Translate

יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

"נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ" הוא סיפרו של יצחק ישראל שימרון המאגד שיעורי מודעות רוחנית, "המדרש לפנימיות הנשמה" מומלץ. מאת: שרית יוכפז



"המדרש לפנימיות הנשמה"          
"נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ" הספר שכבר כבש לבבות מאות יהודים בארץ בעולם


"נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ" הוא סיפרו של יצחק ישראל שימרון המאגד שיעורי מודעות רוחנית, שסוחף, מרגש ומשנה מציאות של אלפי אנשים.  "נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ" הפך לדרך חיים של אנשים רבים שלא האמינו שאפשר לחיות אחרת. אנשים שזכו לשנות את חייהם ולהיות פשוט מאושרים.

הספר הפך לדרך חיים וכיום לימודי "נצחתי ואנצח" מתקיימים ברחבי הארץ ואף בעולם. השיעורים הם מעין מונולוגים פנימיים- שיחות של האדם עם עצמו הכוללים שאילת שאלות, העלאת קושיות, הירהורי תהיות ועוד מיני בירורים פנימיים עמוקים שבמהלך השיעור ניתנת להם תשובה ממקור אמת! תשובה שמגיעה מתוך הקול הפנימי האמיתי הטמון בנשמה שלנו. קול האמת מנוטרל מרעשים חיצוניים ופנימיים כמו פחדים, אי דיוק, ציפיות של אחרים ועוד גורמים שמטשטשים ומעמעמים את האמת האמיתית של "מי אנחנו ומה טוב לנו'.

מאחר ומדובר בספר להכרה עצמית עמוקה ואמיתית ניתן גם לשאול שאלה ואז לפתוח את הספר באקראי ולקבל תשובה. ברגע קריאת התשובה נשפע על הקורא אור האמת הגנוז באותיות התורה עוד מקדם הבריאה והקורא זוכה לחווית חיבור עם המהות האמיתית של הנשמה שלו וכך אט אט אנו זוכים להבנת חוויות החיים ועולים על הנתיב המדויק לנו. הספר שופך אור מחודש על העבר שלנו, משקף בבהירות את המציאות העכשווית ונותן עצות להמשך הדרך.
הרבה שואלים אותנו: מה קורה כאשר המטמון מכוסה וטמון עמוק באדמה? על זה מבטיח רבי נחמן שגם בחושך "יש פתחים הרבה"- הספר ניצחתי ואנצח עומד בשער.

למדרש לפנמיות הנשמה מגיעים כמעט כל ערב, המורה, איש העסקים, הרווקה שמחפשת את הדרך, החייל, העורך דין ואף הרופאה…כולם כאחד, שווים בין שווים, מסובים לשולחן מבורך בשפע וכל טוב, משוחחים על הספקות, על הכאב, על המאבקים, על המשברים והמניעות ומקשיבים בהשתוקקות לשיעורים מתוך ליקוטי "נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ", לפרשות שבוע, למעמקי תורת החסידות המאירה כל נפש אבודה ומעירה את הדעת לחיים טובים ומאושרים יותר.

שיטת ׳ניצחתי ואנצח׳ מבוססת על תורת החסידות של הבעל שם טוב הקדוש ועל תורתו של רבי נחמן מברסלב המגלים לנו את הקשר בין עולם המחשבה, הדיבור והמעשה. השיטה מלמדת כיצד להכניס רוחניות לגשמיות. כל העשייה שלנו, מפעולה שגרתית ופשוטה ועד למעשה מאתגר ומהפכני, הכל נעשה בכוונת הלב ובחשק גדול. והודות לכך אנו יוצרים מציאות מאושרת מחוברת בכל רגע למי שאנחנו עמוק בפנים. 

מחיר לצרכן :
ספר גדול : 130 ₪ , ספר קטן : 72 ₪

מומלץ בחום.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

תגובה 1:

  1. "נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ" #הוא סיפרו של יצחק ישראל שימרון המאגד שיעורי מודעות רוחנית,












    3 "המדרש לפנימיות הנשמה" מומלץ. מאת: שרית יוכפז מומלץ. פורסם גם בדף פיסבוק . סמן אהבתי. מגזין-כתבות של שרית יוכפז. ובגוגל + sarit yochpaz journalist

    השבמחק