Translate

יום רביעי, 21 בפברואר 2024

מרכז קהילתי חדש בצפון הישן- של תל אביב. מרכז קהילתי מגיד אודיטוריום* ספרייה * משחקייה ומעונות יום לגיל הרך * מועדון לאזרחים ותיקים מאת: שרית יוכפז


                                                                  צילום -  דורון סהר.

                                                                 צילום כפיר סיוון


                                                        עיריית תל אביב- יפו:

מרכז קהילתי חדש בצפון הישן- מרכז קהילתי מגיד

אודיטוריום* ספרייה * משחקייה ומעונות יום לגיל הרך * מועדון לאזרחים ותיקים

מאת: שרית יוכפז

 

אמש (יום שלישי, 20 בפברואר), עיריית תל אביב-יפו חנכה את מרכז קהילתי מגיד, מרכז קהילתי חדש וחדשני בשדרות נורדאו 63 שהוקם על ידי העירייה למען תושבי ותושבות העיר, כחלק ממימוש החזון העירוני להעצמת הקהילה בעיר, הרחבת שירותי העירייה ובמסגרת המאמצים הרבים ומשאבי העתק המושקעים להוזלת עלויות עבור הורים והוספת מרכזים קהילתיים חדשים ברחבי העיר.

 

המרכז החדש משמש לפעילויות תרבות, ספורט, חוגים והעשרה, ובו הוקמו בן היתר סלון אורבני ,מטבח קהילתי, בית קפה, אודיטוריום חדשני, ספרייה, מרכז לגיל הרך, קומת ספורט ותנועה, מעונות יום לגיל הרך ומועדון לאזרחים וותיקים. 

 

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב- יפו: "אחד הדברים המופלאים בקהילה הוא שהיא מאפשרת לנו לסייע לאנשים בדרך שלא היינו יכולים כיחידים. הקהילה התל אביבית הוכיחה את ערבותה ההדדית באמצעות התגייסותה למען משפחות חיילי וחיילות המילואים ותושבי הדרום והצפון, הן על ידי קידום יוזמות פרטיות והן על ידי יוזמות קהילתיות. המרכזים הקהילתיים הפרוסים ברחבי העיר, הם חלק בלתי נפרד מחוסנה של הקהילה התל אביבית. בימים אלה, אני גאה יותר מתמיד על פתיחת המרכז הקהילתי החדש 'מגיד' ומזמין את תושבי ותושבות העיר להגיע וליהנות מהפעילויות שהוא מציע".

 

המרכז הקהילתי, אשר נבנה על ידי עיריית תל אביב-יפו, בהשקעה של כ- 70 מיליון שקלים, עוצב בקפידה ומשתרע על שטח של 5600 מ"ר על פני 5 קומות, והוא מהווה מהפך לטובת תושבי ותושבות האזור כולו שהיו מעורבים בבחירת השימושים של המרכז במסגרת תהליך שיתוף ציבור ועתיד לתת מענה להורים, למשפחות צעירים, למבוגרים ולגיל השלישי, למגוון גילים ומגוון תחומים.

 

המרכז בנוי מחמש קומות:

#קומה 0 - סלון אורבני , בית קפה ומטבח קהילתי , עמדות עבודה, חדר נוער ורחבת אירועים.

#קומה 1 - פרפרים- בית להורים ותינוקות הכולל סדנאות, הרצאות, פעילויות משותפות להורים וילדים, ג'ימבורי ובחלק השני של הקומה אודיטוריום חדשני.

#קומה 2 - בעתיד יפתחו מעונות לגיל הרך (0 -3).

#קומה 3 - מועדון לאזרחים וותיקים , חדרים רב תכליתיים, חדרי אומנות , ספרייה , 4 חדרי מוסיקה ומרפסת רחבה.

#קומה 4 - סטודיו למחול ותנועה, סטודיו אומנויות לחימה, סטודיו אימונים פונקציונאלי.

 

עיריית תל אביב-יפו משקיעה רבות בתושבי ותושבות העיר, כאשר המרכז הקהילתי מגיד ברחוב נורדאו הוא חלק מההשקעה העירונית של מאות מיליוני שקלים בשיפוץ, חידוש והקמת מבני הציבור והקהילה ברחבי העיר בשנים האחרונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה