Translate

יום רביעי, 14 בדצמבר 2016

בחנוכה הזה מציעה קק"ל מגוון פעילויות ואירועים לכל המשפחה, בכל רחבי הארץ, מאת: שרית יוכפז





בחנוכה הזה מציעה קק"ל מגוון פעילויות ואירועים לכל המשפחה, בכל רחבי הארץ, חלקם בתשלום סמלי ואחרים ללא עלות כלל. החל מתערוכות צילומים בעמק החולה ועד ניווטים בקברות המכבים.

בכל ימי החג יכולות משפחות להגיע בין השעות 09:00-17:00 לתערוכת צילומים באגמון החולה. התערוכה תציג את גיבורי חנוכה וגם את גיבורי העמק – החלוצים והמקימים של עמק החולה. באירוע תתקיים תחרות נושאת פרסים והקהל הרחב מוזמן להשתתף.

ביום שני ה- 26.12  וביום רביעי ה- 28/12 מזמינה קק"ל את הציבור להצטרף לסיור עששיות בעקבות תעלומת קברי המכבים ביער בן שמן. הסיור יתחיל בשעה 17:00 בתשלום סמלי של 10 ₪. מותנה בהרשמה מראש

ביום שלישי של החג, 27.12, חדרי הבריחה בורחים אל הטבע. משחק הרפתקה משפחתי בסגנון חדרי בריחה "בעקבות כד השמן האבוד". המשחק כולל שימוש בטכנולוגיית מציאות מדומה ותחנות יצירה וגיבוש. כל משפחה תפתור סדרת חידות, תמצא רמזים, תפענח צופנים במטרה לאתר בזמן את "כד השמן האבוד". בין הפותרים נכונה יוגרל פח שמן זית ישראלי טרי.
גן היערני-ארכיאולוגי כברי. בין השעות 10:00-14:00. תשלום 10 ₪ למשתתף.

בימים ד-ו (28-30/12) יקיימו קק"ל ורשות העתיקות הפנינג ארכיאולוגיה ויצירה בתל חדיד שביער בן שמן. ההפנינג יתקיים בין השעות 10:00-13:30 ויכלול סיורים ביער בן שמן-תל חדיד בו נמצאו תעודות נדירות ופסיפס קדום, פענוח כתבי חידה, הכנת נרות חרס והתנסות בעבודת הארכאולוג. בהדרכת מדריכי קק"ל ורשות העתיקותהפעילות ללא עלות, מתאימה לגילאי 5-10.חינם ללא הרשמה.

ביום ה, 29.12, קק"ל מזמינה את המשפחות להנות מניווט בעקבות סיפור החשמונאים ביער בן שמן. באירוע זה יש צורך בהרשמה מראש ותשלום סמלי של עשרה שקלים למשתתף, או עד ארבעים שקלים למשפחה.

ביום ו' ה- 30.12 תקיים קק"ל טיול במסגרת פסטיבל "מטיילים במגפיים" ביערות הכרמל. המטיילים מוזמנים להנות מיופיו של היער בין השלוליות, להכיר יחד עם מדריכי קק"ל את פינות החמד של יערות הכרמל ולסיום להפוך ליערנים צעירים ולסייע בשמירת היער ומזעור שריפות עתידיות. הרשמה מראש ותשלום סמלי של 10 ₪ למשתתף ועד 40 ₪ למשפחה.

ביום שבת, 31.12, המשפחות מוזמנות לסגור את חג החנוכה בטיול ב"שביל האנרגיה" ביער לקוחות חברת החשמל ולמצוא תשובות לשאלות על אנרגיה, ניצול משאבי טבע וזיהום. מתנדבי שנת השירות של קק"ל מציעים פעילות משעשעת וחינוכית בנושאי אנרגיה וחשמל, בעלות סמלית של עשרה שקלים למשתתף, או עד ארבעים ש"ח למשפחה.




צילום:  באדיבות קק"ל

ההשתתפות מותנת בהרשמה מראש ב"קו ליער": 1-800-350-550
מומלץ.

מאת: שרית יוכפז-עורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה