Translate

יום שני, 19 באוגוסט 2024

שייט משפחתי בירדן עד פאתי הכנרת, נהיגת שטח עצמית בטראק קלאב, מסלולי הליכה מסודרים וכניסה חינם לפארק הירדן . מאת: שרית יוכפז

 

                                              צילום: טל גליק

 אבוקיאק אם אתם מחפשים מקום שקט באזור היפה בארץ, מומלץ להגיע דווקא עכשיו !

שייט משפחתי בירדן עד פאתי הכנרת, נהיגת שטח עצמית בטראק קלאב, מסלולי הליכה מסודרים וכניסה חינם לפארק הירדן וכל הכיף הזה באזור מוגדר "ירוק" על פי פיקוד העורף.  תבואו. יהיה זורם!

בניגוד למרבית פארקי הקיאקים שנמצאים בצפון הארץ על הגבול וסגורים לגמרי, אבוקיאק מספיק רחוק ומוגדר על פי פיקוד העורף באזור "ירוק" ויכול לפעול באופן חופשי. אזעקות לא נשמעו כאן מאז תחילת המלחמה. כאן תמצאו חוויה של שלווה, אסקפיזם מוחלט באחד המקומות היפים בארץ.

מסלול השייט באבוקיאק נפתח בנקודת השילוח, בפארק הירדן עד מבואות הכנרת. בקייק זוגי או בסירה משפחתית, בתוך צמחיית נחלים עבותה. אורכו של הנתיב 3.5 ק"מ. זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקיאק. השיט מתאים לזוגות ומשפחות עם ילדים  (החל מגיל 3.5) והוא אורך בין 45 דקות ועד שעה ורבע (תלוי בקצב שלכם).

רוצים להעצים את החוויה? מוזמנים לחוות את הסוואנה הישראלית מהשטח בטראק קלאב. קלאב קאר שטח 4 על 4 שייקח אתכם לטיול מודרך בנהיגה עצמית לפינות החמד הנסתרות והיפות בפיתולי הסוואנה בצפון הכנרת. המסלול מתאים מגיל 3 ומעלה ומלווה במדריך מוסמך. הטיול בטראק קלאב יוצא מידי יום בשעות : 10:00, 12:00 , 14:00 מאתר אבוקיאק. יש להזמין מקום מראש. חשוב להצטייד ברישיון נהיגה בתוקף.

חובבי הקמפינג יכולים לשלב  לינת שטח בלב שמורת פארק הירדן או בכנרת להעצמת החוויה.  

את רעיון שייט קיאקים בישראל הגה ויזם פיני אלמוג המוכר גם כאבא של הקיאקים. בשנת 87 כשהיה חבר קיבוץ , פתח לראשונה בישראל את אטרקציית הקיאקים שהיוותה חידוש מרענן בענף התיירות בישראל ,העסק תפס תאוצה אך אחרי שתי עונות, בשל חילוקי דעות עם הנהלת הקיבוץ לגבי המשך הפעילות ואופייה, פיני ומשפחתו החליטו לעזוב את הקיבוץ ולהקים אתר פרטי חדש, שייט בפארק הירדן הסבוך והבתולי על גדת הירדן. מכאן מקור השם אבוקיאק נגזר מאבוב-קיאק וגם האבא של הקיאקים, שם דו משמעי. במהלך השנים החברה  עברה שינויים ושדרוגים והפכה להיות חברת "אבוקיאק שייט ותיירות בע"מ".

אבוקיאק שייט קיאקים וסירות בין הירדן לכנרת ממוקם בלב פארק הירדן, 15 דקות נסיעה מטבריה. פתוח בין השעות 09:00-15:00. שבת וחג האתר סגור. www.abukayak.co.il

האתר פועל כרגיל ובהתאם להנחיות משרד הביטחון . אין צורך להזמין מקום מראש לשייט במסלול המשפחתי. פשוט לשוט על זה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה