Translate

יום חמישי, 29 בדצמבר 2016

כתבות של שרית יוכפז מתפרסמות .בסלונה. onlife .קפה דה מרקר ועוד.. סיפור חיי מאת:שרית יוכפז

X
כותבת ועורכת בעיתונות. מקומונים.אתרים .מגזינים אינטרנטיים.ובלוגים

 מגזין אינטרנטי. עיתונות. מקומונים אתרים ובלוגים  של שרית יוכפז
אני אוהבת אנשים טובים .בעלי חיים. ים לטייל .לכתוב  על:  הצגות. אופרות. סרטים . תצוגות אופנה. אתרי תיירות. בילוי תרבות ופנאי.ולייף סטייל .

להתנדב. לכתוב ולחוות את החיים הטובים
ליצירת קשר-sarit0404@yahoo.com




שמי שרית יוכפז עיתונאית .צלמת ובלוגרית . 

סיפור חיי: בוגרת אוניברסיטת בר אילן. 
הייתי מורה.גננת. ומעל 25 שנים עיתונאית.
ערכתי מקומונים . כתבתי בעיתונות ארצית.
היו לי כתבות: בלאשה. עולם הזה. טופ-מוד. 
עיתונות בחו"ל.ועיתונות באידיש וגרמנית.
מעריב לנוער .להיטון. ספורט טוטו.
הייתי סגן עורכת במקומונים 
בצפון ת"א -המקום. מקומונים ברמת השרון והרצליה.
ועוד.
.למדתי עיתונות וצילום.

כתבתי בעיתונות ארצית. מגזינים לנשים משפחה ונוער.הגשתי 10 שנים תוכנית -המלצות לטיולים תרבות וארועים ברדיו קול חי fm -93 .
כותבת בעיתונות. במקומונים. כותבת בלוג בסלונה "החיים הטובים בישראל"
מאת: שרית יוכפז-sarityochpaz
 ובקפה דה מרקר . וכותבת  במקומון :באינדקס אובייקטיבי.- המלצות למשפחה.

עיתון 471-שבועון לציבור הדתי.
 מדור תרבות ופנאי-שרית יוכפז ממליצה ומבקרת

יש לי 4 מגזינים  באינטרנט -בנושאים: 

"חדשות תיירות. תרבות מלונות ומסעדות." -מאת שרית יוכפז. 
"החיים הטובים צרכנות ועיצוב. ".
"חדשות יופי טיפוח אופנה וסטייל."-מאת שרית יוכפז. 
שרית יוכפז-לייף סטייל אופנה עסקים ותיירות

באוןלייף .-


 בעלת תעודת עיתונות ממשלתית ותעודה של עיתונות בית סוקולוב בתל אביב.
 עובדת כעיתונאית עורכת  בעיתונות באתרים  ובבלוגים. 
שדרתי פינת תיירות תרבות ברדיו קול חי כ10 שנים.
כותבת בעיתון אינדקס אובייקטיבי. ובעיתון 471-  מדור תרבות ופנאי-שרית יוכפז מבקרת וממליצה. 

הכתבות שלי מקושרות לגוגל פלוס . 
יש לי כשני מליון ארבע מאות צפיות.

 כתבותי נכנסות בעמוד ראשון בגוגל.
עיתונאית מעל 25 שנים. 

תחומי ענין: אוהבת את החיים הטובים. אוהבת לטייל בארץ ובעולם. אוהבת אנשים טובים.בעלי חיים. כלבים חתולים וסוסים.אוהבת ים. נופים קסומים . אופנה. הצגות סרטים ספרים ואופרות.
אוהבת לסקר ולכתוב כתבות פוסטים על: תצוגות אופנה השקות קוסמטיקה וטיפוח .כנסים רפואיים הצגות .
תאטרון .סרטים ספרים. . עיצוב . נדל"ן . עסקים. מלונות . ספא. מסעדות וצרכנות.

אני מוזמנת לסקר מסיבות עיתונאים ופרזנטציות . עובדת עם מיטב היח"צנים והדוברים .
 אוהבת לראיין אנשים 
ועוסקת להנאתי בהום סטיילינג .ובמשפחה.

גדלתי 18 שנים כלבים. לצערי מתו מזקנה.
למדתי רפואה אלטרנטיבית. איפור.תקשורת 
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן.למדתי "הסטוריה של עם ישראל "וספרות ותעודת הוראה . הייתי בעבר מורה גרתי ברמת השרון .יפו  וכעת בתל אביב-בכיכר המדינה. אני נשואה .
אמא לשתי בנות מקסימות. עינת סמואל עובדת בטלוויזיה ברשת.
 החתן טל סמואל מנהל את "אלה פרסום ויזמות" . { בעבר עבד במעריב}
והבת רונית יוכפז מעצבת פנים מוכשרת .
אני משפחה של גולן יוכפז-עורך חדשות  בערוץ 10 בטלויזיה .

פעילות התנדבותית:
אני מתנדבת למען צער בעלי חיים. שמירה איכות הסביבה .
"מועדון העיוורים". ולקשישים.
ומתנדבת למשטרה "למשמר האזרחי-"אני מסייעת בסיורים ממונעים נהגת בניידת משטרתית .


אפשר לעקוב אחרי בגוגל פלוס -sarit yochpaz journalist
באינסטגרם: sarityochpaz1
בפיסבוק :sarit yochpaz
דף פיסבוק. מגזין-כתבות של שרית יוכפז-sarit yochpaz
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.



 מי"ל : sarit0404@yahoo.com
שרית יוכפז.
 מאתר: אוןלייף.
 sarit yochpaz journalist



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה