Translate

יום חמישי, 5 בספטמבר 2024

, הרקדנית ג׳וליה שחר ודור הררי הם הזוכים במקום הראשון בגמר רוקדים עם כוכבים. מאת :שרית יוכפז

 


                                                         צילום שי תמיר

https://youtube.com/shorts/fu3B6h3JsNo?feature=share

בתזמון מדויק ומפתיע הזוכה בתכנית הריאלטי של קשת 12, 'רוקדים עם כוכבים:
 ג'וליה שחר עולה מחר (יום שישי)  בקמפיין רחב למותג האופנה 'לי קופר'.

 

אתמול בלילה (4.9), לפי הצבעת השופטים והקהל בבית, עם שיא של 3 מיליון הצבעות, הרקדנית ג׳וליה שחר ודור הררי הם הזוכים במקום הראשון בגמר רוקדים עם כוכבים.

 

הקמפיין בכיכובה יעלה בהשקעה הנאמדת ב – 1.5  מיליון ₪ והוא כולל בין הייתר פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל ופעילות ענפה בסושאל ובנכסים הדיגיטלים של לי קופר של ג'וליה שחר.  

 

ג'יוליה שחר, אמרה שקבלה את ההצעה לככב כשגרירה של  לי קופר:

                                                                             צילום שי פרנקו


 "אני מתרגשת וגאה להיות שגרירה של מותג בינלאומי,  אני מתחברת מאוד לערכי לי קופר, אוהבת אותו ושמחה להיות חלק ממנו. לדבריה: זהו הקמפיין הראשון שלנו כזוג, וזה כייף ומרגש. ההצטרפות לנבחרת השגרירים של "לי קופר" מהווה כבוד גדול עבורנו  וצעד משמעותי בקריירה שלנו וגם בחיים המשותפים שלנו כזוג". 

 


https://youtube.com/shorts/fu3B6h3JsNo?feature=share

 

 

צילום: שי תמיר

מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה