Translate

יום ראשון, 15 בספטמבר 2024

השר לשעבר איציק שמולי הגיע השבוע לביקור מיוחד בחצור הגלילית יחד עם צוות החברה למרכזים קהילתיים במסגרת תפקידו - נציג ישראל בפדרציה היהודית בניו יורק- מאת שרית יוכפז

 


קבסה לנציג ישראל בפדרציה היהודית בניו-יורק:


מאת שרית יוכפז

 

השר לשעבר איציק שמולי הגיע השבוע לביקור מיוחד בחצור הגלילית יחד עם צוות החברה למרכזים קהילתיים במסגרת תפקידו מזה כשלוש שנים- נציג ישראל בפדרציה היהודית בניו יורק- מהגופים הפילנטרופיים הגדולים והמשמעותיים בעולם. במפגש נכח גם אחיו של  אביב אצילי שגופתו בשבי החמאס.

 

במהלך הפגישה הציג ראש המועצה מיכאל קבסה את תוכניותיו לפיתוח חצור הגלילית לרבות בנייה משמעותית, הגעת הרכבת לקו חצור ועוד. כמו כן ראש המועצה פירט על המצב בגליל מאז ה 7.10, לרבות השלכות הפינויים שהפכו את חצור הגלילית לישוב הגדול ביותר בקו הגבול 'החדש' שנוצר, מצב המסחר והעסקים, האתגרים הביטחוניים והצרכים על מנת לשמור על שיגרה בתקופת חירום מורכבת וארוכה זו.

 

קבסה אף הסביר את המצוקות הרגשיות והנפשיות של ילדי וילדות הגליל לאור האזעקות הרבות, הדי הפיצוצים ומה שהפך לשגרת החיים בגליל, "הילדים שלי ישנים בממ"ד כבר 11 חודשים, אני יודע שעוד המון ילדים ישנים בממ"דים, חוששים לצאת מהבית ונמצאים במצב מורכב. אנחנו מודים לך ולפדרציה על כל העזרה והתמיכה שלכם בעם ישראל וארץ ישראל ונשמח להרחיב את שיתופי הפעולה על מנת לאפשר לתושבי חצור להתגבר על התקופה המורכבת ולראות את האור בקצה המנהרה".

 

שמולי מצידו הבהיר כי ימשיך לפעול למען גיוס פילנתרופיה שתחזק את הישובים שנמצאים תחת אש בגבול הצפון והדרום וכי ישמח לסייע גם לחיזוק חצור הגלילית. כמו כן, ראש המועצה ונציג הפדרציה בישראל סיכמו על המשך קשר ישיר וקידום פרויקטים משמעותיים יחדיו.

למפגש המיוחד הצטרף גם רונן אצילי. רונן, משרת במילואים תחת ראש המועצה מיכאל קבסה, גופתו של אחיו אביב עדיין נמצאת בשבי החמאס, "זו דוגמה חיה לשם מה אנחנו נלחמים ובמה אנחנו נאבקים" סיכם קבסה.
צילום: דוברות חצור הגלילית
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה