Translate

יום שני, 9 בספטמבר 2024

פסטיבל הבירה הראשון של מועצת שומרון יתקיים ביום שלישי, 10 בספטמבר בישוב לשם הופעת טיפקס.מאת שרית יוכפז

 


  פסטיבל הבירה הראשון בשומרון יוצא לדרך עם דוכני בירה והופעה של להקת טיפקס

 מאת שרית יוכפז

 

פסטיבל הבירה הראשון של מועצת שומרון יתקיים ביום שלישי, 10 בספטמבר בישוב לשם, ויכלול 15 דוכני בירה, דוכני אוכל מגוונים, מגוון פעילויות כמו השור הזועם וחץ וקשת, והופעה מרכזית של קובי עוז ולהקת טיפקס. 

 

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "הניצחון שלנו בימים אלו הוא שעם ישראל לא נכנע ומקיים חיי תרבות, ושמחה בלב השומרון!"

 

מועצה אזורית שומרון מכריזה על פסטיבל הבירה הראשון בשומרון, שיתקיים ביום שלישי, 10 בספטמבר (ז' אלול) באמפי לשם. הפסטיבל יציע 15 דוכנים של בירות מהארץ ומהעולם, לצד דוכני אוכל מגוונים ומשחקי פסטיבל ייחודיים כגון השור הזועם, חץ וקשת, פטיש כוח, עמדת לאסו וגלגל מזל. משתתפי הפסטיבל יהנו מטעימה של מגוון בירות איכותיות איכותית ומופעי מוזיקה של אמנים מקומיים כשבשיא הערב תופיע להקת טיפקס וקובי עוז בהופעה המרכזית.

 

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "פסטיבל הבירה הראשון בשומרון הוא לא רק חגיגה של אוכל ומוזיקה, אלא הוכחה נוספת לכוחה של ההתיישבות שלנו. זו הזדמנות להראות לכל העולם את השמחה, התרבות והחיים בלב השומרון. אני מזמין את כולם לקחת חלק באירוע יוצא דופן. הניצחון שלנו בימים אלו הוא שעם ישראל לא נכנע ומקיים חיי תרבות, ושמחה בלב השומרון. כולם מוזמנים!"

 

האירוע ייפתח בשעה 19:00 עם מופעי חימום של אמנים מקומיים, ויכלול מגוון פעילויות ומשחקים לכל המשתתפים. בשעה 21:00 תתקיים ההופעה המרכזית של להקת טיפקס.

 

(קרדיט צילום: רם משה). 
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה