזרנים מאת: שרית יוכפז



Hollandia - 


השקת מותג היוקרה VISPRING בנוכחות שגריר בריטניה בישראל
בסניף הולנדיה Dan Design Center, רח' הלח"י 2, ב"ב, קומה ב'.



שגריר בריטניה בישראל דייויד קווארי פתח את אירוע השקת ויספרינג מותג המזרנים היוקרתי מאנגליה והזמין את הקהל הישראלי להתנסות במזרנים                                  

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
המזרנים היקרים ביותר בעולם הגיעו לישראל

חברת הולנדיה קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצה של מותג המזרנים היוקרתי הבריטי- VISPRING, המזרנים שעליהם ישנים המלכה אליזבת, המלכה אליזבת, הדוכס והדוכסית של קיימברידג'(וויליאם וקייט), מלך ומלכת של ירדן, ג'ואן קולינס (שחקנית), דייויד וויקטוריה בקהאם (כדורגלן וזמרת- אייקון אופנה), קיילי מינוג (זמרת), גווינת פלטרו (שחקנית), בריאן אדמס (מוזיקאי), אל מקפירסון (דוגמנית), נואל גלאגר (מוזיקאי), אלטון ג'ון (מוזיקאי), פול מקרטני (מוסיקאי) ועוד רבים אחרים.

ארוע ההשקה עמד בסימן בריטי אותנטי, בהשתתפות שגריר בריטניה בישראל
מר דיוויד קווריי ששיבח את שיתוף הפעולה בין הולנדיה ל-VISPRING וקנה את הקהל כשסיים את נאומו במספר מילות ברכה בעברית.





Vispring ידוע כמותג המזרונים היוקרתי בעולם. מדובר במזרנים הנתפרים בתפירה אישי ולפי מידה. עם רכישתם ניתנת עליהם אחריות לכל החיים, מה שהופך אותם ברבות השנים לנכס משפחתי, כזה שעובר בירושה מדור לדור. בהתחשב בעובדה שעלות מזרן יכולה להגיע ל-60,000 פאונד – אין פלא בכך.

במהלך אירוע ההשקה שהתקיים בסניף הולנדיה בדן דיזיין סנטר בבני ברק, ציין אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה, כי יש כבר לקוחות ישראליים שהזמינו מזרני Vispring. לדבריו יותר ויותר לקוחות מבינים את חשיבות השינה על מזרן איכותי, לחיים תקינים ובריאים לאורכו של יום ומוכנים להשקיע במזרן טוב, עליו ישנים כ- 1/3 משעות היממה, יותר מאשר במכונית למשל..

את באי האירוע קיבלו שומרים בלבוש 'משמר המלכה' מארמון בקינגהאם, בר משקאות ובו בירת פאב בריטי, ג'ין, וויסקי ומופע מרהיב של ריקודי פוקסטרוט בריטי מהמאה הקודמת.
באו לפרגן ולנסות את המזרנים: שגריר אל-סבדור- מר ורנר מאטיאס רומרו,  שגרירת פנמה, גב' אדיס אורייטה ווגה, ד"ר איריס טרומן, מומחית למשפט בינלאומי, תרצה ברודי, כוהנת הפילאטיס תרצה ברודי, מוטי כוזהינוב, איש העסקים ומבעלי פרוייקט הנדל"ן בראשית, אורנה נאווי (אשתו של איס העסקים שאול נאווי), מאמן הכדורסל ארז אדלשטיין ועוד רבים אחרים.  



כל מה שצריך לדעת על בחירת מיטה ומזרן
מאת - אבי ברססט מנכ"ל חברת הולנדיה, המתמחה בהנדסת שינה.

אורך המיטה חייב להיות לפחות ב- 10 ס"מ מעל גובהו של האדם הגבוה שישן במיטה. רצוי אף שיהיה  כ-15 ס"מ. לגבי הרוחב – מומלץ שיהיה זה הרוחב המקסימלי שיכול להיכנס לחדר השינה. חשוב לציין כי אנחנו חיים את רוב חיינו על המיטה ולא מסביב לה, ולכן מרחב השינה צריך להיות מקסימלי.
גובה המיטה חייב להיות נוח לישיבה כשהברכיים נמצאות במנח של מינימום 90 מעלות מינימום לצעירים. לאדם מבוגר גובה המיטה יהיה 60 ס"מ, קהה יותר.
לא מומלץ לישון על מזרן שמונח על הרצפה. מזרן על הרצפה לא זוכה לאוורור בנוסף מזרן שישנים עליו חם באופן טבעי. השילוב של חום המזרן וקור הרצפה יוצר לחות ועובש. בנוסף בתהליך הקימה מהמיטה, כשהמזרן מונח על הרצפה, נוצר מצב של שינויים דרמטיים בלחץ הדם, שבר שאינו מומלץ.
את המיטה והמזרן תמיד יהיה מומלץ להצמיד לקיר פנימי ולא לקיר חיצוני או תחת חלון. נהוג שקצה המיטה יפנה לכיוון הדלת ולא לחלון.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

עם ג. יפית גרינברג  ומיסד החברה  מר ברססט. באירוע בב"ב


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום שרית יוכפז
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
אבי ברססט ערך מסיבה מלכותית עם שגריר בריטניה בישראל.
המטרה במיטות ובמזרונית שתרגישו מלכותיים.
צילום: שרית יוכפז.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

שגריר בריטניה בישראל הגיע לאירוע של הולנדיה.
קטרינג מכובד. באווירה מלכותית אפילו ריקודים סלוניים.
הבצגת  מזרוני ויספרינג  בהולנדיה בדן דיזיין סנטר ב"ב.

 כל מה שצריך לדעת על בחירת מיטה ומזרן מאת - אבי ברססט מנכ"ל חברת הולנדיה, המתמחה בהנדסת שינה.

חשוב להקפיד על מרווחים של 45 ס"מ בין המיטה לבין כל רהיט בסביבת המיטה כך שיהיו מעברים נוחים להליכה ולכל פעילות אחרת.



לגבי מזרן, הכרחי לבחור מזרן שהוא גמיש, כזה שמתעצב ומתאים עצמו לצורת הגוף. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק ולנסות את המזרן בנקודת המכירה ובסופו של דבר לרכוש את המזרן האהוב ולא כזה שנבחר בשל סיבות אחרות. אם באופן מידי המזרן לא מעורר רגשות של 'אהבתי'... המזרן לא מתאים ולא יתאים.
מומלץ שלא לקנות מזרן קשה או לחלופין רך אלא כאמור, כזה שמתאים עצמו למצבי ומנחי הגוף השונים
כשמגיעים לחנות לבחור מזרן יש להגיע עם נתונים של אורך ורוחב חדר השינה באופן שגודל המיטה יאפשר מרחב תזוזה ותנועה בחדר.
כך גם לגבי חדרי נוער כשהבדיקה תמיד תעשה לגבי מיטה בגודל של 120 ס"מ.
בבחירת מיטת נוער חשוב להקפיד על בחירת מיטה איכותית ומזרן איכותי. יש לדעת כי מזרן יש להחליף כל 8 שנים. מזרן איננו מוצר לכל החיים. הוא מתבלה, אוגר לכלוך וחיידקים ומאבד מערכיו עם הזמן. עבור בני נוער, חשוב לבחור מיטה באורך 120 ס"מ, כזו שתאפשר לו את כל הפעילויות הרלבנטיות לבני נוער: קריאה, הכנת שיעורים, האזנה למוסיקה ועוד. במקרה זה מיטה מתכווננת היא המתאימה ביותר וגם מאפשרת שינה בריאה.

על הנער להיות שותף מלא לבחירת המזרן, כי בסופו של דבר הוא יהיה זה שיעשה בו שימוש. המזרן ילווה אותו לאורך כל שנות התבגרותו ולא מאוחר מכך. כאמור, מזרן מתבלה ויש להחליפו כל כמה שנים. מיטת הנוער, כשמה כן היא מתאימה לבני נוער ולא אמורה ללוות את הנער בשנות לימודיו באוניברסיטה או במהלך שנות נישואיו הראשונות.

רוב מיטות הנוער הקיימות בשוק כיום שמות דגש על ריפוד מיטה אופנתי כזה שעשוי מבדים קשים ובלתי גמישים. יש לקחת בחשבון שבסופו של יום הנער יצטרך לישון על מיטה זו וכדאי שחווית השינה וטקסטורת הבדים תהיה נעימה.

תוך 10 שנים כל העולם יעבור לישון על מיטות מתכווננות, כיוון שזו צורת השינה הנכונה והבריאה ביותר. כיום רכישת המיטה המתכווננת הראשונה נעשית בגילאי 35 ומעלה, וזו למעשה המיטה השנייה שלהם כבוגרים  המודעים יותר לאספקטים של אורח חיים בריא.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
עם סברינה בלחסן יח"צ ודוברות של הולנדייה.


ולסיום כל חברה יצרנית מיטות מתכווננות שמכבדת את עצמה תעניק 12 שנות אחריות על מנגנון ההפעלה והמנוע במיטה מתכווננת, מדובר בהצהרת כוונות של איכות ובטיחות מטעם היצרן. כך גם לגבי מזרנים שעליהם ניתנת כיום אחריות לתקופה של בין 10-15 שנים.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מסיבה מלכותית- כמו באנגליה.סטייל.
מומלץ בחום 
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה