Translate

יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

אמנות הנדל"ן חברת שיכון ובינוי נדל"ן פותחת את שעריה לקידום אמנות ישראלית בשיתוף גלריה פחות מאלף מאת: שרית יוכפז



אסף שני.
אמנות הנדל"ן
חברת שיכון ובינוי נדל"ן פותחת את שעריה לקידום אמנות
ישראלית בשיתוף גלריה פחות מאלף($)
החברה ממשיכה לאפשר לאומנות ישראלית בועטת להציג את יצירותיה
בפרויקטי נדל"ן חדשים שנמצאים בהליכי בנייה
האירוע הראשון יתקיים ביום שישי, 6.1 ב - TOWER TIME החל מהשעה 09:00 במתחם הסיטי רמת גן

חברת שיכון ובינוי נדל"ן, בשיתוף גלריה פחות מאלף($), פותחת את שעריה לאמנות ישראלית צעירה בפרויקט שיביא אמנות מצוינת לכל חלקי הארץ. הרעיון שעומד בבסיס שיתוף הפעולה הוא להשתמש בחללים ריקים בפרויקטים שעדיין לא אוכלסו או טרם אוכלסו במלואם, ולהשמיש אותם כחללי תצוגה שישלבו נדל"ן חם ואמנות לוהטת.

הפרויקט הראשון בו יושק שיתוף הפעולה הוא במגדל הטיים טאוור, מגדל  יוקרה שממוקם על הסיטי החדש בציר רמת גן  - גבעתיים - תל אביב, סמוך לבורסה. ביום שישי, ה-6.1 החל מהשעה 09:00, תהפוך הקומה הראשונה במגדל לחלל אמנות מרתק. במהלך האירוע יינתנו תנאים מיוחדים לרכישת הדירות האחרונות במגדל, דירות  4 ו-5 חדרים בקומות 28 ומעלה, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

בין האמנים שיוצגו ניתן יהיה למצוא את  את חה.חה.חה  - אמן סטריט ארט שיוצר בעיקר במרחב הציבורי של תל אביב שאת זהותו איש אינו יודע; אירנה אייזן המשלבת בעבודותיה דמויות מיתולוגיות עם נופים בארוקיים מרהיבים ומלאי פרטים; אסף שני - עם נופים ראליסטים ארצישראליים המדברים עם זיכרונות של כל אחד ואחת; פולי מקס אמן צעיר אשר בציוריו יוצר עולמות קסומים המורכבים משכבות ורבדים שמצליחים להפתיע כל פעם מחדש,  ועוד רבים וטובים.

אלי אדרי, היוצר והבעלים של גלריה פחות מאלף "אני נרגש לקראת שיתוף הפעולה עם חברת שיכון ובינוי, בפרויקט אדיר לקידום האמנות הישראלית ובנתינת בית חם לאמנים, יוצרים ואמנות".
דורית סדן, סמנכ"לית השיווק של שיכון ובינוי נדל"ן "אנו בשיכון ובינוי נדל"ן מאמינים ביצירה ישראלית ושמחים מאוד על האפשרות שנוצרה לשתף פעולה. אני מודה לגלריה ולאומנים שיגיעו להציג את מיטב יצירותיהם ובטוחה כי כל מי שיגיע לא יוכל להישאר אדיש ליצירות ולבניין המדהים שלנו".

אודות  TOWER TIME
הטיים טאוור הוא מגדל  יוקרה בן 38 קומות המכיל סה"כ 194 יחידות דיור שממוקם על הסיטי החדש בציר רמת גן גבעתיים תל אביב סמוך לבורסה. המגדל נבנה על פי עקרונות הבנייה הירוקה והתקן הירוק לבנייה ירוקה, מתוכנן בתכנון חסכוני, תוך ניצול אנרגיה סביבתית מקסימאלית.
דירות המגורים נבנות מעל לובי יוקרתי בעל קומת עמודים כפולה, עמדת שומר, וכן חניון תת-קרקעי. המגדל מאובזר במועדון דיירים אקסקלוסיבי בו ניתן לקיים פגישות עסקים, מפגשים חבריים וכן, לרווחת הדיירים בלבד, חדר כושר מפנק וגדול במיוחד. כל הדירות בעלות מרפסות רחבות הצופות לנוף תל אביב רמת גן, נוף אורבני מדהים.

אודות פחות מאלף($)
"פחות מאלף -­ אמנות ישראלית עד אלף דולר" היא גלריה אשר נוסדה במטרה לאפשר לכולם לרכוש אמנות ישראלית ייחודית ומקורית במחיר שווה לכל נפש. בגלריה ניתן לרכוש יצירות אמנות של אמנים צעירים המקבלים במה לראשונה, זאת לצד אמנים ישראלים מוזיאליים ותיקים, אמנים עכשוויים ואמני רחוב. המבחר העשיר בגלריה


מאפשר לכל אחד למצוא את היצירה שלו. כאשר המכנה המשותף של העבודות כולן הוא ראשון מסוגו בזירת האמנות הישראלית– מחיר התקרה של כל אחת ואחת מהן הוא עד אלף $( 4000 שקלים).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה